Абе това с главния път е пълна измишльотина. На горната снимка може да се коментира дали белият път, който се явява отдясно на главния е асфлтиран, или е черен (земен). В такива случай - ако излизаш от земен път си напълно задължен да пропуснеш тези по пътя с настилка. При всички останали случаи - няма главен, няма вторстепенен. Може пътят да е широк 40 метра, с 20 ленти, но ако няма знаци - пътят отдясно му е с предимство при всички положения, ако липсват знаци. Дори и един знак да има обаче, всичко е ясно, дори и да не ссе вижда лицето на знака. Неслучайно тези знаци са с уникална форма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обсъждане на всякакви ситуации, свързани с движението и ЗДП
Collapse
X
-
Vladim написа:Виж... първо не ми рови и второ не за това е темата! Когато от второстепенен път се качваш на първокласен трябва задължително да има поставени знаци относно предимството. За мен специално е въпрос на интуиция и опит, когато трябва да определя дали имам предимство на места, където знаци липсват.LiGuru написа:Е аз не съм хлапе и не го знам. Как се определя основен път? Дай некой закон да видя, аз търся ама нещо не намирам. Има само за м/у блокови пространства и гаражи.
Ти не си човек! Дано не се засечем някъде, че ще стане мазало... Интуитивно ще бъдеш помлян с оглед не знанието на ЗДП.
Коментар
-
Ами гледай сега, аз също не съм го виждал написано, но испанци са ми правили забележка, че не пропускам тези, които искат да се включат в магистралата и, че там е така правилото. А те в интерес на истината на места имат знаци, на места не..., не мога да си го обесня, явно различно класифицират нивото на опасност... Също така съм забелязал, че на може би 10% от кръстовищата тип + имаш право на ляв завой. останалите 90% са кръгови кръстовища, което улеснява страшно много движението и намалява задръстванията, защото така потокът на коли не спира никога... Абе каквото и да си говорим попадал съм на задръстване не веднъж или два пъти в Мадрид и такова чудо като в София никъде другаде няма. Там 16 км задръстване го минавам за 35 минути... За околовръстното на Мадрид да не говорим, 6 платна е и по-хубаво от нашата най-хубава магистрала!svetkos_ написа:Съгласен съм за това, че в някои държави тези, които влизат на магистрала, се пускат от движещите се вече по нея. Дори аз съм го правил това нещо в Германия. Но няма такова правило, което да те задължава да ги пропуснеш. Просто хората мислят с главите си.
Ако има такова правило, пуснете линк - явно не съм запознат. Колите, движещи се по Главния път, както в конкретния случай е магистралата, трябва да бъдат пропуснати от тези, които се готвят да се включат в движението. Иначе има неписани правила. :D В квартала има няколко Т-образни кръстовища и трябва да се съобразяваш с колите, движещи се то горната част на Т-то (виждате как е разположено), защото ще те отнесе този, който в случая, без знаци, трябва да те пропусне. Такъв е и случаят, който колегата е посочил на снимката горе. Пък и Околовръстното се брои главен път, а не второстепенен. При нерегулираните кръстовища е мамси джейс. Дори на баш кръстовище съм спирал, за да пропусна дясностоящия и този ме е гледал като мумия...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Не знам дали някъде е регламентирано със закон, но да дадеш предимство на някой който иска да се включи на магистралата е най-елементарното нещо, едно от най-колегиалните, според мен. И също съм съгласен, че на максимално много кръстовища трябва да се организира кръгово движение
Кръстовището в дружба, където минава 84 за летището, наляво са циганите, надясно - асансьорният завод, напред е терминал 1. Това кръстовище преди да стане кръгово, беше супер зле, в час пик - колите по пътят без зпредимство понякога са чакали по 5-10 минути, защото потокът по пътят с предимство е непрекъснат. Сега е 10 пъти по-добре.
Коментар
-
Абсолютно точно!ogi28b написа:Абе това с главния път е пълна измишльотина. На горната снимка може да се коментира дали белият път, който се явява отдясно на главния е асфлтиран, или е черен (земен). В такива случай - ако излизаш от земен път си напълно задължен да пропуснеш тези по пътя с настилка. При всички останали случаи - няма главен, няма вторстепенен. Може пътят да е широк 40 метра, с 20 ленти, но ако няма знаци - пътят отдясно му е с предимство при всички положения, ако липсват знаци. Дори и един знак да има обаче, всичко е ясно, дори и да не ссе вижда лицето на знака. Неслучайно тези знаци са с уникална форма.
Коментар
-
Я гледай какво заглавие имаме вече :D Спокойно може да разнищим ситуацията с десностоящия ....Vladim написа:Аз съм машина!LiGuru написа:
Ти не си човек! Дано не се засечем някъде, че ще стане мазало... Интуитивно ще бъдеш помлян с оглед не знанието на ЗДП.
Съсредоточи се върху темата, ако обичаш и не ми давай квалификации, както си спести и предположенията! 
Коментар
-
Да, темата стана манджа с грозде и аз се изнасям по този случай. Тук ще се разтягат локуми докато съществъва форума, че и след това! А можеше да се съсредедочим върху нещо конкретно, но автора реши да направи манджа с грозде.LiGuru написа:Я гледай какво заглавие имаме вече :D Спокойно може да разнищим ситуацията с десностоящия ....
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Така и така изместихте темата, за това и авторът и реши да смени заглавието, и всеки да си приказва, и да пита за разни ситуации. Колежката която зададе въпроса - ако не можете да освободите кръстовището до смяна на сигнала, нямате право да навлизате в него, ако е очевидно че ще останете на средата. Отсрещният светофар съществува от "време оно", той е вързан с номер 1, не пречи ако светне червено, да се премине и през него, ако се отнася за завиващите наляво от Стамболийски по М.. ЛуйзаVladim написа:Да, темата стана манджа с грозде и аз се изнасям по този случай. Тук ще се разтягат локуми докато съществъва форума, че и след това! А можеше да се съсредедочим върху нещо конкретно, но автора реши да направи манджа с грозде.LiGuru написа:Я гледай какво заглавие имаме вече :D Спокойно може да разнищим ситуацията с десностоящия ....
Коментар
-
Да бяхте само вие които навлизате в кръстовище което е очевидно запушено.... ама не - то това си е масово. А онези шофьори които спират - явно не са съобразителни. Тези два светофара са вързани. Както на повечето кръстовища има светофар на отсрещния стълб, ако светне червено, трябва да чакам ли ?No_Name написа:Та въпроса си го зададох, защото според моите знания трябва да премина, но забелязах, че има автомобили, които спират пред светофара, въпреки, че няма минаващи пешеходци в този момент. Просто чакат да им светне зелено. И аз се притесних, да не би моите знания да са нещо грешни.
Коментар
-
Аз пък като видя, че се е запушило кръстовището - спирам си на стоп линията и на зелено и чакам или да се отпуши или червеното. Много обичам бесните шофери зад мен като скочат на клаксонитеogi28b написа:Да бяхте само вие които навлизате в кръстовище което е очевидно запушено.... ама не - то това си е масово. А онези шофьори които спират - явно не са съобразителни. Тези два светофара са вързани. Както на повечето кръстовища има светофар на отсрещния стълб, ако светне червено, трябва да чакам ли ?No_Name написа:Та въпроса си го зададох, защото според моите знания трябва да премина, но забелязах, че има автомобили, които спират пред светофара, въпреки, че няма минаващи пешеходци в този момент. Просто чакат да им светне зелено. И аз се притесних, да не би моите знания да са нещо грешни.
Просто толкова малоумен народ вероятно не съществува. Но всичко ще си дойде на мястото като почнат да пращат честитки за навлизане в кръстовище на червено. Вече започна де
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар