Atanas71 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо плюят???
Collapse
X
-
Оги, ако знаеш за тези редове Емо как ти се точи с едни бутилки......Вика, ако ми падне у Варна не мой си отиде една седмица понеogi28b написа:В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз
- 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст
Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.
Коментар
-
Като изключим първото изречение - всичко, което си написал е ... несериозно да кажем!Корса и Брава - първо не са един клас автомобили за да ги сравняваш!А за 20-30 х.км. да ти изгори едно реле и да кажеш, че това "е несериозно и много опасно" - не е опасно, но е изключително несериозно.А за това релетата да са разпръснати в колата - си има сериозна причина - можеш да си сигурен.didko написа:От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст
Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
Коментар
-
Ако трябва да говорим за "добрите" механици ,трябва да спомена един много разбиращ...След половинчасов спор успях да го убедя ,че Типо-то е с 8 клапана ,а не с 16...Какво да говоря повече ,щом като му казах ,че Типо-то е с два вала ,почна да се смее и ми каза ,че нищо не разбирам ,и че няма Типо 1.6 с два разпределителни вала...като видя "сърцето" и направо онемя...ogi28b написа:Жалко че такива като вас са малко, повечето до вчера не са виждали кола, днес са механици. Какво да кажа, когато лятото трябваше да се смени обтяжна ролка и един ми каза че трябва да му я оставя сутринта, и вечерта ще ми се обади дали е готово, а аз пред работата си я смених сам за 25 минути с помощта на колегата ми. А добрите жичкаджии наистинба се броят на пръсти.///// написа:Мисълта ми е такава - добре - щом смяната на носач е над 45 мин, аджеба какво да говорим за ремонта по електрониката и другите висши дисциплини по колата?
ПП:Иначе за италианките ,какво да кажа ,винаги ще ги плюят ,защото завиждат ,че са по-хубави от другите коли...хем вървят повече ,хем са по-красиви...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Ами аз един такъв на Горубляне продаваше Ланчия Дедра 1.8 101 к.с., двигателят е 836А5, с два вала, но с 8 клапана. А оня написал така: 16 клапана. И аз го питах сигурен ли е? - Да! - Питам - "Къде пише? Щото когато е 16 В, винаги е написано някъде на капака на мотора, на багажника, или на друго място, но пише. И той гледа умно, гледа, и накрая каза "ами не знам, може и да не е" Но както и да е, той не е механик, а търговец.Predatorsi написа:Какво да говоря повече ,щом като му казах ,че Типо-то е с два вала ,почна да се смее и ми каза ,че нищо не разбирам ,и че няма Типо 1.6 с два разпределителни вала...като видя "сърцето" и направо онемя...
ПП:Иначе за италианките ,какво да кажа ,винаги ще ги плюят ,защото завиждат ,че са по-хубави от другите коли...хем вървят повече ,хем са по-красиви... 
Коментар
-
Това ли ти е критерия за стабилност на пътя - с колко пръста можеш да завъртиш волана!?Лекотата с която се върти волана е предимство, а не недостатък. Ти да не би да предпочиташ по време на шофирането да се бориш с волана за да управляваш и като слезеш от колата - все идно си бил 3 часа въвв фитнес зала!? По всяка вероятност управлението е било с хидравлика, за което хората пари дават - ти се дърпаш.Да не си карал трактор преди това!?didko написа:От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст
Не само че може, но и трябва - и една от причините за това е безопастността.Това, че в БГ всеки сам се опитва да е майстор на колата си по стар навик от Москвичите навремето е отделен въпрос... За тази работа би трябвало да си има пътна помощ и квалифицирани лица.didko написа:Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета.Като обобщим целия ти пост се получава следното:Няма да си купя повече Фиат защото за 20-30 х.км. ми се повреди цяло едно реле - и това е несериозно.Пич - на тебе предната кола Ролс-Ройс ли ти беше или Бентли!?Не го споменавай пред нормални хора, че ще ги умориш от смях.didko написа:Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави. Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз с този колега мога да поспоря за стабилноста
Управлявам Фиат Мареа Уикенд и мога да кажа че Бравата е доста по стабилна от нея в завой а какво да кажа за Корсата . :D Карах такава като служебна и знам добре в завой как се накланяще като куче което вдига крак да при...кае някое дърво
Въобще не си сигурен в това за стабилноста което си написал защото тези твои твърдения за стабилноста са смешни Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Една Брава или Браво могат да си играят със тази Корса . Просто са по-широки с цели 14см. спряма следата която оставя Корсата а и немисля че елементарното окачване на Корсата може да се мери със почити спортното окачване на споменатия модел Фиат
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
То е смешно да се твърди че една 900-килограмова със смешно окачване и стъпка е по-стабилна на пътя от една добре стояща със красивата си широка стъпка Брава,ама върви обяснявай на тоя и оня че фиат са добри коли , те знаят че фиат са чупещи се невървежни боклуци,чак да те е страх да тръгнеш с тях нощно време, абе колега знаеш ли моето браво колко пъти е пътувало Италия-България-Италия и денем и нощем , ти с твойто смешно изказване направо се изложи като кифладжия,аре карай си смешната корса със здраве и ходи да разсмиваш опел-форума с приказките колко не стрували фиатитеforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
С риск да получа бан/предупреждение или квото и да е накаание - ТИ СИ ОЛИГОФРЕН Братле... ГОЛЯМ!Аз какво да кажа, че след година каране и 20 000км ми умря датчика на коляновия вал?Упс, както писах по-горе, ти си с диагноза - тук във форума имаме човек който може да ти каже колко пъти е сменял носач на шевролет примерно... за една година... нов при това (шевролета, не носача)...А да не споменавам, че мой приятел се видя в чудо с любимата ти марка ОПЕЛ (Зафира) и ремонта му струва КОШМАРНИТЕ 24лв. за нови клеми на акумулатораdidko написа:Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
... Хайде моля без олигофренски изказвания
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Коментар
-
Приятел никак вътрешно не го вземам - вечни неща няма, но аз ... си мисля, че имам основа за сравнения - имал съм ТРИ лично мои автомобили, които ЛИЧНО аз съм поддържал и лично аз имам впечатление от тях. Трите ми автомобила са:1. Опел Кадет 1.3i, 1986, комби - перфектната бегачкаdidko написа:Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Страхотен автомобил, маневрен, пъргав, здрав, но с твърдо и некомфортно окачване, недомислици в тоците (вечно няма маса)... 2. Форд Ескорт 1.6i, EFI, 1989, хечбек - перфектен, блъскал съм се с него два пъти, веднъж - с 30км и веднъж с 80км в дърво - наистина е "Ескорт"..., недомислици - калпави спирачки, неправилно измислени "ботуши" на предните амортисьори, горивна помпа, която в един момент е по-скъпа от колата, но от AUDI 80 пасва идеално, поради специфичната си горивна система - не може всеки "квартален" газаджия да и сложи газово и да го настрои...3. Фиат Мареа Уикенд 1.9JTD, 2000 - най-удобната, комфортната, красивата и нова кола, която съм имал - само суперлативи..., до момента със скапания датчик на коляновия вал, но за разлика от теб - не я хвърлям на боклука, а отивам до магазина, купувам си и си го сменям датчика - 62лв общо
Колата е като нова...Ский пич, хората ти казаха по-горе - купи си Москвич/Лада/Жигули/Шкода и заеби новите и съвременни коли, а за КОРСА - просто е смешно да пишеш, камо ли да сравняваш с БРАВА/БРАВО...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Олигофренско е това, че не можеш да четеш или неможеш да разбереш написаното. Нищо не съм споменавал за носачи, датчици, шевролети или окачване. Като има проблем с окачването то почва да тропа , трака , вие, каквото му е преди да стане някоя беля. А за изгасването на фаровете се случва ей така неочаквано. Това за мен е проблем.jenshen73 написа:С риск да получа бан/предупреждение или квото и да е накаание - ТИ СИ ОЛИГОФРЕН Братле... ГОЛЯМ!Аз какво да кажа, че след година каране и 20 000км ми умря датчика на коляновия вал?Упс, както писах по-горе, ти си с диагноза - тук във форума имаме човек който може да ти каже колко пъти е сменял носач на шевролет примерно... за една година... нов при това (шевролета, не носача)...А да не споменавам, че мой приятел се видя в чудо с любимата ти марка ОПЕЛ (Зафира) и ремонта му струва КОШМАРНИТЕ 24лв. за нови клеми на акумулатораdidko написа:Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
... Хайде моля без олигофренски изказвания 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар