Писах вече една тема за Ивеко Дейли и сервиза на Чефин......Във връзка със тази "сага" и продължението и последния проблем е гаранционен основен ремонт на двигателя
Няма да коментирам защо и как - правиха експертиза и се установи фабричен дефект
....Та в тази връзка сега ми заявяват ("изнудват"), че трябва да си платя за ангрежен ремък, ролки и масла и филтри
, които са били "консумативи".......Според вас това правилно ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнения относно гаранция на нов автомобил
Collapse
X
-
Ами той фабричния дефект не е ли точно предмет на гаранцията или аз съм "мис Калифорния"? Нормално ми се вижда, ако ти покриват ремонта на двигателя, да ти покрият и консумативите свързани с ремонта. Ако ти си налял масло преди 1000км, но поради фарбричния дефект да речем се е смесило със антифриза, то тогава те са длъжни да го поемат, ангренажа също, ако се е повредил следствие от фабричния дефект.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Според договора, с който важи гаранцията е така, мое да се успорва при такива случаи.Ще означава ли че ако счупят нещо в сервиза, плаща си клиента за него? - естествено че сервиза, и случая е такъв.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Писах вече и чакам отговорdudulia написа:Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
И фирмата ни смята да заведе дело......най-накрая, защото тия некомпетентни олигофрени много ни ядосаха. Ще пиша и в автомобилните издания в БГ - Ауто Билд примерно пък ще видим какво ще стане. Проблема на българина е че вечно е с "наведена глава" - поза "задна прашка"
и кой как му дойде отзад си го ........ както си иска. В тази държава освен задълженияр хората си имат и права......
Коментар
-
Една позната имаше успех,след писмо до централата на Тойота.В Софииския сервиз не сикаха да и сменят катализатора,който се прецака на 20 000 км.,колата беше гаранционна,и се опитваха да се измъкнат,като твърдяха че собствениците са сипвали гаден бензин.Па то в БГ ням друг освен гаден.Накрая отговора на Тойота беше,заповядайте да сменим катализатора за наша сметка,след 2 месеца саги,и колата нещеше да откине,и светеха постоянно некви лампи по таблото.Смятам че ще имаш и ти успех с писмото до ИвекоBuch написа:Писах вече и чакам отговорdudulia написа:Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
И фирмата ни смята да заведе дело......най-накрая, защото тия некомпетентни олигофрени много ни ядосаха. Ще пиша и в автомобилните издания в БГ - Ауто Билд примерно пък ще видим какво ще стане. Проблема на българина е че вечно е с "наведена глава" - поза "задна прашка"
и кой как му дойде отзад си го ........ както си иска. В тази държава освен задълженияр хората си имат и права......
По-принцип единия от приемчиците в сервиза на Чефин ми е познат,и е свестно момче
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Не би следвало да има никакво значение кога са сменяни....когато говорим за гаранционен ремонт - гаранцията покрива всичко (свързано с текущия гаранционен ремонт, включая и поръжения по други агрегати причинени от дефекта), да не говорим че в нормалните държави ти предоставят различни бонуси, било то резервен автомобил или те компенсират по друг начин. По наши изчисления пропуснатите ползи от престоя в сервиз на този бус са в размер на 3000лв. за месеца в който се чакаше експертно мнение, доставка на части (последното отне 20 дни!!!!!!!!) и фактически ремонт. Тук гледат само как да намерят пътечки и варианти "да гушат здраво"...gantcho написа:Ето това е правилният отговор!Sev написа:ако мотора беше здрав, кога трябваше да се сменят?ако е наближавало времето да ти искат парино ако е далеч - да си гледат работата
..........не наядаха се ейййййййй......Ще видим как ще се развият нещата и по всяка вероятност ще заведем дело за пропуснати ползи.А и още нещо смешно :D когато се обадих след 14 дни! чакане, да питам пристигнали ли са частите за ремонта ми отговориха че не са и ги чакали....При въпроса защо? ми отговориха.......................ами в момента сигурно ги проидзвеждат.........(без думи просто)
Коментар
-
E, тия са ти счупили главата с този отговор!
Иначе не знам как е при всички гаранции. Верно, ще дам пример с друг клас кола, но...Един колега от университета кара А5. И каквото трябва да се сменя, ходи в сервиза на Ауди, за д аму го сменят. За всичко, което трябва да се прави по колата, ходи там. Тя все още е в гаранция. Същото е и при един комшия, който преди година си закупи новия Лансер. Направо в сервиза на Мицубиши си ходи за каквото и да е било. Води се уж от гаранцията. Нищо не плаща. Ама то е и според гаранцията...
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
"Чефин" са си така от край.време.Още като бяха в Дружба 2 ми взеха 86лв.за водно съединение,понеже гаранцията била само за двигателя
Натискай ги,братче,иначе ще си поредния пре..ан.Иначе в България има и други,които обслужват гаранционни Ивеко.Успех!!!
===============================
// ..."Денят не си личи по сутринта"... //
===============================
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар