Колеги, някой да е свалял централната конзола на таблото (сивата) с превключвателите за парното и климатика, както и нишата, където се намират пепелника и запалката? Ако може да ме светне как става, че ме е страх да не строша някоя по-нежна пластмасова част.
Шестограми, ако не се лъжа - 5. Има два под пепелника, другото май бяха щипки. Свалял съм го 3 или 4 пъти, но ... помни ли човек.Освободи и доло корите, които продължават от конзолата навътре към педалите при шофьора и под жабката при пасажера. Те са също с по 1 шестограм отвътре и откъм конзолата на щипки. Махаш корите, развиваш конзолата и леко, леко ще излезе. Не забравяй когато я свалиш, че имаш отвътре букса за запалката. Къп холдърите са на 2 малки винтчета, както и държачите за пепелника. Винтчетата са отзад на конзолата като я свалиш. Мисля, че това беше ... не е кой знае колко сложно ... само ваденето е гадно, че малко пречи отдоло конзолата на ръчната, ама на една страна така леко леко излиза
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Поздрави колеги!Чувал съм,че за нашите коли трябвало да се използват фиксатори или пети за да се сменят ангренажният ремък с ролките.Чудих се,задължително ли е да се използват или може и без тях ако човек си разбира от работата?Ще помоля тези от вас които са сменяли да споделят за какво става въпрос.
Задължително при смяна на ремък трябва да се ползват пети за зацепване на разпределителните валове иначе има опасност да ти избяга центровката и като я запалиш да ти трака още повече
Честито брато за гумите ... чакаме снимки, а до тогава да ви питам ... имам съмнение, че задните накладки са накрая на живота си и съм чел че има датчик за накладките ..предполагам на таблото.. таа къде е и да го чакам ли да светне или да дейсвам преди да съм преебал дисковете
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Поздрави колеги!Чувал съм,че за нашите коли трябвало да се използват фиксатори или пети за да се сменят ангренажният ремък с ролките.Чудих се,задължително ли е да се използват или може и без тях ако човек си разбира от работата?Ще помоля тези от вас които са сменяли да споделят за какво става въпрос.
Колега, няколко страници по-назад в тая тема съм качил даже и няколко снимки.Ако някой майстор ти каже че може да го направи без петите - по добре бягай надалеч от него ...
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
ще пусна ама сега съм на село и няма апатат. Във варна го оставих Цепи мрака .еи сега преди 20 мин разплаках един голф 4 ка . 1.8 с духалка двота ме дръпна ама аз докакт се осетя че се дърпа , после сложих 3 та и почнах да го настигам , а на четвърта трябваше да пусна по инерция щото щях да се забия в него а тои пушеше кат дизел . очерни ми живота ГТИ търбо :Pаз ако имах духалка незнам какво трябваше да стане
Честито брато за гумите ... чакаме снимки, а до тогава да ви питам ... имам съмнение, че задните накладки са накрая на живота си и съм чел че има датчик за накладките ..предполагам на таблото.. таа къде е и да го чакам ли да светне или да дейсвам преди да съм преебал дисковете
Наще коли мисля, че са без датчик, така че няма какво да ти светва на таблото, ако са накрая направо ги сменяй
Колеги, някой да е свалял централната конзола на таблото (сивата) с превключвателите за парното и климатика, както и нишата, където се намират пепелника и запалката? Ако може да ме светне как става, че ме е страх да не строша някоя по-нежна пластмасова част.
Шестограми, ако не се лъжа - 5. Има два под пепелника, другото май бяха щипки. Свалял съм го 3 или 4 пъти, но ... помни ли човек.Освободи и доло корите, които продължават от конзолата навътре към педалите при шофьора и под жабката при пасажера. Те са също с по 1 шестограм отвътре и откъм конзолата на щипки. Махаш корите, развиваш конзолата и леко, леко ще излезе. Не забравяй когато я свалиш, че имаш отвътре букса за запалката. Къп холдърите са на 2 малки винтчета, както и държачите за пепелника. Винтчетата са отзад на конзолата като я свалиш. Мисля, че това беше ... не е кой знае колко сложно ... само ваденето е гадно, че малко пречи отдоло конзолата на ръчната, ама на една страна така леко леко излиза
по добре свали и барчето на ръчната 4 видиики са и 1 шестограм под задния пепелник.другото е лесно щипки в конзолата няма Датчици на накладките нямаме
Коментар