Успех колега и да се качите на стълбичката и внимаваи с дракола, че от последната ми среща с него е много сърдит на българите зареди посиненото си око
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще ми липсвате една седмица
Collapse
X
-
Е щом сте финиширали също си е постижение.Пролетта бях на състезанието в Приморско и да не ти разправям колко машини не можаха да финишират.Ето и едно клипче да те погъделичка малко http://www.vbox7.com/play:867a91b6
Коментар
-
Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!Сега ще сложа само моите снимки, защото още нямам снимките от другите колеги, на които съм и аз!И тъй - натоварени са джиповете на платформите, уж подготвени - грънци! Под единия веднага забелязах капка масло от раздатъчната! Направи ми впечатление, че колесарите са претоварени, а ни чакат 700 км до Дева!
Коментар
-
Именно заради това ти казвам че си е постижение.Не е лесно да си в сянката на пилота,а да знаеш че всичко зависи от механика.Но много хора не го осъзнават.Всеки знае за Шумахер,но колко са се сещали че ако не са механиците няма да има такива успехи.Поздравявам те за усилията които си положил,а те не са никак малки.Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!
Коментар
-
Проблемите започнаха веднага след като минахме границата! Огромни ями по асфалта! В една такава яма се натресе платформата и изкриви десния носач! Гумата започна да се търка по рамата и започна да пуши - щеше да се запали! Добре, че си отварях очите - веднага казах по радиото на колегата да спре! Това в 3 часА сабали! Махнах спирачния апарат и обърнах гумата обратно! Трябваше да се изминат така още 500 км! На втората снимка ясно се вижда разкрачената дясна гума заради кривия носач
Коментар
-
Проблема ни се оказа тъкмо в лошия пилот! Чакай да разказвам! По-нататък има смяна на съединител и разглобяване на раздатката!krasio_79bs написа:Именно заради това ти казвам че си е постижение.Не е лесно да си в сянката на пилота,а да знаеш че всичко зависи от механика.Но много хора не го осъзнават.Всеки знае за Шумахер,но колко са се сещали че ако не са механиците няма да има такива успехи.Поздравявам те за усилията които си положил,а те не са никак малки.Да, но аз говоря от гледна точка на механиците! Безсънни нощи, ремонти на поляната, кафета в корабни количества... Всичко само и само да могат да завършат - това ни беше целта. Всеки от екипа за първи път участва в международно състезание! Повечето отбори естествено отпаднаха, поради технически причини!
На висока скорост сменя от бързи на бавни и после скъса съединителя (баси лауреата)! Баир, който той не можа да качи с двойното, навигатора му го качи само със задно!
Коментар
-
На паркинга на хотела моите съотборници са респектирани от съперниците. На мен не ми пука! Кви са тия? Разтоварваме джиповете от колесарите (по-късно ще сложа снимка и с форумската фанелка), регистрираме се и се настаняваме в хотела! Изглед от стаята ми! На тоя оранжевия джип както го виждате там на паркинга му смениха две бутала! Приключиха буквално минути преди техническия преглед! Първоначално си казах - тия са луди, но после стана както и предполагах - 3 дена по-късно из лагера коментираха нещо на английски споменавайки много думата "пистънс"! И бяха до там! Аз обаче най-много се притеснявах от джи-класата в нашата група.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар