Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов Сони Вайо- егати мошениците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с чисто нов Сони Вайо- егати мошениците

    Вчера купихме това http://vaio.sony.bg/view/ShowProduct...86хубаво лаптопче нов модел убийствена цена.Всичко на външен вид е точно, обаче пускам го у нас и гледам и не вярвам на очите сиСмарт дагностиката на хардиска показва че е на 1650 часа работа и 213 стартирания.Това как да е бих го преглътнал.По лошото е че показва износване на батерията 2 % Аджеба как става тая работа старата ми тошиба е на година и половина и си е на 0 % износване.Хем на всичкото от горе ни го изкараха от склада, уж да бил нов а не да е стоял на витринатата и да е работилНормално ли е в официалния магазин- сони центъра в ЦУМ да ми продават такова нещо при положение че това беше един от най скъпите модели- струва близо 4000 лева.Казвайте какво да правя да ходя ли да се карам с тях.Не че му има нещо неработещо ама все пак да ти продават за 3800 лв лаптоп на който батерията му е износена
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Няма смисъл да се караш с тях. Разпечатай диагностиката на харддиска и отиди с касовата бележка (или фактура), лаптопа и въпросните страници и съвсем културно им обясни, че си си купил нов компютър, който обаче не е нов. каквото и да ти кажат, придържай се към версията - нов компютър, пък не е нов и искаш нов, какъвто трябва да ти дадат според закона за защита на потребителя и сключения договор при покупката. Общо взето трябва да повтаряш едно и също като папагал. Ако след 3-тия опит да се разбереш с продавача нямаш успех, искай да говориш с мениджъра. Ако и с него нещата не потръгнат - директно го заплашваш с жалба до КЗП и централата на Сони, и всяко представителство, за което се сетиш и до ЕК. Ако не се вържат, ще трябва да пишеш жалби.Общо взето за да предявиш рекламация трябва да си много добре с нервите - няма смисъл да се караш, защото нищо не се постига - от личен опит. По-вероятно е да постигнеш ефект, ако се държиш спокойно и повтаряш като папагал за каквото си отишъл.
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    Коментар


      #3
      Отиваш и вдигаш скандал до небето. Комисия за защита на потребителите също бих извикал при нужда. Моя лаптоп като го взимах от Щатите - същата работа. Направи ми впечатление, че кашона е запечатан с допълнително тиксо, а не с оригинално. Пускам го и о, да - вече е бил пускан. Разбира се, това е САЩ и на секундата без излишни обяснения ми замениха лаптопа вече с чисто нов.
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #4
        За батерията ... 99% нищо няма да можеш да направиш.Освен, ако в договора ти не е упоменат серийния номер [на батерията]. Което е малко вероятно, но все пак провери. В договора, в сервизната документация в кашона, на самия кашон.Трудно е да докажеш, че не си сложил батерия от друго Vayo на новия лаптоп.Малко вероятно е, но има възможност да ги стреснеш с бъдещ мейл до производителя с точния TAG номер отдолу на лаптопа.Почти е сигурно, че в Sony имат база данни със серийните номера на елементите във всеки произведен лаптоп по TAG номер.Трябва да са тъпанари продавачите, ако не го знаят.Всеки производител поддържа такава база данни точно за защита от измами.С диска се дънят. Стартиранията ... ОК, диска е тестван при производителя, нищо не можеш да кажеш.Часовете работа обаче ... 2 месеца са си това.Варианта им за защите е бъгав софтуер, но не е убедително.Та това ти е силния коз, часовете работа. Акцентирай върху този факт. С всичко друго ще те омачкат с доказателства.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #5
          Е той че е пускан ми беше ясно ама поне да беше малко часовеМай като ида там трябва да си нося диагностична програма на флашка и да тествам на място.Ама цялата ситуация е доста тъпа.Дори да ми го сменят после ще го продадат на някой друг, май по добре е да драсна първо един мейл на Сони европа и да им прикача екраните от програмата, та дано те вземат мерки.Продавачите им бяха адски неориентирани, незнаеха точно какво продават.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            представителството на Сони в България е сериозноедин от сервизите ме моташе с един фотоапарат, но след обаждане от представителството нещата си дойдоха на мястотосвържи се с тяхако има проблем - директно и КЗПдажи им го спомени в магазина, те си знаят какво следва
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Malone написа:
              За батерията ... 99% нищо няма да можеш да направиш.Освен, ако в договора ти не е упоменат серийния номер [на батерията]. Което е малко вероятно, но все пак провери. В договора, в сервизната документация в кашона, на самия кашон.Трудно е да докажеш, че не си сложил батерия от друго Vayo на новия лаптоп.Малко вероятно е, но има възможност да ги стреснеш с бъдещ мейл до производителя с точния TAG номер отдолу на лаптопа.Почти е сигурно, че в Sony имат база данни със серийните номера на елементите във всеки произведен лаптоп по TAG номер.Трябва да са тъпанари продавачите, ако не го знаят.Всеки производител поддържа такава база данни точно за защита от измами.С диска се дънят. Стартиранията ... ОК, диска е тестван при производителя, нищо не можеш да кажеш.Часовете работа обаче ... 2 месеца са си това.Варианта им за защите е бъгав софтуер, но не е убедително.Та това ти е силния коз, часовете работа. Акцентирай върху този факт. С всичко друго ще те омачкат с доказателства.
              Нямам договор имам само гаранционна карта с касова бележка и някакъв фабричен номер.Няма как да е от бъгав софтуер проверих го с две различни програми за смарт диагностика.На лаптопа отдолу имам лепенка с Service Tag, на батерията също.Тези в магазина като ги видях какви са май няма смисъл да се занимавам с тях.На кой е по добре да напиша мейл - на Сони България или на европейския им център?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Започни от магазина. Продавачите може и да не стават, но все ще има някой мениджър, който ще вдене. Пък и това ти е най-краткият път към евентуална замяна. С малко късмет може бързо да подвият опашка и да го сменят без много шум.
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  Когато закупуваш един продукт, сключваш договор с търговеца. Ако искаш смяна - трябва да стане при въпросния търговец - искаш или не искаш, трбява да ходиш в магазина.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #10
                    Момент, софтуера с който си тествал не е ли сервизен софтуер на Sony?Ако не е техен софтуер, резултата няма никаква тежест за магазина и почти никакъв за представителството на Sony.Лично аз мога да ти напиша 20 страници мазни технически локуми, обяснение как този софтуер не е годен за тест на елемента от лаптопа и как данните му са с нулева тежест.Което със сигурност няма да е верно, но ти нямаш инструмент да обориш обясненията ми.Ще те помоля да ми предоставиш лаптопа и аз ще ти го върна абсолютно същия с 15 страници резултати от тестове как всичко е наред.Тестове от сервизен софтуер на Sony.Влезе ли лаптопа при тях всичко ще е вече ресетнато, бъди уверен в това.Защото тук не става дума за повреда, а за статистическа информация и на тях нищо не им коства да те притикат. Софтуерно.Не знам, може би един опит в магазина, да ти дадат съвсем друг лаптоп и то при връщането на твоя, веднага.Ако така не стане, директно в Sony Bulgaria или европейското представителство по мейл или телефон.КЗП ще бъдат безсилни при тази ситуация, това е моето мнение за съжаление.
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #11
                      що се хващаш за глупости,поне според мен работил и какво? Работи си и сега перфектно нали,ако искаш възмездие пиши на централата им и искай обяснение,ще хвръкне главата на продавача и готово Един човек,двама максимум ще са без работа,ще ти сменят лапатопата,ще го реснат и пак ще го продадат Аз съм на мнение ,че не си струва да хабиш нерви,ако си работи нормално
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #12
                        Malone написа:
                        Момент, софтуера с който си тествал не е ли сервизен софтуер на Sony?Ако не е техен софтуер, резултата няма никаква тежест за магазина и почти никакъв за представителството на Sony.Лично аз мога да ти напиша 20 страници мазни технически локуми, обяснение как този софтуер не е годен за тест на елемента от лаптопа и как данните му са с нулева тежест.Което със сигурност няма да е верно, но ти нямаш инструмент да обориш обясненията ми.Ще те помоля да ми предоставиш лаптопа и аз ще ти го върна абсолютно същия с 15 страници резултати от тестове как всичко е наред.Тестове от сервизен софтуер на Sony.Влезе ли лаптопа при тях всичко ще е вече ресетнато, бъди уверен в това.Защото тук не става дума за повреда, а за статистическа информация и на тях нищо не им коства да те притикат. Софтуерно.Не знам, може би един опит в магазина, да ти дадат съвсем друг лаптоп и то при връщането на твоя, веднага.Ако така не стане, директно в Sony Bulgaria или европейското представителство по мейл или телефон.КЗП ще бъдат безсилни при тази ситуация, това е моето мнение за съжаление.
                        Не е сервизен софтуер на Сони, но не виждам каква е разликата дали гледам СМАРТ състоянието на хардиска с програма на Сони или друга.За батерията съм съгласен че може да го направят със дофтуер да показва 0 износване, но за хардиска няма как да нулират Time countera.Утре ще ходим при тях в магазина и ако нещо се опънат ще ти го дам да си кажеш и твоето експертно мнение.А иначе би ли ми казал някоя сервизна програма на Сони за тест на батерия и хард, поне да не могат да се заядат за това.Освен това да ти кажа то си личи и на външен вид че е ползван- например като отворя капачето където се включва етернет кабела вътре е пъно с прах, освен това между много от клавишите си личи засъхнала прах която не е обърсана добре
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          @infineon - не съм чел цялата тема, но не си първия, няма и да си последния.Това, че диска е пускан, не виждам какво те бърка.А това за износването на батерията ...... тия глупави софтуери не ги гледайте.Лично аз предпочитам мостра, като взимам ТВ или Монитор. За лаптоп, като се замисля също ....Тези мостри се продават, дали на теб, дали на друг ..... все тая. Ти си видял, но другите след теб няма да видят. Иначе си в правото си да върнеш стоката !!!п.с. последно Сони нямаха официален сервиз на VAIO в България ! Сега не знам как са нещата.п.с. 2 - ако лаптопа си работи нормално, изобщо не се занимавай.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            @infineon - не съм чел цялата тема, но не си първия, няма и да си последния.Това, че диска е пускан, не виждам какво те бърка.А това за износването на батерията ...... тия глупави софтуери не ги гледайте.Лично аз предпочитам мостра, като взимам ТВ или Монитор. За лаптоп, като се замисля също ....Тези мостри се продават, дали на теб, дали на друг ..... все тая. Ти си видял, но другите след теб няма да видят. Иначе си в правото си да върнеш стоката !!!п.с. последно Сони нямаха официален сервиз на VAIO в България ! Сега не знам как са нещата.п.с. 2 - ако лаптопа си работи нормално, изобщо не се занимавай.
                            Ами да е пускан ок, ама това 1650 часа не е било само да го тестват, това си е 3 месеца работа.Иначе батерията държи ама е дразнещо това да изсипеш 1 торба пари за лаптоп лаптоп от висок клас и да получаваш нещо на практика втора употреба.Точно за това че дори да ми го сменят, този ще го дадат на друг писах мейл на сони България.Закачих им и една снимка на клавиатурата на която се вижда как между Ф клавишите е пълно с полепнал прах.Ако исках лаптоп втора ръка нямаше да го купувам от тях.Редно си е да си напишат че е бил мостра или каквото е там и да е на по ниска цена
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Редно ама не го правят. А ти не го ли видя това, като го купува ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X