Jivko Georgiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво Означава За Вас Вашата Кола!!!
Collapse
X
-
Ако не те разбира приятелката ти, запознай ни. Ще си говорим за икебана. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
-
Jivko Georgiev - да колега, това се опитвам да обясня... има особенна връзка между мен и колата.(казано метафорично разбира се) виждам 4е и други споделят автомобилната страст със същия ентусиазъм.Е... кефя се на колицата си. ускорения, отсе4ки, тунинг, самото каране - като наркотик е. А по въпроса с тунинг-а... Колата е един от многото начини да покажеш индивидуалност и стил. Според мен, един направен автомобил е пряко отржение на соственика си. И отношението ти към колата (ако си фен разбира се) е пряко изражение на самият теб като характер и личност.Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
Със всичко се съгласям. Приоритетите са различни. Това - ясно. Не мога само да се съглася, че автомобила е пряко отражение на собственика. Когато съм си търсил реализация никой не ме е питал какъв автомобил карам, а какво умея. Каквато и кола да карам отражението в огледалото ми е едно и също и винаги съм бил еднакво умен или глупав.RoadBoy написа:Jivko Georgiev - да колега, това се опитвам да обясня... има особенна връзка между мен и колата.(казано метафорично разбира се) виждам 4е и други споделят автомобилната страст със същия ентусиазъм.Е... кефя се на колицата си. ускорения, отсе4ки, тунинг, самото каране - като наркотик е. А по въпроса с тунинг-а... Колата е един от многото начини да покажеш индивидуалност и стил. Според мен, един направен автомобил е пряко отржение на соственика си. И отношението ти към колата (ако си фен разбира се) е пряко изражение на самият теб като характер и личност.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
и ти си прав. така е. просто казвам, че е един от начините да изразиш себе си. (безспорно е, 4е те са много) Както художника със своята картина, като архитекта със сградата която е проектирал, като дърводелец със бароковия стол който е направил. Говорим за едно и също, но от разли4на гледна точка
и точно това имам в предвид. ако се грижиж за колата си (или друго нещо) с особенно внимание то и в други отношения ще е така: без значение дали в личен или професионален план. [/url]
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
Да, съгласен съм...Винаги ми прави впечатление неогледната, мръсната, раздрънкана и с висящи брони кола. Виж тук, като се замисля си дори много прав, че подобен автомобил не може да се кара от подържан във всяко друго отношение човек.RoadBoy написа:и ти си прав. така е. просто казвам, че е един от начините да изразиш себе си. (безспорно е, 4е те са много) Както художника със своята картина, като архитекта със сградата която е проектирал, като дърводелец със бароковия стол който е направил. Говорим за едно и също, но от разли4на гледна точка
и точно това имам в предвид. ако се грижиж за колата си (или друго нещо) с особенно внимание то и в други отношения ще е така: без значение дали в личен или професионален план. [/url]
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
сега всички пишете а като бях сам срещу твърдящите че колата е куп ламарини че е средство за предвижване и нищо повече?а те къде са сега или станахме повече и не скате да скочат всички срещу вас както вие скочихте срещу мен?Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Не бе, просто няма смисъл да скачам да ти пиша, че камарата ламарини с хубави форми при малко невнимание става смачкана камара ламарини...Яд ме е само като я чета тая тема... Кола като кола, айде, въпрос на фенщина си е всичко, но като цяло - в България обикновената ежедневна кола не е точно това - средство за предвижване от точка А до точка Б - за по-малко време, а "имидж", "престиж" и едва ли не - втора любовница... Все пак помня, когато масовите коли бяха Жигула, Лада, Москвич и ... хората с Фиат (пак руски де) бяха по-по-найgelew написа:сега всички пишете а като бях сам срещу твърдящите че колата е куп ламарини че е средство за предвижване и нищо повече?а те къде са сега или станахме повече и не скате да скочат всички срещу вас както вие скочихте срещу мен?
Помня и как в събота/неделя 80% от собствениците на автомобили залягаха под тях да ги правят и/или подобряват. И сега ги има разни чешити дето все нещо им човъркат пред/около блока..., но аз не съм от тях, а и не смятам да ставам. Някога, в друга тема бях писал нещо, малцина ме разбраха, сега ще го напиша директно - вместо да лежа под колата пред блока - предпочитам да лежа върху жената у дома... Боли ме като вляза в дупка, не щото съм я счупил, а защото трябва да плащам. Боли ме, ако някой влезе в багажника ми, пак щото трябва да плащам.П.П. Гледам, че по-горе се е появил и колега Конфронтаций...
Общо в тоя форум вече станаха трима Византийци
П.П2: За тия, които не внимават, византийците са: Телевизий, Батерий и Конфронтаций
Събирам още - поне за каре белот да станат!
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар