Иначе ако пуснатите светлини са и мигаши - още от по-рано ще Ви забележат,па и по една сирена да си турите за да Ви чуват - още по-добре!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Целогодишно на фарове...
Collapse
X
-
E да де и аварийните да включим, и освен това да си сложим и оранчеви лампи на тавана да ни виждат още по-добре.Пуснатите фарове през деня по никакъв начин не намаляват ПТП. Това съм сигурен, че няма да се приеме. При ясно и слънчево време фаровете с абсолютно нищо не правят колата по-забелижима. Убеден съм ,че повечето колеги си пускат фаровете през деня не заради безопасност, а защото колата има по-добра "стойка", хайде да си го признаем. Пуснал си фаровете за "безопастност" а настъпил газта до ламарината ( това безопасно ли е)?Това е същата причина поради която се кара и на халогени през деня, пак заради стойката. Окей- пуснал си къси, за какво подяволите са ти халогени? Забележете, че доста коли се движат през деня с къси светлени и включени халогени.Нищо против хората които карат на фарове през деня- не ми пречат, но нека не ме задължават и мен да го правя при условие, че това абсолютно е излишно и необосновано по никакъв начин освен с някакви съмнителни и недоказани твърдения изказани от някой си като майор Костов, който едва ли е запознат с нервната система и реакциите на човека.
-
Точно така. Сега всеки сульо, събрал 1000 лева си купува кола. А ако е "баровец" ще си вземе някоя по-луксозна с десен волан. Но понеже съм от далечния Ямбол, пътувам до там честичко и ако някой каже, че на извънградско където ти се движиш със 100 и този отсреща със 100, включените фарове не помагат, не знам. В града както и да е, но извънградско винаги съм на къси светлини, ако ще и най-горещия и слънчев ден да е.Lane Staley написа:Защо не опиташ направиш статистиката на база регистрирани автомобили? Първо че има постоянно увеличение на регистрираните автомобили, особено бумът през 2007. Не знам колко е, но със сигурност е над 20% Освен това жизненият стандарт се промени и със сигурност изминатите километри на автомобил са повече през 2007ма или 2008ма спрямо 2005.Така че със сигурност съотношението жертви/ км изминати от МПС се е подобрило.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Какво има да се отговаря тука. Евробюрократите измислят правило след правило и задължение след задължание с цел да оправдаят съществуването си и безбожно високите си възнаграждения.ЕС започва все повече да заприличва на един роман на Оруел...niko09 написа:Защо някой противник на карането с включени фарове не отговори на колегата,които попита за дневните светлини??????И може да обясни защо "Европейската комисия прие от 2011 година всички автомобили да имат специални дневни светлини"?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен. В яката жега лятото на извънградско, напекло, мараня, точно късите светлини помагат много. В града как и да е като е слънчево. На извънградско за мен е задължително да се кара на къси. Аз поне правя така!style34 написа:и ако някой каже, че на извънградско където ти се движиш със 100 и този отсреща със 100, включените фарове не помагат, не знам. В града както и да е, но извънградско винаги съм на къси светлини, ако ще и най-горещия и слънчев ден да е.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Няма проблем.До скоро именно възможността да можем да разсъждаваме самостоятелно, да анализираме трезво и изобщо да способността да си съставяме собствено мнение ни отличаваше от американците и от западната цивилизация като цяло.За американците както знаем е типично, че задника си не биха обърсали без да се омажат ако няма инструкция.Дали традиционната мнителност на българина е била всъщност назадничавост и "селяния" или ни е запазила идентични - всеки сам си преценява.Ако обаче цената на прогреса и на новото време е да се съгласявам с всичко, което се спуска "отгоре" - майната му на прогреса.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз предлагам да карате без слънчеви очила, за да може да виждате по-добре, за какво ще си затъмнявате пред очите, намалявате сигурността на пътя.Това ли ще е следващата мярка в ЗДП- да махнем и слънчевите очила?А в специалните дневни светлини - освен дизайнерско решение ( браво на ауди) - абсолютно никакво приложение. Те и сградите им слагат фасадно осветление, ама не се блъснещ в тях, а за красота.Евродепутатите - точо за да си заслужат заплатите и от немай какво да правят са го измислили това.
Коментар
-
Ти винаги си писал смислено постове, затова се учудвам на поста ти. Не казвам, че няма смисъл, но е леко... анархистиченИдеята на закона е да сложи отношенията между хората в рамки. И тези рамки правят обществения живот предвидим. Предвидимостта намалява икономическия риск и благоприятства развитието. Ние винаги се мислим за по-умни от другите, по-големи тарикати, по-незнам си какви. Винаги сме на контра - за колани, за фарове, за хвърляне на боклуци, за всичко... Ти изхождаш от позицията, че хората имат силно развито съзнание, чуство за отговорност, но това не е така. Ако искаме децата ни да живеят в нормално общество трябва да започнем да спазваме законите и да ги учим и тях да ги спазват. А аз изобщо не съм съгласен, че ние сме супер умни, а американци, англичани и прочее супер глупави. Просто те знаят накъде да насочат креативността си. Кажи ми, щом сме толкова неповторими, защо да речем в музиката нямаме кой знае какви изпълнители? Защо едни необразовани, самоуки Alice in Chains можаха да направят онази музика, а нашите гении пеят "Секс за пари" или свирят рок закъснял с 20 години?Правилата са необходими. Има безброй много области в които човек може да пказва индивидуалността си, но по пътищата не.Esper написа:Няма проблем.До скоро именно възможността да можем да разсъждаваме самостоятелно, да анализираме трезво и изобщо да способността да си съставяме собствено мнение ни отличаваше от американците и от западната цивилизация като цяло.За американците както знаем е типично, че задника си не биха обърсали без да се омажат ако няма инструкция.Дали традиционната мнителност на българина е била всъщност назадничавост и "селяния" или ни е запазила идентични - всеки сам си преценява.Ако обаче цената на прогреса и на новото време е да се съгласявам с всичко, което се спуска "отгоре" - майната му на прогреса.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley
Ние сме най-умните, най-отворените, ама на - стандарта на живот ни е на светлинни години от "простите" чужденци. Там нали са глупави си остават колите с пуснати прозорци през нощта (виждал съм го лично). И познайте какво - останалите са толкова глупави и те, че не си и помислят да откраднат нещо....?!?!
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Дам всичко е въпрос на преценка!! Ако си дебил и със и без закони ще направиш ПТП!!!Immortal написа:Ето тук си в грешка.Още от как сепомня е задължително при дъжд и лоша видимост да се кара на фарове.Riki888 написа:Следната ситуация: Нормален път с по една лента във всяка посока. Гадно, мръсно време, дъжд, лоша видимост.Лятно време и не е задължително да си със включени фарове.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар