Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ за закъснели доставки извън ЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ за закъснели доставки извън ЕС

    Колеги, някой може ли да ми даде информация къде да си търся пакетите поръчани от САЩ и Австралия, става дума за хранителни добавки и детска играчка и двете на стойност под 25 долара, проблема ми е, че се бавят повече от 7 седмици, а продавачите ми предоставиха достоверна информация, че са ми изпратили нещата, само дето нямат проследяване. Ходя до пощата всяка седмица да проверявам но все още ги няма, проверих и в старата поща в Бургас на гишетата кадето се получават стоките с обмитяване, там жената провери с месец назад и пак нищо. Може ли да се търкалят в някой митнически склад из страната и да не се сещат да ги пуснат?

    #2
    според мен са изгубени или откраднатиако са купени от ebay да не ти пукане е твоя работа да ги търсиштърговеца да връща парите, или да праща нови
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Sev написа:
      според мен са изгубени или откраднатиако са купени от ebay да не ти пукане е твоя работа да ги търсиштърговеца да връща парите, или да праща нови
      За играчката от Австралия ми ги върнаха току що, но с хамериканеца се разбрахме уж да чакам още и ако случайно се върнат при него да ги прати пак, и без това и двете са безплатни доставки. Не ми се пускат 2 жалби за 2 седмици, тъпото е че онзи ден си поръчах още нещо от ebay за към 60 долара и ако и то не пристигне ще се откажа от он-лайн пазаруването. До сега не ми се е случвало такова нещо.Какъв е срока за жалване за неполучена доставка ?

      Коментар


        #4
        В митницата!!! Поръчката трябва да е под 15 долара-евро!!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Срока за отваряне на диспут е 45 дни от датата на покупката.Забавянето на доставките може да се дължи на грешно написан адрес - накарай продавача да сравни реалния ти адрес с написаното на стоката, защото дори една цифра или буква да е сгрешена и пратката може да си стои в някоя пощенска станция, но да няма кой да я получи.Повечето стоки престояват 30 дни в пощенска станция, преди да бъдат върнати на продавача, т.е. ако стоката е пътувала 10 дни и е престояла още 30 дни, след още 10 дни ще се върне при продавача - в твоя случай, всеки момент може да му върнат стоката, НО понякога пощенските станции в България са толкова експедитивни, че някои стоки престояват в склада двойно повече, преди да тръгнат обратно Щом стоката идва извън ЕС, почти със сигурност ще пристигне в митницата, а задължително ще отиде там, ако теглото е над 2кг. В митницата можеш да си направиш справка (1,50лв.) по името или по проследяващ номер.Важно е да знаеш, че много стоки се бавят в момента, заради облаците от вулкана.Отваряй диспут и хич да не ти пука - той е направен точно за това..... иначе няма да ти върнат парите!П.П.Аз до скоро чаках (в продължение на 70 дни) едни части от Англия, които продавача изпращаше 3 /ТРИ/ пъти и не пристигнаха нито веднъж На края ми върна парите, но реално ми загуби два месеца работа по мотора.

          Коментар


            #6
            Нямаш работа в Митницата.Митницата не отговаря за доставката на пощенските пратки, а за обмитяването им, ако има такава нужда.Затова има разменна пощенска станция, където има пощаджиия, а някой път и митничар. Там, в разменната пощенска станция пристигат пратките, а не в митницата.Но тази станция не е митнически офис, а пощенски, там си търси пратката и там трябва да се жалваш. Или поне от там да почнеш издирването.Ако стоката ти не е регистрирана там, митницата няма как да има допирни точки с нея.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #7
              Тъй де - разменна пощенска станция при митница

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите, ще ходя да проверявам пак, но като гледам съм изпуснал срока за обжалване по едната поръчка, по другата си ги върнах, дано да излезе човек тоя и да ги прати пак ако ги върнат при него.

