RoadBoy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - голяма радост
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Дам - и от пред и от зад са ми 195 и съм със фланци от по 5ммСъвет от мен - внимаваи със слагането на кит защото после от вибрациите много лесно се напукват бронитеFiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
-
Желязото ще се опитам да го оправя. Аз попринцип мислих да я претапицирам (цялостно), но реших, че калъфите са по-доброто решение, защото оригиналната тапицерия е като нова, а калъфите мога да си ги свалям за почистване. На мен ми казаха 350-400лв за претапицирване на седалките (предни и задни), ватите, отвад корите, волана и скоростния лост. Нормална ли е тази цена? И дали някой си е поръчвал калъфи по поръчка и евентоално цена? Мерси за помоща!GbGz написа:Никви калъфи не ти трябват там има 1 желязо което както при мен се беше строшило от много натискане и сядена на една страна на седалката,та намираш някои шивач дет да са навии да ти го разшие заваряш и зашиваш . лесна работамоито беше същото самоче на другата седалка и като претапицирвах пича ми го оправи без пари
Fiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
-
Обещаните снимки и обяснения относно монтажа на по голям цолаж джанти при сток окачване без да се налага да се слагат фланци:D Най накрая доживях да си разкрася "убавицата", от зимата се бях сдобил с 17"-ки и чак днес доживях да ги монтирам като имаше и леко пипване по задните амортесьори :D Айде стига съм писал да почвам със снимките.Сравнение м/у оригиналните 15" и новите 17"17"-ките са със същия офсет като оригиналните единствената разлика е, че са 7J, а оригиналните 6J, от тук проблема дойде, че задните гуми опряха в горния болт на амортесьора. Контиката е следната - сваля се заден амортесьор, горната втулка се резва около 5-6мм, отделно на самия болт има две шайби като подложка - махат се и се слага едната малко по голяма за да може да държи селеновата втулка на самия амортесьор.Ето снимките - амортесьора преди да му е резната втулката.
Тука вече е отрязана.
Така изглежда монтиран с отрязана втулка и една по голяма шайба.
Тука ясно се вижда как болта е на около 10мм от гумата и вече не опира (сега ме е яд, че не снимах как е положението при слагането на джантата преди рязането за да се види как болта буквално влиза в самата гума).
Вече монтираната джанта :D
Обща снимка на колата.
Това е за сега, за напред ще се правят и други неща, но по нататък
punto HGT
Коментар
-
Много добре станало пунтото колега поздравления
shark немога да разбера за кои ще пазиш салона като искаш да го обличаш с калъфипросто няма смисъл от тях седят гърбаво местят се .. заваряи си желязото и си караи работата
отиваш на автомивка опират салона и си ти човека .
Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Може и така да направя! Мерси за савета!didich честито за новите джанти, станала е много добре. Това оригиналния им цвят ли е?GbGz написа:shark немога да разбера за кои ще пазиш салона като искаш да го обличаш с калъфипросто няма смисъл от тях седят гърбаво местят се .. заваряи си желязото и си караи работата
отиваш на автомивка опират салона и си ти човека .
Fiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
-
@didich - Супер са джантите, дано си те возят екстра.Днес колата нещо возеше странно, a e след смяна на тампони и слагане на летни гуми - 2 пъти слизам, гледам, обаче не мога да видя нещо странно.Отивам да заредя и момчето на бензиностанцията ми казва "И двете предни са ти напомпани на 1.9 атмосфери".Сложи ги на 2.3 и колата веднага спря да вози нестабилно, с дрънчене - сега вози твърдо, но къде-къде по-контролирано
Fiat Punto HGT '01
Коментар
-
Понеже само хвалби гледам тука време е за малко оплаквания за съжеление
та карам си аз ръчкам 4-2 ра газта до долу и изведнъж зе да хълца гледам километража стрелките разцентровани.освобождавам от скорост и изтрещя нещо от към гърнето предполагам неизогорели газове.спрях изгасих запалих тръгнах пак сичко ОК >някакви по конктретни мнения имате ли знам че е от електрониката ама по точно . ?мерси
Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Колега от 4 на 2 много я зориш тая кола. :DИ какво имаш предвид под "стрелките разцентровани" (че показват нереални стойности)? При мен се е получавало при лош контакт на клемите и релетата почнаха да прещракват.А гърмежите ако са от към гърнето няма сташно (както каза най-вероятно от неизогорелите газове) , но аз имах проблем със стартера и я бутахве веднъж за да запали и тогава се чу гърмеж, но отпред и тогава е опасно да не праснеш колекторите (при нашите коли са от пластмаса). Но това се получава придимно на коли с газова уредба, а аз нямам.Предполагам не съм помогнал много, но поне споделих какви подобни проблеми съм имал! :D :D :DFiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар