Кога последно има преки впечатления от Сааб ? Аз смятам, че икономически неправилното им управление ги сриваше ... А твойта логика ми мяза на : "Беги с тия италиански кошници ... сключи сделка с някой сервиз да ти правят отстъпки" ...[/quote]Ами да бяха взели Лука Ди Монтедземоло или друг маниджър на ФИАТ да ги оправи :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Критики към Фиат
Collapse
X
-
Проблема е, че при ФИАТ прекалено много неща са консуматив. Обърни внимание на колко хора ни се е наложило да сменим радиатор на парното, като преди това сме се наводнили и надишали с антифриз. Колко хора смениха един термостат, който струва едни пари сам по-себе си с бонус - нов антифриз и работа по смяната, погледно какъв консуматив са ламбда-сондите, моторчетата за празният ход...Изобщо всичко е консуматив. Неща, които при други автомобили се сменят значително по-рядко. Ето тук ФИАТ е много по-скъп и не надежден автомобил.gamma написа:Максималко добро съотношение цена-екстри-качество. Това е за мен Фиат.В интерес на истината за три години, освен нещата, които се водят за консуматив съм сменял два задни амортесьора (не бяха за смяна, ама тогава имах парички и така реших) тампони разни, радиаторчето на парното и една ролка. Доволен съм
Коментар
-
Минал съм през три фиата , като последните два карам и до днес.Не мога да кажа нищо лошо за тях и катосе имат предвид нашите пътища си мисля че точно това са колите за КАРАНЕ :D Кой каза че немските коли несе чупят
или смяната на бутала , сегменти , клапани и т.н се брои за консуматив
тези хора никога няма даси признаят за тези" дребни "проблеми.
FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Golf-ър си е нарицателно, ако нещо те обижда - извинявайcenitel написа:Абе стига с тея гоуфари,аз също съм имал голф и пак ще си купя голф,но това не ме спря да си взема фиат.Независимо кои ги кара са си най-продавания автомобил-факт.Но като човек карал и двете марки-мога да кажа и фиат и ваген са много балансирани марки коли.
Аз през 2000 година имах близка среща с Golf 2 за първи път - такова автомобилно недоразумение не бях виждал от ЗАЗ насам. През 2002 година на тъста му "харизаха" един Golf 2 - освен, че "много" вървеше - тъста предпочиташе да си кара Tipo-то. Няколко години по-късно му излезе оферта и продаде ... Golf-а, а не Фиата... А тъста е автомонтьор, професионалист, не любител...
Самият аз съм имал само от оплюяваните марки/модели автомобили - Опел Кадет, Форд Ескорт и сега Фиат Мареа. Опела е набор 1986 - баща ми продължава да го кара и не иска да чува за друга кола. Гори му 5.5 до 6.5 бензин, дори и да счупи нещо - по моргите го има, а и в магазините - също. Форда му скъсах скоростната кутия от каране - за 5 години му бях навъртал 60 000км. при това без да го жаля.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Пресен случай от онзи ден.Пътувайки, колега скъса полуоска. Нисан Примера 1990 г.Та се заговорихме, че на жена ми Punto-то в понеделник влиза за смяна на съединител. Не знам дали се е скапал тотално, само някой от двата диска или аксиалния лагер, вземах цял комплект от Христо [Hit-ko]. Ще го сменя целия.Неговия, [на Нисана], само феродовия или притискателния диск струват над 170 лева.На мен Христо, с отстъпката, ми даде цял комплект за малко над 140 лева. И то "ориджинал", такъв какъвто слагат италианците.Верно, че Нисана е по голяма колица, но пък си е стара барака.Те затова по ми приляга Fiat.А за Golf 2 лоша дума да не чувам. Нямал съм такава, но приятели имаха [само GTI-та], а и като ги гледам по пътя, железни автомобили..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Точно така, даже тук по едно време бяха обявили скоростните кутии за консуматив.PASSARELLA написа:Проблема е, че при ФИАТ прекалено много неща са консуматив. Обърни внимание на колко хора ни се е наложило да сменим радиатор на парното, като преди това сме се наводнили и надишали с антифриз. Колко хора смениха един термостат, който струва едни пари сам по-себе си с бонус - нов антифриз и работа по смяната, погледно какъв консуматив са ламбда-сондите, моторчетата за празният ход...Изобщо всичко е консуматив. Неща, които при други автомобили се сменят значително по-рядко. Ето тук ФИАТ е много по-скъп и не надежден автомобил.gamma написа:Максималко добро съотношение цена-екстри-качество. Това е за мен Фиат.В интерес на истината за три години, освен нещата, които се водят за консуматив съм сменял два задни амортесьора (не бяха за смяна, ама тогава имах парички и така реших) тампони разни, радиаторчето на парното и една ролка. Доволен съм
HONDA I-VTEC
Коментар
-
Веднага те опровергавам. Предпочитам да инвестирам средства в по-стойностни неща, а не в автомобили. Тези, които си купуват ФИАТ щото не могат друго и не са убедени в предимствата му ( цена на придобиване, цена на резерви, практичност и прочие ) са за оплакване. Те никога няма да харесат ФИАТ, защото корема им лъсва и трудно ще сложат чифт пищови, така, както с кеф ще го направят в някой Мерцедес с "доживотна" гаранция.ПС: ФИАТ не е най-добрата кола, но не е и най-лошата. Всеки трябва да знае, че колкото плати толкова ще получи. ФИАТ ДАВА ПОВЕЧЕ ОТ ТОВА, КОЕТО СТРУВА...Мое мнение.fiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
тази тема заприлича на много други- за фиат и против
фиатката е една добра машинка, която обаче не е направена вечна, както и всички останали. ако някой си мисля, че голф 3 и фиат браво, карани при абсолютно еднакви условия и еднакви км и по голфа разходите ще са по-малко- много се е объркал. всичко се чупи, въпроса е какво ти коства да го възстановиш. само на бравото имам 70 000 км за 2 години и малко, не съм сменил нито един семеринг по двг, нито един лагер на главина, нито един амортисьор, нито едно каре. най-скъпото, което съм сменил досега са едни носачи, които с монтажа ми струваха 260 лв. и то защото бързах. това обаче не прави фиата ми по-добър или лош от голф 3, просто попаднах на запазен екземпляр. на немеца обаче поддръжката му е по-евтина и има доста повече място за работа при двг- това му е предимство.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Има фиат-фенове, които карат само заради евтините части ФИАТ, има и други фиат-фенове, които са привързани към марката (както за всяка марка си има такива).От твоя пост се сетих за един мой роднина и съсед, за когото определено парите не са фактор. Може да си позволи всякаква кола от магазина. Има десетина-двайсе тира. А сега ще ти изредя какви коли има в гаража си към момента:1. ФИАТ 126р2. ФИАТ Крома (198х год.) - кара си тази основно. Скоро му затегна двигател - викам си, сега вече ще я смени... но не би - оправи я и пак я кара.3. ФИАТ Браво (199х год.)4. Смарт (на жена му)Преди имаше и:5. ФИАТ Регата6. ФИАТ Уно (бившата кола на жена му)Ето това се казва фенfiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.
