Един колега от университета си купи Волво S80 от Англия. Тук му обърнаха волана и сега вече половин година си го кара без ядове. Нямам спомен за колко беше взел колата, но обръщането му излезе около 2 бона. Цялата тази процедура си е до човека. На който му се занимава, ще се занимава.
Но наистина в последно време много коли с десен волан са се навъдили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тема за колите с десен волан
Collapse
X
-
Аз едно не разбирам: Защо в КАТ правят проблеми на вкарните от USA коли, че мигачите не били оранжеви или жълти, а тези коли с дясна дирекция се регистрират без проблеми. А колкото до приспособлението с огледалото: имам един комшия който си кара VW бус товарен от 15 год. с едно голямо квадратно огледало отляво и насочено да вижда напреде.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
Нали? Ленчето понякога е силно неадекватна, особено като слага острова в Евросъюза, но тя знае по-добре!Lane Staley написа:И след това обещаващо начало все пак успя да изпраскаш 10-15 реда нравоучения.Ашколсун. Не ми се мисли какво ще е когато разбереш какво трябва да се обсъжда...ele написа:Не мога да зацепя какво точно трябва да обсъждаме в тази темаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не съм казал, че не е. Иронизирах, а и смятам, че шофирането на автомобил с обратен волан не трябва да се оправдава с това, че две държави с различни посоки на движение са в един ИКОНОМИЧЕСКИ съюз. Според мен, лично мое мнение - всички автомобили непригодени за посоката на движение са опасни за управление. И дори имам идея как да се отказват притежателите на такива устройства - с данък 10 пъти по-висок от стандартния.Immortal написа:Великобритания Е в ЕС. Дори е от основателките. Не знаех да са излязли от него.jenshen73 написа:Нали? Ленчето понякога е силно неадекватна, особено като слага острова в Евросъюза, но тя знае по-добре!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
И как точно смяташ, че една кола с британска регистрация ще бъде обложена с данък в България?!?Не напразно по-горе в темата споменах, че в Швеция, когато движението им е било ляво, воланите им също са били от ляво.Ако беше толкова опасно, едва ли щяха точно шведите (които са измислили Волво - най-сигурният автомобил) да карат с ляв волан от ляво.
Коментар
-
Мда, една кола с британска регистрация ще бъде обложена с данък в Англия и противно на твърдението, че в Англия данъка не е по - висок, отколкото е в България - съвсем не е така... Британските данъци не са високи, ако живееш и работиш там... Ако работех за 100 паунда дневно наистина нямаше да ми се вижда висок данъка... Но да получаваш българско трудово възнаграждение и да плащаш британски данъци и да твърдиш, че няма да ти излиза солено...
Ако някой не е съгласен с мен нека да ме обори, само че с реални аргументи в абсолютни стойности на данъци тук и в UK...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
За Волво да не говорим - все пак над 80% е собственост на ФОРД. Според мен - много лесно - всички автомобили, които не са регистрирани в градовете където се карат - да си купуват ВИНЕТКИ за в града - така всеки ще може да "реве" и на кмета - защо пътищата са на дупки. А тези с регистрации от на майна си райна - просто ще си купуват винетката 10 пъти по-скъпо. Не ме интересува дали е тук за 10 дни или за 10 години - купува си я за толкоз време за колкото ще гази асфалта ми. И казвам асфалта ми, защото аз си плащам данъците и гледам как разни тарикати искат ДА НЕ ПЛАЩАТ, но да МИ ПОЛЗВАТ АСФАЛТА!Immortal написа:И как точно смяташ, че една кола с британска регистрация ще бъде обложена с данък в България?!?Не напразно по-горе в темата споменах, че в Швеция, когато движението им е било ляво, воланите им също са били от ляво.Ако беше толкова опасно, едва ли щяха точно шведите (които са измислили Волво - най-сигурният автомобил) да карат с ляв волан от ляво.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това няма абсолютно никаква връзка с темата а още по-малко с времето, когато Волво наистина е било символ на надеждност, здравина и сигурност.Какво общо има VOLVO с Форд преди 2000 година?!?Или правим отклонение, в което започваме спор на тема Волво?jenshen73 написа:За Волво да не говорим - все пак над 80% е собственост на ФОРД...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Не разбира се, просто се опитах да измъкна Волво от спораEsper написа:Това няма абсолютно никаква връзка с темата а още по-малко с времето, когато Волво наистина е било символ на надеждност, здравина и сигурност.Какво общо има VOLVO с Форд преди 2000 година?!?Или правим отклонение, в което започваме спор на тема Волво?jenshen73 написа:За Волво да не говорим - все пак над 80% е собственост на ФОРД...
Щото лафа за сигурността му е, че няма проблем да се блъснеш с Волво, но ако си в СААБ
Хайде, със здраве - и аз живеех в заблуда, че волво е най-най-най..., но ADAC казаха друго. И не, няма да споря.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Мда. Марките вече не са това, което бяха. Нито Волво, нито Мерцедес, нито БМВ - никой вече не прави вечни автомобили. Правят се боклуци, които да издържат криво-ляво гаранционния период, да са екологични и относително безопасни. Не съм чувал отзиви за Ролс Ройс, там нещата може и да са различно, защото не са на толкова масова основа...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар