Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво пак погнаха газаджиите?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.

    Коментар


      #17
      stenli написа:
      Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.
      Бутилката е била за Пропан-бутан Е това ме гръмна..Не е истина..Ем това за мен е камикадзе,само като се сетя разликата в дебелината на бутилките на Метана и Газта..А се питам как въобще са го допуснали да зарежда? За това трябва да има голям контрол на тея неща,за да може по-малко невинни хора да страдат за тъпотията на други..
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #18
        stenli написа:
        Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.
        Колега я дай от де имаш тази информация ако е вярно много лошо

        Коментар


          #19
          stenli написа:
          Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.
          Невъзможно!!!Лъжа!
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #20
            popara801 написа:
            stenli написа:
            Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.
            Невъзможно!!!Лъжа!
            Кое е невъзможно и кое е лъжа?Лумпени в тая "държава" колкото щеш - нищо не би ме учудило. НИЩО!
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              popara801 написа:
              stenli написа:
              Ето и причината за затягане на контрола http://www.btv.bg/news/news_details....152673Само да поясния причината за взрива - шофьора който от криво разбрана икономия ползвал за метанова уредба бутилка за пропан-бутан като я пълнел само до 30 атмосфери.
              Невъзможно!!!Лъжа!
              за какво дава 1000 лева за бутилка щом е минал 50 лева

              Коментар


                #22
                Информацията я имам от човек който се занимава с прегледи на газови уредби. Въпросното момче май е работило на метан станцията и затова си е правило тези експерименти - резултатата е ясен. При проверката на бутилка за пропан бутан се надува до 30 атм. и при това налягане не трябва да се деформира повече от 5 % ако не се лъжа. Затова се правят и периодичните проверки на 5 г. Надуването се извършва с вода, нарича се още водна проба. Цеха за производство на бутилки е до сервиза ми и се познаваме с момчетата там. Проверяващия на бутилките 2-3 пъти в месеца се прибира къпан, но само така се гарантира безопасността на клиентите.Преди много години мах един колега който ползваше казан от обикновен бойлер за бутилка пропан-бутан и мен отдавна нищо не ме учудва!

                Коментар


                  #23
                  Отдавна се занимавах с бутилки и може да има изменения в наредбата. Но водна проба се прави задължитено на всеки 5 години минимум освен ако производителя не е предписал нещо друго за по кратък срок. Изпитанието се извършва при налягане +50% от работното което трябва да е щамповано на самата бутилка. И не трябва да има никаква пластична остатъчна деформация. А бутилки над 40 години от датата на производство незвисимо дали са чисто нови се бракуват. Трябва да се е отплеснало хлапето с пълненето и наистина да я е пръснало. Присъствал съм на разрушителен тест на такива 20 литрови за битова и не повярвах че държат над 100Атм. Е стават като буре за бира но са доста здрави. Та нищо чудно да не е предупредило че иска да се пълни до 30 атм. и газаджията да си е мислел че няма нищо нередно. Та за това заради един идиот ще берем ядове.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #24
                    lov написа:
                    Отдавна се занимавах с бутилки и може да има изменения в наредбата. Но водна проба се прави задължитено на всеки 5 години минимум освен ако производителя не е предписал нещо друго за по кратък срок. Изпитанието се извършва при налягане +50% от работното което трябва да е щамповано на самата бутилка. И не трябва да има никаква пластична остатъчна деформация. А бутилки над 40 години от датата на производство незвисимо дали са чисто нови се бракуват. Трябва да се е отплеснало хлапето с пълненето и наистина да я е пръснало. Присъствал съм на разрушителен тест на такива 20 литрови за битова и не повярвах че държат над 100Атм. Е стават като буре за бира но са доста здрави. Та нищо чудно да не е предупредило че иска да се пълни до 30 атм. и газаджията да си е мислел че няма нищо нередно. Та за това заради един идиот ще берем ядове.
                    Напълно съм съгласен,олигофренията вече е голяма и друса много яко някои хора..Щом започнаха да си прават такива опити,незнам просто ...
                    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                    Коментар


                      #25
                      лл

                      Ако позволите ,да внеса малко яснота по въпроса за взрива в Търговище.Първо собственика е син на един голям шеф във следствието вТърговище.Бутилката наистина е нестандартна и знаете защо му я пълнят-познават тати.Това не му е първото заобикаляне на разпоредбите-живеем в България.Нищо лично само следете дали ще има развитие.В момента се мъчат да изкарат,че компресорът не е изключил и е ,,вкарал,,500атм.Бутилката е била тънкостенна наистина. Аз лично съм надувал бутилка PET от Кока кола и се разрушава над 24атм
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #26
                        Какво да се прави като е пълно с малоумници. Никой официално не е потвърдил каква точно е бутилката.Дали е за пропанбутан или някаква друга. Пък бутилки видове колкото искаш. Не че и аз не съм виждал подобни изпълнение. Например бутилка за въздух от компресор на камион. А относно разследването едва ли ще докажат че компресора не е изключил. Защитите са толкова много че всичките да откажат едва ли. Пък и метанстанциите са ни нови и едва ли някъде се е стигнали до закърпване на положението с тел пирон и тесла . Ама напъните ще бъдат да се търси парично обещетение от газ станцията. Та няма да се очудя ако излезе вярно защото собственика може и да предпочете да плати защото докато траят експертизите кранчето от приходите ще е затворено. Но както и да е простотията не ходи по гората тя ходи по хората и лошото е че си платил с живота. И май наистина е по добре да се затегне контрола и да се спрат всички такива самодейци по пътя. Щото не дай си боже да станеш учасник в някое ПТП с такъв идиот.
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #27
                          Малоумщината на българските майстори няма край! От вчера се занимавам с ремонтиране на газовата ми уредба,която е поставяна в официалното представителство на БРЦ и нямам думи какви безобразни неща са направили.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 чудя се дали да не ходя днес в Дружба и .....
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            Днес тръгнах да мина преглед на газовата, че стария стикер е изтекъл и почнаха да ми правят проблем по газаджийниците.В Ямбол знам на 3 места, и на трите места лицензираното лице не беше там и пак останах без валиден стикер.Мисля си дали да не си пусна едно стикерче на принтера...и без това в действителност само прибират парите и ти лепят стикера...

                            Коментар


                              #29
                              Immortal написа:
                              Мисля си дали да не си пусна едно стикерче на принтера...и без това в действителност само прибират парите и ти лепят стикера...
                              и за мен едно, и за мен едно, и за мен едно
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X