http://dnes.dir.bg/2009/08/31/news4996220.htmlЕдин Мерцедес и БМВ да няма, тц, тц, тц... Но пък има две Алфи...едната първенец...
Всички знаем , че немските коли не губят цена,и кво от това,аз въпреки всичко пак няма да карам немска каска,когато си купувам кола не гледам дали ще мога да я продам после,гледам наистина да ми харесва не ме интересува колко ще и взема след това,например като си купя следващата кола която ще е пак италианска100% , това браво дето го имам нямам и намерение да го продавам,ще си го държа докато не му изгният ламарините
Ама не бе колега, ти ако искаш си карай Бравото 30 години, но това как се обезценява колата е важен показател, който говори за други неща, а не за колко ще я продадеш после.
Рожбе, ти се върна от морето и почна да се караш на хората :D Седи малко..
Всички знаем , че немските коли не губят цена,и кво от това,аз въпреки всичко пак няма да карам немска каска,когато си купувам кола не гледам дали ще мога да я продам после,гледам наистина да ми харесва не ме интересува колко ще и взема след това,например като си купя следващата кола която ще е пак италианска100% , това браво дето го имам нямам и намерение да го продавам,ще си го държа докато не му изгният ламарините
1. Не искате мерцедес , защото средния е по-скъп , а не предлагал повече от фиат2. После пък излиза , че не е важно дали държи цена... парите не били важни..
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
За три години мойта Панда се е обзценила по малко от Октавия2. И двете коли са лизингови. Може да е изключение но е факт. А и немците умишлено дърпат чехите на зад, но не винаги се получава.
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка. А то пък от своя страна е следствие от насаденото в обществото мнение, от "бакшишкия фолклор" ако щете.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...Държат в България, защото повлиян от хорските приказки, нашенеца предпочита да си купи за 5 бона 12 годишен Голф, отколкото 7 годишен ФИАТ например. Немското си е немско, му се навява в главата и той, като човек, влияещ се от такива неща - не мисли със собствената си глава, ами действа първосигнално.Говоря за обикновения бачо от квартала.Не че немските коли са лоши, не ме разбирайте погрешно. И аз имам и един Опел. Кола като кола. Просто обяснявам защо "държат цена". И това като че ли беше преди години по-ясно изразено. Напоследък гледам и на немския нисък клас коли (Ваген, Опел, ниските класове Ауди, БМВ) - и техните цени почнаха много бързо да падат. А улиците се напълниха с италиански коли - почнаха хората малко по-малко да мислят с главите си.
Immortal, класацията не е българска. И там ли всички се водят от "бакшишкия фолклор"? И улиците се напълниха с италиански коли точно защото са по-евтини от аналогичните им Сеати, Голфове и т.н. НИКОГА не бих заменил моята Брава с Голф 3. Не защото обаче Голфа е по-малко качествена кола. Просто Бравата е в пъти по-красива и отвътре и отвън, от който и да е произведен досега Голф. И все пак Голф държи невероятни продажби в Европа. Най-продаваната кола е. Може би не е случайно. Продава се дори и в Америка.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка. А то пък от своя страна е следствие от насаденото в обществото мнение, от "бакшишкия фолклор" ако щете.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...Държат в България, защото повлиян от хорските приказки, нашенеца предпочита да си купи за 5 бона 12 годишен Голф, отколкото 7 годишен ФИАТ например. Немското си е немско, му се навява в главата и той, като човек, влияещ се от такива неща - не мисли със собствената си глава, ами действа първосигнално.Говоря за обикновения бачо от квартала.Не че немските коли са лоши, не ме разбирайте погрешно. И аз имам и един Опел. Кола като кола. Просто обяснявам защо "държат цена". И това като че ли беше преди години по-ясно изразено. Напоследък гледам и на немския нисък клас коли (Ваген, Опел, ниските класове Ауди, БМВ) - и техните цени почнаха много бързо да падат. А улиците се напълниха с италиански коли - почнаха хората малко по-малко да мислят с главите си.
Щъ цилуна Може ли да имаме толкова еднакво мислене
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...
За Опел не съм сигурен,защото нямам наблюдения,но за Голф в Франция определено е предпочитана и по скъпа кола от всички останали в класа си.Не мога да разбера защо спорите за толкова явни и очевидни неща.Голфа е прехвален и с нереално висока цена,но е по добра кола от Браво/а па даже и Стило.Практичните хора,каквито сме повечето в този форум караме по евтините и почти равностойни коли по качества спрямо Голфа,а тези които робуват на марка,емблема, престиж и са готови да дадът повече пари си купуват Голф.
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...
За Опел не съм сигурен,защото нямам наблюдения,но за Голф в Франция определено е предпочитана и по скъпа кола от всички останали в класа си.Не мога да разбера защо спорите за толкова явни и очевидни неща.Голфа е прехвален и с нереално висока цена,но е по добра кола от Браво/а па даже и Стило.Практичните хора,каквито сме повечето в този форум караме по евтините и почти равностойни коли по качества спрямо Голфа,а тези които робуват на марка,емблема, престиж и са готови да дадът повече пари си купуват Голф.
съгласен
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Тя таз тема е безкрайна. Все решавам да спра да пиша в нея, и все не мога Карал съм Голф 5, чисто нов. Наложи ми се да пътувам по работа и колега ми услужи, щото тогава Темпрата беше в бокса. Направих около 500 км с него. Двигател - 2.0 ТДИ с червено И, каквото и да значи това. 140 к.с.Карах долу-горе по същото време новото Браво, мултиджет 1.9, 120 к.с. Тестдрайф - бях писал във форума тогава.Цената на Голфа е 50.000, на Бравото - това, което карах - 38.000. Като коли с ръка на сърцето мога да кажа, че двете коли са равностойни. С какво Голфа заслужава 12.000 лв отгоре?!?П.П. Между другото, на този въпросния Голф на втория месец се наложи да му сменят цялото табло, щото изгоря... немското качество
Това дали една кола държи цена или бързо се обезценява зависи от търсенето и предлагането на съответната марка.Опел и Фолксваген дали държат цена в Италия или Франция? Държат дръжки...
За Опел не съм сигурен,защото нямам наблюдения,но за Голф в Франция определено е предпочитана и по скъпа кола от всички останали в класа си.Не мога да разбера защо спорите за толкова явни и очевидни неща.Голфа е прехвален и с нереално висока цена,но е по добра кола от Браво/а па даже и Стило.Практичните хора,каквито сме повечето в този форум караме по евтините и почти равностойни коли по качества спрямо Голфа,а тези които робуват на марка,емблема, престиж и са готови да дадът повече пари си купуват Голф.
Kaк можа да изръсиш тоя бисер,голфа бил по-добър от браво даже и от стило,това беше върха на сладоледа,карай едно стило после карай некой утепан голф и след това говори,бил ми по-добър от стило,на баба ти хвърчилото
Коментар