jadi написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да се похваля
Collapse
X
-
За ел. проблема с таблото-100% е от лош контакт /лоша маса/, само трябва да се открие къде е? За антифриза - не знам!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Преди да даваш пари за майстори послушай съвета на pugsy. Един кабел от минуса на акумулатора до болта на амортисьора (или друга сигурна маса) с нищо няма да навреди, но има известен шанс да оправи нещата. Е, ако не стане винаги можеш да идеш на майстор.И обърни внимание на проклетия антифриз...Сега явно ще трябва да търся някой майстор който разбира от кабели и жички.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Поредното мнение на поредния механик е че трябвало да се купува нов радиатор! Защото иначе от където е текло, рано или късно пак ще потече. Така че, давайте идеи, разумно ли е това, колко струва, нов ли се купува или е по-разумно втора употреба?? Въобще, омръзна ми от механици
Мъжа ми понеже е иракчанин и ходи все при негови сънародници майстори-разбирачи, които нищо не правят
Съответно и пари не му взимат, ама какво от това. Предпочитам да си платя колкото и да е, но да знам че ще се свършат проблемите с тази кола! Това не е работа, при всяко излизане, нова неприятна изненада. Най-накрая ще почна пак да си карам Пандата, дървено вози, ама поне знам че няма да ме остави на пътя. Между другото и с Пандата в началото не ми вървеше особено.. няколко месеца след като я купих и се скапа двигателя, и се наложи да му се прави основен ремонт. Аз обаче се амбицирах и не само че и направих основния ремонт, ами даже я пребоядисах! Ако ви кажа че тази Панда до тук вече ми е излязла над 4000 лв, сигурно няма да ми повярвате, или ще ме помислите за тралала :D
Та като гледам и с Темпрата нещата потръгват по същия начин... а докъде ще стигнат, времето ще покаже.
Коментар
-
Проверихме, не е от тамIwan написа:От долната страна на родиатора /от ляво по посока на движението/ има един маркуч кото влиза в радиатора проверете да не тече от там а създава впечатле,че е спукан радиатора.
Днес я закарах в реномиран сервиз и от там също потвърдиха че трябва да и се смени радиатора. Отавих я там, цената на новия радиатор е около 280 лв и то без смяната. Решихме да смениме и маслото и всичките му филтри, и ангренажен ремък (не че знам какво значи) и още нещо дето вървяло с ангренажния ремък, и сметката стана над 650 лв.
Поне казаха че до вечерта ще е готова, и най-накрая ще мога да си я карам :D
Коментар
-
Моля 650 лв. ти ко ма напрай......Е не немога да се прежаля да отида на сервиз, за смяна на консумативи като ремъци и филтри, просто всички са кожодериСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse


Коментар