pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в
Collapse
X
-
еееее ти па големо чудене по таз капа. Вземай я и ако трябва щи помагам да пием бирата около основния ремонт.... голяма работа, едни лагери.... колко бира да изпият, не повече от една каса. Айде стига го мисли, това си кола клас лимузина. Мотора е корав, въпреки че е по-добре 2.4 JTD, ама ти не си падаш по дизели, така че вземай една капа на метан и си свиркай.. Няма начин да останеш недоволен, па дори и с повреден мотор да е. Това се прави и не е толкова скъпо, по важното е колата да ти легне на сърцето, а капата няма как да не ти легне.... няма какво да се каже друго. Дидо/Immortal сгреши като не взе капата, ама то вече го знае де. Все пак това е топ лимузината на фиат групата, май до сега няма такава кола в този клас.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Вчера отделих повече време да се любувам на един прекрасен екземпляр Тезис, черен, с дипломатически номера, пред служебния вход на Пловдивския панаир, отколкото на самия панаирgantcho написа:Lancia Thesis, Alfa 166phoenix написа:......Все пак това е топ лимузината на фиат групата, май до сега няма такава кола в този клас.
като първата е точно в десятката 
До него имаше няколко S-класи, които ми изглеждаха някак безлични... може би щото бяха няколко, а Тезиса се отличаваше ярко от тях...
Коментар
-
Посланикът на Италия - Il Ambasciatore d’ItaliaImmortal написа:Вчера отделих повече време да се любувам на един прекрасен екземпляр Тезис, черен, с дипломатически номера, пред служебния вход на Пловдивския панаир, отколкото на самия панаир
До него имаше няколко S-класи, които ми изглеждаха някак безлични... може би щото бяха няколко, а Тезиса се отличаваше ярко от тях...
Само той е с такава от целия дипломатически корпус :D
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Знае какво да кара,напоследък се чува за нова Тема или Капа,дано някой ден ги видим че тая криза вече удари Дългоочаквания МиТо ГТА,дано не удари и лимозините.gantcho написа:Посланикът на Италия - Il Ambasciatore d’ItaliaImmortal написа:Вчера отделих повече време да се любувам на един прекрасен екземпляр Тезис, черен, с дипломатически номера, пред служебния вход на Пловдивския панаир, отколкото на самия панаир
До него имаше няколко S-класи, които ми изглеждаха някак безлични... може би щото бяха няколко, а Тезиса се отличаваше ярко от тях...
Само той е с такава от целия дипломатически корпус :DFiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Въпрос на държавна политика - посланикът на Италия е редно да кара най-хубавата италианска кола, след като му е служебна. :DА наистина си прав за излизането на нов модел - Thesis е от началото на века и не се произвежда от няколко години. Редно е да се запълни тази празнота с нещо още по-шикозноReplay написа:Знае какво да кара,напоследък се чува за нова Тема или Капа,дано някой ден ги видим че тая криза вече удари Дългоочаквания МиТо ГТА,дано не удари и лимозините.
Много се изкефих на новата Делта като излезе преди време...
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
само да кажа, че бензиновия мотор на 166 няма нищо общо с този на Ланча/Фиат, понеже ползва TS мотори, коитоооо са си малко компромисни, така че не е за препоръчване, а Тезиса е далеч от всекидневна кола. Така че горе долу това е Колата.(и то докато ги има запазени, щото скоро време ще престане да има разнообразие и избор от капи)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse




Коментар