хах :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Студът в Лапландия
Collapse
X
-
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
-
Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :Dgantcho написа:Действително е култово. Но това с паленето е до голяма степен и въпрос на акумулатор. Бравата на баща ми вчера запали на -6 градуса (по свой термометър) само при показване на ключ. Иначе мига на изгорели подгревни свещи - 1.9 JTD. Мареата ми преди палеше и на -15 градуса съвсем нормално. Пунтото ми навремето отказа да запали на -20 градуса. Смених му акумулатора и веднага запали... За сметка на това пък, гледам сума ти зайчарници из квартала - всякакви националности - как въртят по половин час докато не съборят акумулаторите, но не палят. Явно е и въпрос на масло, компресия и др...
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, днес при - 12 градуса, отново с мигащи свещи. Излъгах я от втория-третия път. Ноо, почва да ме е страх ако падне под -15ntodorov написа:Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :D
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
...
А бе не знам, ама тая сутрин Полото на жената отказа да запали, та я закарах на работа с Марийка... Пусто Поло - всяка зима му се сменят подгревни свещи (1.9SDI) и пак като му е студено го хваща мързела - 5-6 подгрявания и няколко псувни докато запали... А Марийка е като квартална к..ва - само да и свирнеш, и е готова...Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Re: ...
Щом е така, това е признак за лошо работещи дюзи на Полото.И аз бях така преди години, но с едно Рено.Беше ми писнало всяка година да сменям свещи, проблема се реши като смених разпръсквачите.Успех!karloson написа:А бе не знам, ама тая сутрин Полото на жената отказа да запали, та я закарах на работа с Марийка... Пусто Поло - всяка зима му се сменят подгревни свещи (1.9SDI) и пак като му е студено го хваща мързела - 5-6 подгрявания и няколко псувни докато запали... А Марийка е като квартална к..ва - само да и свирнеш, и е готова...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
На - 12 не стана ли от раз ?gantcho написа:Колега, днес при - 12 градуса, отново с мигащи свещи. Излъгах я от втория-третия път. Ноо, почва да ме е страх ако падне под -15ntodorov написа:Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :D
Значи там някъде ( между -9 и - 12 ) е критичния градус :D ...Абе по-харно си е всичко да си грее. Не си заслужава да се заяждаме с германските дизели. Нека са по-добрите и в този лаф за Лапландия. :D
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Вчера на -12 запалих Стилото, тръгнах и минах покрай половината паркинг, опитващ се да запали разни "невъзможни за трошене коли".Да не говорим какви очи извадиха, че италиански дизел си запалва от първия път. На служебния паркинг бях почти първи, щото имаше разни тирове, дето влизат от същата врата. На връщане извозвах колегите.Искам да пробвам при -20 какво ще стане. Не очаквам да е различно.Ми..доволен съм.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Само да не ти се желира нафтата - иначе и на -50 ще пали. Аз миналата година бях замръзнал на половина - лявата страна дето е навявало беше обледена 1сант лед - от другата врата влязох, седнах и запалих, беше -12..., но в нафтата имах и антигел добавки...GTipo написа:Вчера на -12 запалих Стилото, тръгнах и минах покрай половината паркинг, опитващ се да запали разни "невъзможни за трошене коли".Да не говорим какви очи извадиха, че италиански дизел си запалва от първия път. На служебния паркинг бях почти първи, щото имаше разни тирове, дето влизат от същата врата. На връщане извозвах колегите.Искам да пробвам при -20 какво ще стане. Не очаквам да е различно.Ми..доволен съм.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар