zloben9000 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте 'Да си купя ли Punto' ?
Collapse
X
-
Ако ще го кара жена, няма проблем. Но за мъж, не си е работа. От личен опит го казвам. Иначе аз нямах никакъв проблем с този мотор. Динамичен е, скоклив, но само на старта. Затова и казвам, че за жена е чудесен. Разход с нормално каране съм падал до 8. Даже веднъж миналото лято даде и малко над 7. Иначе стабилно каране към 10. Става въпрос за София. За Пунтото един приятел имаше 1.2 Спортинг беше много доволен. Беше, защотот отдавна го продаде.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
-
Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира.КУПИ ГО
(разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)
Стояха зверчета
Около плета
В тях стреляха
И те умираха
Коментар
-
Szandor написа:Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира. КУПИ ГО
(разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
1.1 не удря клапани при късане на ремък, той е единствен в това отношение.Stefan Hadjov написа:Би ли обяснил по -подробно защо.Особенно като собственик на 1,2.Защото аз все си мисля обратното.Дали се заблуждавам??bmahob написа:1,1 по-добър от 1,2
за съжаления го казвам!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега в грешка си и 1242сс не удря клапани при скъсан ремък!
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Може, наистина за него незнаех, не споря за това.bmahob написа:Колега в грешка си и 1242сс не удря клапани при скъсан ремък!
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Много точно описание. ПП:Колеги ама уточнете за кой двигател точно говорите щото има 1.1-55,1.2-60,1.2-75,така ще объркате на цяло колегата.За първия и втория не виждам какъв е проблема с обикновена АГУ?donnna написа:Szandor написа:Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира. КУПИ ГО
(разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Че то харчи колкото моето 1.6svetkos_ написа:Ако ще го кара жена, няма проблем. Но за мъж, не си е работа. От личен опит го казвам. Иначе аз нямах никакъв проблем с този мотор. Динамичен е, скоклив, но само на старта. Затова и казвам, че за жена е чудесен. Разход с нормално каране съм падал до 8. Даже веднъж миналото лято даде и малко над 7. Иначе стабилно каране към 10. Става въпрос за София. За Пунтото един приятел имаше 1.2 Спортинг беше много доволен. Беше, защотот отдавна го продаде.zloben9000 написа:aaa... тука за 1.2 16винтила ли става въпрос че бил калпав мотор ?щот ще лапна едно такова браво скоро ... казвайте ако прави проблеми ДВГто

аз си мислех, че са по икономични
НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА - СПАСЕТЕ ЖИВОТ!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар