Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

edit:Fiat Coupe 1.8 VFD-да ми е честито :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    edit:Fiat Coupe 1.8 VFD-да ми е честито :)

    Утре ще гледам едно такова животно по обстойно та ако можете да ми кажете слабите места по мотора,вариатора не тракаше,но съм много бос с тоя мотор и не знам какво да му зяпам,другото по колата е,че съединителя е уж нормален на натискане,но лоста седи в едно положение и не могат да се включват скоростите(все едно е на свободна и съединителя въобще не е натиснат),собственика казва,че лагера е потънал в притискателя,има ли други варианти p.s. пускам темата в общи приказки,повече хора да я видят и да си дадат мнението
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Варианта е един - смяна на комплект съединител ! (притискателен и феродов диск ,лагер и жилото му). успех
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
    Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

    Коментар


      #3
      На този двигател най-слабото му място е висящия отдолу като тестиси картер. Особено ако колата е с ниско окачване, 100% ако вече не е удрян - ще го удариш.При палене вероятно ще трака вариатора - като дизел - би трябвало след около 1-2 секунди да спре да трака (като качи масло). ( Не видях че си писал, че не трака - още по-добре).Не знам как е направено отдолу Купето, но поне при Делтата - смяната на съединител или какъвто и да е ремонт по него (ние сменяхме аксиален лагер) изисква раглобяване на половината предница. Не е лесно, а и взимат доста пари.Иначе двигателя е уникален, след 5500 оборота става неудържим.

      Коментар


        #4
        Аз пък чух,че бил калпав тоя мотор и с вал и лагери имал проблеми Картера е удрян и лепен,та не знам дали от удара може да е засегнато нещо,колата ми се стори че работи добре Абе все ме дърпа нещо към тоя форум мене мама му стара Yellow_Flash_Colorz_PDT_43
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #5
          Като гледам как си ги наредил отдолу италианките - и ти си за доктор, като мен Няма какво да се засегне при удара... но те съветвам наистина, запаси се с още един картер. Намират се по 250-300 лв втора ръка. Иначе нов е около 600-700.Аз купих един от Алфа 156 1.8 16V, същия е, и си ги сменям Вече 2 пъти съм го чупил... то гледаш, гледаш... единия път на едно паве го чукнах с 5 км/ч. Втория път си беше зверската в едно като легнал полицай, само дето не беше легал полицай, а нов слой асфалт, на чисто нов път, веднага след завой. Винаги ще се намери къде да го закачиш. Въпрос на време На Делтата навъртяхме (аз и брат ми - основно той) вече около 40 хил. км - специално моторът не ни е създавал проблеми. Електрониката му е японска - Hitachi. Мисля, че е по-добре от Bosch А, ако си решил да го газифицираш - ...хм.. трудна задача. Пластмасови колектори. Сложихме газов инжекцион, обаче компютърът му се побърква заради вариатора. Върви си, не е като да не върви, обаче сме го направили на 5000 оборота да минава на бензин, щото иначе като изключи вариатора на 5500 и става интересно.

          Коментар


            #6
            Immortal написа:
            Като гледам как си ги наредил отдолу италианките - и ти си за доктор, като мен Няма какво да се засегне при удара... но те съветвам наистина, запаси се с още един картер. Намират се по 250-300 лв втора ръка. Иначе нов е около 600-700.Аз купих един от Алфа 156 1.8 16V, същия е, и си ги сменям Вече 2 пъти съм го чупил... то гледаш, гледаш... единия път на едно паве го чукнах с 5 км/ч. Втория път си беше зверската в едно като легнал полицай, само дето не беше легал полицай, а нов слой асфалт, на чисто нов път, веднага след завой. Винаги ще се намери къде да го закачиш. Въпрос на време На Делтата навъртяхме (аз и брат ми - основно той) вече около 40 хил. км - специално моторът не ни е създавал проблеми. Електрониката му е японска - Hitachi. Мисля, че е по-добре от Bosch А, ако си решил да го газифицираш - ...хм.. трудна задача. Пластмасови колектори. Сложихме газов инжекцион, обаче компютърът му се побърква заради вариатора. Върви си, не е като да не върви, обаче сме го направили на 5000 оборота да минава на бензин, щото иначе като изключи вариатора на 5500 и става интересно.
            Ааа има и с метални колектори VVT-та,даже първите VVT-та са с метални,утре точно това ще гледам и ще даде тежест в големия размисъл Момчето каза,че ще свали съединителя да види точно какво е и ще видиме какво ще стане
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #7
              Проблема на съединителя може и да не е в лагера,а в помпата на педала или в цилиндъра на скоростната кутия.Съединителя е хидравличен, а не с жило.Обикновенно потъването на педала и невъзможноста да включиш скорост, проблема е там,а не в "потъване на аксиалния лагер"-невиждам как ще потъне.Затова първо провери това преди да започнеш да сваляш скоростната кутия,защото както казаха колегите ще се узорите.Това е .Успех!
              COUPE 1.8 16V
              Volvo XC90 T6

              Коментар


                #8
                NPD написа:
                Проблема на съединителя може и да не е в лагера,а в помпата на педала или в цилиндъра на скоростната кутия.Съединителя е хидравличен, а не с жило.Обикновенно потъването на педала и невъзможноста да включиш скорост, проблема е там,а не в "потъване на аксиалния лагер"-невиждам как ще потъне.Затова първо провери това преди да започнеш да сваляш скоростната кутия,защото както казаха колегите ще се узорите.Това е .Успех!
                Педала не е потънал,а си седи горе,натиска се нормално,но все едно не е натиснат,скоростите не влизат все едно си е на свободна и не е натиснат,много странна работа
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #9
                  А пробвахте ли при изгасен двигател да вкарате някоя от скоростите или само на работещ?
                  LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                  LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                  LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                  Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                  Grande Punto 1.2 LPG

                  Коментар


                    #10
                    Grisha написа:
                    Аз пък чух,че бил калпав тоя мотор и с вал и лагери имал проблеми Картера е удрян и лепен,та не знам дали от удара може да е засегнато нещо,колата ми се стори че работи добре Абе все ме дърпа нещо към тоя форум мене мама му стара Yellow_Flash_Colorz_PDT_43
                    Това че е слаб не е вярно...ако е запазен и редовно обслужван като всеки друг е доста надежден. Слабите места са предимно в електрониките
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Утре живот и здраве прехвърляме и ще се похваля официално
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        Хайде прехвърлихме го и го вкарахме в гаража,че има работа по него Основни и биелни лагери за всеки случай,аксиални лагери на колянов вал(че има луфт) и феродов диск на съединител (на стария му бяха избягали пружинките) живот и здраве като го направим ще дойда да почерпя на някоя среща
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #13
                          Честито , тези коли не се задържат дълго при теб и чакаме снимки
                          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Да ти е честита!

                            Коментар


                              #15
                              RoMeO_156_GTA написа:
                              Честито , тези коли не се задържат дълго при теб и чакаме снимки
                              Тая мисля да я правя харабийска и да си я карам,благодаря
                              Прикачени файлове
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X