                Коментар


                  #9
                  Срока за диспут може и да си изпуснал ама срока за оставяне на "feedback" май беше 60 дена , а някои продавачи , държат на това , така че можеш да си поискаш парите обратно или да оставиш отрицателен рейтинг.Между другото наскоро поставиха рекорд пощите - фенерче поръчано по време на китайската нова година - 17 февруари дойде на 26-ти април. За съжаление другото фенерче поръчано по същото време така и не пристигна.
                  Brava 1.6 ELX

                  Коментар


                    #10
                    Аз това се чудя, на кой да търся телефони да звъня да си търся поръчките, да ми ги освобождават и да си ги получа.

                    Коментар


                      #11
                      mnpenchev написа:
                      Аз това се чудя, на кой да търся телефони да звъня да си търся поръчките, да ми ги освобождават и да си ги получа.
                      НИщо не можеш да направиш , така че по-добре не си образувай нерви. От местния пощенски клон носят веднага бележките че имаш пратка и почиват само в неделя. Ако не си я потърсиш след 7 дена пак носят бележка.
                      Brava 1.6 ELX

                      Коментар


                        #12
                        ruNNer написа:
                        mnpenchev написа:
                        Аз това се чудя, на кой да търся телефони да звъня да си търся поръчките, да ми ги освобождават и да си ги получа.
                        НИщо не можеш да направиш , така че по-добре не си образувай нерви. От местния пощенски клон носят веднага бележките че имаш пратка и почиват само в неделя. Ако не си я потърсиш след 7 дена пак носят бележка.
                        Да ама това е в случай че са освободени от "митницата". Щом са извън ЕС и са над 15 $ ще трябва сам да си ги търсиш. Щото от там я ти пратят бележка, я не!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #13
                          "Митническото бюро" за пратките е в старата поща. Дано са направили плащането на едно гише, щото ако не са те чака същата процедура все едно обмитяваш ТИР. Колега си беше поръчал 4-5 флашки и един ден обикаля в митницата, дискети, декларации.. абе чудо.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, аз снощи получих доставка от САЩ в районната пощенска станция, а НЕ в митническата поща Стоката е декларирана със стойност $20 и доставка още $18, което прави сбор от $38, НО все пак пакетчето пристигна направо в пощата Тежеше 462 грама и може би заради това не са го разпределили към митница, НО пощенската служителка не можа да ми даде смислен отговор на въпроса, ЗАЩО?! За мен този факт е прекрасен, но ми беше интересно да разбера смисъла на тия разпределения, за да знам в бъдеще как да процедирам.

                            Коментар


                              #15
                              xctr написа:
                              Да ама това е в случай че са освободени от "митницата". Щом са извън ЕС и са над 15 $ ще трябва сам да си ги търсиш. Щото от там я ти пратят бележка, я не!
                              Не са и длъжни да ти изпращат. Ама на някои хора все митницата им е виновна вместо да седнат да прочетат тук-таме някое Законче.Международните пощенски пратки, подлежащи на митнически контрол, след въвеждането им на митническата територия на Република България се превозват под отговорността на "Български пощи" - ЕАД, до Разменната пощенска станция в гр. София, с "Бордеро за предаване" - CN 37/CN 38.Бордерото се изготвя от българската пощенска администрация на основание на издадено от съответната чуждестранна пощенска администрация бордеро.Ако пратката не е транзитна, а е за получаване на територията на Република България, пощите предоставят бордерото на митническата администрация, която ако се налага преглежда пратките в присъствието на получателя и предприема действия по митническо оформяне, ако се налага.След това пратките се изпращат до регионалните офиси на пощите, да ги наречем регионалните разменни станции, където могат да бъдат предприети митнически формалности [ако се налагат].Но ...пратките не са в митницата, а в пощенската станция, митницата не е склад на пощите.Така че, търсете си пратките в пощата, искайте си бордерото [CN 37/CN 38].На него трябва да има подпис и печат от митническия служител, ако въобще пратката е пристигнала и се налага митническо оформяне.Разменната пощенска станция представя на митницата пратките, а не и ги предоставя.Митницата не търси получатели и не доставя пощенски пратки. Това е задължение на пощата, така че уведомление от митницата не чакайте.С митницата може да се срещнете едва, когато отидете да си получите пратката.И то, ако се налага.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар

                              Working...
                              X