Коментар
-
Не виждам да ме опровергаваш с нещо. И аз мога да си позволя по-скъпа кола, но за сметка на друго. Но не го правя. Сега съм решил да карам кола за 2-3000 лева (всъщност съм броил над 6K преди 5 години за нея). Други могат да си позволят кола за 1000 лева, а трети за 50000 лева. И ако съм от последните, мисля, че няма да карам Фиат. И представи си, че хората не си купуват Мерцедес, защото мислят, че не се чупи, а може би просто Мерцедес доставя по-голямо удоволствие от шофирането например.ntodorov написа:Веднага те опровергавам. Предпочитам да инвестирам средства в по-стойностни неща, а не в автомобили. Тези, които си купуват ФИАТ щото не могат друго и не са убедени в предимствата му ( цена на придобиване, цена на резерви, практичност и прочие ) са за оплакване. Те никога няма да харесат ФИАТ, защото корема им лъсва и трудно ще сложат чифт пищови, така, както с кеф ще го направят в някой Мерцедес с "доживотна" гаранция.ПС: ФИАТ не е най-добрата кола, но не е и най-лошата. Всеки трябва да знае, че колкото плати толкова ще получи. ФИАТ ДАВА ПОВЕЧЕ ОТ ТОВА, КОЕТО СТРУВА...Мое мнение.fiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.Не разбрах твоя приятел 10 или 20 тира има, разликата е голямаImmortal написа:Има фиат-фенове, които карат само заради евтините части ФИАТ, има и други фиат-фенове, които са привързани към марката (както за всяка марка си има такива).От твоя пост се сетих за един мой роднина и съсед, за когото определено парите не са фактор. Може да си позволи всякаква кола от магазина. Има десетина-двайсе тира. А сега ще ти изредя какви коли има в гаража си към момента:1. ФИАТ 126р2. ФИАТ Крома (198х год.) - кара си тази основно. Скоро му затегна двигател - викам си, сега вече ще я смени... но не би - оправи я и пак я кара.3. ФИАТ Браво (199х год.)4. Смарт (на жена му)Преди имаше и:5. ФИАТ Регата6. ФИАТ Уно (бившата кола на жена му)Ето това се казва фен
Виж, аз съм умерен фен
Не мога да сравня Бравата ми с конкурентите от 95-6 година, когато е излязла. Но не мога да казвам на черното бяло. Има коли, които са по-добри от Фиат. Има коли, които харесвам повече от Фиат. Факт. Фен съм по-скоро на италианския дух, но не мога да говоря глупости като някои тук, които твърдят, че Опел, Мерцедес, Сааб и други доказани марки са боклуци, а Фиат е върха.И стига с тоя офтопик
Allergic To The Counterfeit
Коментар
-
Ако трябва да сме точни - 17 тира имаше последния път като му ги броих
Аз съм далеч от това да казвам, че ФИАТ е най-добрия автомобил. Но като концерн ФИАТ е дало много на автомобилостроенето. И продължава да дава.За разлика от други, както каза колегата Явор в една друга тема - автомобилосглобители... Може и много качествено да сглобяват колите си, но ключовата дума е "сглобяват".Има и много по-добри от ФИАТ, това е абсолютен и неоспорим факт.
Коментар
-
fiat_fan. Да. Разбрах, че не си разбрал опровержението. Да ти го кажа по-ясно. Аз съм от тези, които обичат ФИАТ и в него намирам нещо по-различно от другите коли. Мога да си позволя "квалитетна" (според БГ предстваите ) кола, но обичам управлението на ФИАТ ( колкото и да е несъвършенно ). Или с други думи: С теб се различаваме по това, че аз мога да си позволя друга кола, но харесвам ФИАТ. Ти не харесваш ФИАТ, но не можеш пък да караш различна кола от тази марка. Без да ми се сърдиш, но този ник не е за теб. Ти явно караш ФИАТ по принуда.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар