Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

А защо не сръбско Пунто?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    А защо не сръбско Пунто?

    http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2076291 Очаквайте скоро Fiat Беларус и Aprilia Блакан 50
    MB 280 S W108 67' - pickUp
    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

    #2
    Zastava 10 си е 100% Фиат Пунто МК3. За да се вкара обаче тази кола от Сърбия има мито и ДДС, което я приравнява като цена на останалите коли от този клас на пазара. Цената й в България е 16200 лв с ДДС (http://www.zastava.bg/ceni.html)Не знам защо се учудваш. Заводите в Крагуевац на Застава от как са станали заводи, все произвеждат някой от моделите на ФИАТ.Като се почне от ФИАТ 600, 850, 127 и т.н та до днешните Застава 10 (Фиат Пунто МК3)

    Коментар


      #3
      Добре ве що само ние не правиме коли?
      MB 280 S W108 67' - pickUp
      MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
      ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
      Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
      office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

      Коментар


        #4
        Immortal написа:
        Zastava 10 си е 100% Фиат Пунто МК3....
        Така като се замисля с голям кеф бих е карал тая количка. Между другото за първи път разбирам, че застава правят още коли!
        MB 280 S W108 67' - pickUp
        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

        Коментар


          #5
          Re: А защо не сръбско Пунто?

          Suppish написа:
          http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2076291 Очаквайте скоро Fiat Беларус и Aprilia Блакан 50
          И Лада Темпра
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            Suppish написа:
            Добре ве що само ние не правиме коли?
            В Ловеч скоро време ще се произвеждат коли. Поне така се писа по весниците преди време. Ако не се лъжа даже имаше тема по този въпрос.

            Коментар


              #7
              А не знам за темата, ама знам, че наш Гриша Ганчев наби 18 милиончета ... а колко скоро ще е ... различни виждания за скоро имаме май ... пък и до колкото знам първо Японците ще правят коли ч година и чак тогава сме ние ... концесия брат ...
              Fiat Forum Bulgaria

              Прекаленият светец и богу не е драг !

              Коментар


                #8
                В БГ се правят доста компоненти за коли, но не и цели автомобили засега.В Сливен се правят стартери и динама за няколко марки коли.В Ямбол и Търговище се правят почти целите ел.инсталации на Рено.

                Коментар


                  #9
                  Извод - ако тръгнем да обикаляме заводите с екип от механици ще сглобим БулгарКар
                  MB 280 S W108 67' - pickUp
                  MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                  ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                  Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                  office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                  Коментар


                    #10
                    Само не си правете илюзии че като се прави в България ще е (много) по-евтина за нас колата.

                    Коментар


                      #11
                      Да, в Лозенец редовно се виждаше до скоро една такава застава.

                      Коментар


                        #12
                        Suppish написа:
                        Добре ве що само ние не правиме коли?
                        Защото като се опитахме да праим Роувър Маестро - още от самото начало не трябваше да се почва с такъв грозноват на външен вид и морално остарял модел. За Булгар Рено не сте чували можеби. В момента обаче у нас се правят и алуминиеви отливки за блоковете и цилиндровите глави на някои двигатели за рено и дачия логан - все е нещо.
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #13
                          С роувъра ситуацията беше тотално различна. Първо, това беше преди около 15 години, тогава българския автомобилен парк беше къде къде по-беден на разнообразие. Форд Ескорт и Опел Кадет бяха модата, и то далеч не много достижима. Освен това целта беше роувърите да се правят за руския пазар, който тогава си беше лади и москвичи, тъй че имаше шанс за там. Само че роувър поискаха от държавата да им смъкне митото на частите които внасят за сглабяне, държавата отказа, автомобила стана нерентабилен, а роувър консервираха завода и напуснаха страната заявявайки на всеослушание че България не е добро място за бизнес.Тъй че ако държавата тогава бе взела стратегическо решение - сега вече щяхме да сме страна с някакви, па макар и едва 15 годишни, традиции в автомобилостроенето. И все пак аз не виждам смисъл да произвеждаме автомобили, като оставим настрана ’патриотичната тръпка’ да има булгаркар .

                          Коментар


                            #14
                            Не само консервиран, ами повечето от големите машини отдавна са пренесени още по на изток където е по-евтино да се произвежда. Не знам колко е бил модерен спрямо колите втора ръка но определено модела беше правен поне няколко години преди това, не беше нов, а лично на мен като го видях за пръв път, не ми направи никакво особено хубаво впечатление... и Руснаците имаха някакви претенции ако не се лъжа ... май искаха само двигателите да купуват ... но както и да е ... аз бих се радвал мотокари да правехме все още ... . В тоя ред на мисли се сетих, че специално от русенската корабостроителница повечето специалисти ги дръпнаха румънците и сега правят луди корабчета и луди пари нашите там ... тука като не върви.
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              Suppish написа:
                              Добре ве що само ние не правиме коли?
                              Правехме, но правителствтото ни по онова време беше съставено от кралете на олигофренията. Облагахме с мито частите, а после с ддс и мито готовите коли Ровъра дето го правехме във Варна излизаше на англичаните по-скъпо от тоя дето си го правят там.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X