айде стига толкова по тази тема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за спазване на законите.........
Collapse
X
-
Humppa
Е, аз пък мога да споделя, че предпочитам да стигна жив, и аз, и спътниците ми, също и че не съм застрашил с идиотски маневри останалите участници в движението, вместо да стогна с 5 минти по-рано. Някой може и да не е съгласен с мен и да каже, че в даденят момент е бързал. Ами като бързаш - тръгни с 30 минути по-рано. Така ще имаш време за почивка по средата на пътя, ще облекчиш пикочния мехур, пък можеш и да забиеш някоя сервитьорка в крайпътното кафене (не визирам никой)...Нека споделя и личен опит. Последните няколко месеца доста редовно правя маршрута Белене-Ботевград-Белене. И с Бравото, и със служебните Лада Нива и ФВ Поло. Правил съм си експерименти, без значение с кояе МПС съм. Когато си карам пенсионерски с 90 км/ч стигам за ~3 часа с почивката. Когато карам по-бързо 110-130 км/ч (това изключва магистралата) стигам за 2 часа и 40-50 минути. Е за 10 минути пристигане по-рано ми се налага през целият път да съм под доста по-голямо напрежение, защото карам бързо, отколкото ако си шофирам пенсионерски... Е, кому е нужно. На мен не ми е нужен този стрес, имам си достатъчно. Не ти е нужна и на теб моята безсмилена маневра в опита си изпреварвам ладата пред мен, а ти отсреща да ми премигваш с дългите и да ме псуваш...Я включи и тук фактора чичко милицонер с радар в ръка, десетки левове в хазната и няколко конторлни точки надолу...Май не си струва...П.П. Разстояието по пътищата се измерва в километри. Разстоянието в планината се измерва в часове. Като ме питак за колко ще стгнем до София, отговарям за 220 километра. Ако ме питат за колко ще стигнем от хижа Плевен до връх Ботев, отговарям - за 4 часа
-
Същия въпрос си зададох и аз!krasio_79bs написа:Колега само да те питам Кавазакито добре ли върви с 90км/ч.С тоя мотор ако ми кажеш че спазваш правилата шапка ти свалям и звъня на Масларова да ти даде предсрочно пенсията. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
И ще се подпиша за подписката до Масларова, ако е нужно.
Иначе от моя опит твърдя, че "по-дивите" шофьори са далеч по-концентрирани от "пенсионерски", защото ситуациите, които създават, го изискват, НО, голямо "но", това не ги прави по-разумни!
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Humppa
Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100
Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.
Коментар
-
Не вярвам!!!!!!!!!!!!!! Защо си взе мотор 600куб. тогава ами не 125 примерно?Humppa написа:Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100
Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
Аз пак ще попитам:Колко литра бензин струва човешкият живот?Колко часа от вашия живот струва човешкият живот?Да 10 км/час не са много като си в кола (зависи и коя), но нека да напомня, че краш тестовете се правят при 60 км/ч, а човешкото тяло може да издържи определен тип натоварване. За тялото при катастрофа има огромно значение дали е 50, 60, 80 или 100 км/ч. Няма значение колко звезди има колата - разкъсването на вътрешните органи е строго идивидално и изключително лесно ако имате някакво заболяване. Дори и това да не стане, шансът да си ударите главата е доста голям, а там нещата са много кофти. Още по-кофти става положението ако се бутнете в кола с дете(-ца) или бременна жена (не един, а два или повече живота). Ограниченията не са направени за кефа на някой, има ги в цял свят. Затова, когато карате, не бъдете егоисти, а помислете и за другите участници в движението. Всички знаем, че като стане белята, всички съжаляват, ако са живи, и винаги излизат с тезата "Ама не исках". Затова имате глави на раменете да мислите преди, не след. svetkos_: По дивите шофьори може да са по-концентрирани, но имат по-малко време да реагират. Пътуването на импулсите от очите или ушите до мозъка и изпълнителните органи ( в случая мускулите) отнема известно време, а по-малкото време за мислене и вземане на решение води до по-голям шанс за измисляне на грешното движение. По-пенсионерското каране носи повече време за мислене и реагиране. До колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерскиВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
значи пак да уточня,исках да дам пример за това че има места където ограниченията могат да са малки неправилни,но не съм искал д акажа да се съсзтезаваме.Просто не може6 на път с 2 или 3 ленти прав повече от 10 км да сложиш огр 40 или 50 извинявам се ама е смешно.Иначе,за нормалното каране е добре(не пенсионерски)Но искам да кажа-ВСИЧКО Е ОТ ВЪЗПИТАНИЕТО И КАК ИСКАШ И МОЖЕШ ДА КАРАШ."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
Еле, искаш ли да разгледме следната ситуация:Ти караш пенсионерски, няма ограничения, но е леко влажно и теб те е шубе да караш с 90. Пърпориш си като пич(ка) със 70 км/ч. Не наррушаваш нищо и не се отбиваш да пропуснеш колите зад теб. Зад теб се събират около 20-25 автомобила. Това са 20-25 души, всеки с проблемите си, всеки със задълженията си, всеки с нервите си. Да речем, че онзи в кола номер 14 е най-нервен. Да, негов проблем, съгласен съм, но и той като теб е участник в движението, нали? Та така, на водачът на кола номер 14 след 10 минути каране в колона нервите му не издържат и започва да се оглежда как да мине напред. Не е удобно за изпреварване и той още 5 км ( т.е. още 5 минути ) си стои на номер 14 и чака шанса си да мине някъде докъм номер 10. На една права отсечка, изнервен до дупка, човекът дава газ, изстрелва се и прогресивно напредва. Стига между коли номер 6 и 7 и изведнъж осъзнава, че онова сивото нещо отсреща е автомобил. Датата е 27 Юни и няма задължение да се кара на къси. Опитва се да се прибере в колоната, но в кола номер 7 е човек, който много уважава ЗДП, а там е казано, че изпреварващия не трябва да принуждава изпреварвания да променя скоростта или посоката си на движение. И не му прави място. Кола номер 14 и онова сивичкото без включени къси се поглеждат за миг с широко отворени очи, а после думата имат физичните закони... Ти не си виновна, шофьорът в кола номер 7 може би не е виновен, шофьорът в сивичкото и той не е виновен, нали? Всички те спят спокойно, само дето шофьорът на сивичкото спи вечния си сън и не може вече да сънува...Та така Еле, да, законът е най-важното, но на пътя ние не сме сами и понякога колегиалността е над закона. бях ти го казал, но надали ме разбра. И сега може би няма да ме разбереш.ele написа:юДо колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерскиlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Humppa
Що за въпрос? Защо си купих Браво 1,6, а не търсих Деу Матиз 0,8? Престанете да слагате мотористите под общ знаменател!Всъщност искам да уточня, че моторът ми не е пистов, а е класически/чопър. Не е удобен за високи скорости, въпреки че може д ги достига.@ LaneМного ти е хипотетичен примера. Но до някъде си прав. В подобни ситуации винаги използвам мигачите за да уведомя бързащата зад мен кола дали може да изпревари, или не.z_sutrov написа:Не вярвам!!!!!!!!!!!!!! Защо си взе мотор 600куб. тогава ами не 125 примерно?
Коментар
-
За мен лично всичко опира до опит и съобразяване на пътната обстановка.Имам приятели при които ме е страх да се кача в колата дори и с 40км да карат.Просто нямат усет за шофиране.Колкото и да се опитват да станат истински шофьори това никога няма да стане.
Да и аз карам пенсионерската когато ситуацията го налага.Но когато има възможност настъпвам педала.
Коментар
-
А максимално разрешената му скорост извън града на Кавазакито е 80 км/ч. Карайки със 110 км/ч, ти превишаваш допустимата скорост с 30 км/ч отгоре.И аз с толкова превишавам. С какво ти си по-различен от мен?!?Второто - като съм бързал да съм тръгнел по-рано... хубаво, само че да знам предварително, нали.Оня ден в 12:00 ми се обаждат по телефона и ми казват, че до 14:00 трябва да съм в Търново. Най-късно. Въпросът е на пари (доста), или не. От тезси пари зависи семейството ми за 2 месеца напред.Тръгвам през най-малко натоварения път, карам през целия път с възможно най-голямата скорост, която колата, възможностите ми и пътя позволява. Стигнах жив и здрав. Нямаше как да тръгна по-рано. Просто не знаех, че ще трябва да тръгна. Нямаше друг вариант, освен да стигна на време. (Въпреки това, пак закъснях с около половин час, но това е друг въпрос)... Е, какво трябваше да направя според теб?Humppa написа:Кавазакито върви прекрасно с 90 км/ч и тогава харчи само 4 на 100
Само по пътя към Русе го карам със 110 км/ч, защото предпочитам там да съм по-бърз от румънските и турските ТИР-ове, които както знаем са страхотно толерантни... Ако щете вярвайте! Не съм любител на високите скорости.
Коментар
-
Примерът не е подходящ. Това, че има хора, на които не им издържат нервите, само ме навежда на мисълта за задължително психо за всички. Щом аз мога да карам с 10 км/ч зад някой камион в някой проход, защо и другите да не могат да го направят? Да, карала съм със 70 зад едно пежо от Карнобат до петолъчката - и какво? Може би е млад шофьор. По-добре ли е да кара с 90 и да се забие някъде или в някой или е по-добре да кара със 70? Нищо не е над закона. За съжаление има много, които се мислят над него, затова сме на това положение. Колегиално ли е според теб, да дадеш газ, за да се изнесеш по-бързо, да не овладееш колата и да се натресеш в пешеходец? На подобна случка бях свидетел на кръстовището до автогарата в Ямбол. Един младеж в стремежа си да се изнесе по-бързо, за да минат повече коли, а имаше и необичайно задръстване, защото правеха ремонти и някои улици бяха затворени, загуби контрол и се натресе в две жени, които чакаха да пресекат. Не, мерси, не желая подобна колегиалност. Предпочитам да чакам на светофара. Колко време струва човекият живот според теб?Lane Staley написа:Еле, искаш ли да разгледме следната ситуация:Ти караш пенсионерски, няма ограничения, но е леко влажно и теб те е шубе да караш с 90. Пърпориш си като пич(ка) със 70 км/ч. Не наррушаваш нищо и не се отбиваш да пропуснеш колите зад теб. Зад теб се събират около 20-25 автомобила. Това са 20-25 души, всеки с проблемите си, всеки със задълженията си, всеки с нервите си. Да речем, че онзи в кола номер 14 е най-нервен. Да, негов проблем, съгласен съм, но и той като теб е участник в движението, нали? Та така, на водачът на кола номер 14 след 10 минути каране в колона нервите му не издържат и започва да се оглежда как да мине напред. Не е удобно за изпреварване и той още 5 км ( т.е. още 5 минути ) си стои на номер 14 и чака шанса си да мине някъде докъм номер 10. На една права отсечка, изнервен до дупка, човекът дава газ, изстрелва се и прогресивно напредва. Стига между коли номер 6 и 7 и изведнъж осъзнава, че онова сивото нещо отсреща е автомобил. Датата е 27 Юни и няма задължение да се кара на къси. Опитва се да се прибере в колоната, но в кола номер 7 е човек, който много уважава ЗДП, а там е казано, че изпреварващия не трябва да принуждава изпреварвания да променя скоростта или посоката си на движение. И не му прави място. Кола номер 14 и онова сивичкото без включени къси се поглеждат за миг с широко отворени очи, а после думата имат физичните закони... Ти не си виновна, шофьорът в кола номер 7 може би не е виновен, шофьорът в сивичкото и той не е виновен, нали? Всички те спят спокойно, само дето шофьорът на сивичкото спи вечния си сън и не може вече да сънува...Та така Еле, да, законът е най-важното, но на пътя ние не сме сами и понякога колегиалността е над закона. бях ти го казал, но надали ме разбра. И сега може би няма да ме разбереш.ele написа:юДо колкото знам няма тежка катастрофа с виновен водач, карал пенсионерски. Затова аз карам пенсионерскиВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
какъв ти е бил проблемът да уговориш друг час? Само не ми казвай, че било невъзможно. Странно е как невъзможни неща за вас са абсолютно възможни неща за мен - при това никога не съм губила проект и никога не съм закъснявала със срокове....Immortal написа:Второто - като съм бързал да съм тръгнел по-рано... хубаво, само че да знам предварително, нали.Оня ден в 12:00 ми се обаждат по телефона и ми казват, че до 14:00 трябва да съм в Търново. Най-късно. Въпросът е на пари (доста), или не. От тезси пари зависи семейството ми за 2 месеца напред.Тръгвам през най-малко натоварения път, карам през целия път с възможно най-голямата скорост, която колата, възможностите ми и пътя позволява. Стигнах жив и здрав. Нямаше как да тръгна по-рано. Просто не знаех, че ще трябва да тръгна. Нямаше друг вариант, освен да стигна на време. (Въпреки това, пак закъснях с около половин час, но това е друг въпрос)... Е, какво трябваше да направя според теб?Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Humppa
Карам с мотора по-бързо, защото не искам да ме забърше с ремаркето някой ТИР, който вече ме е изпреварил и се прибира в моето платно. Това не осначава, че през цялото време съм със 110! Случвало ми се е да се размина на косъм. А скоро и един познат тираджия беше забърсал така един моторист в Румъния. За щастие без трагични последици.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар