Още един отгорор трябва да има. Ако го имаше щях да гласувам за него. Говорене по телефона.....При тези отговори гласувах за номер 1.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-честите нарушения
Collapse
X
-
аз бях написал още 3 отговора в анкетата6.Не спазване на дистанция7.Преминаване на червен8.Говорене по телефона без устроиство Свободни ръцеама нещо като цъкнах Прати и полседните три изчезнаха като отговориiee написа:Още един отгорор трябва да има. Ако го имаше щях да гласувам за него. Говорене по телефона.....При тези отговори гласувах за номер 1.
а сега нз как да ги добавя
ПП:Благодарим на колагата Тornado за добавените отговори
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Готово.todorshalev написа:аз бях написал още 3 отговора в анкетата6.Не спазване на дистанция7.Преминаване на червен8.Говорене по телефона без устроиство Свободни ръцеама нещо като цъкнах Прати и полседните три изчезнаха като отговори
а сега нз как да ги добавя
Не само фасове ,но и кокали от пиле.Vladim написа:Между другото тук не е включено друго нарушение - изхвърляне на боклук! В това число и фасове!
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен! Освен това е добре да забранят със закон и DRL модулите.ls1 написа:О, такива със светнати халогени са изключително пречещи. А и в нарушение освен при определени условия.А моята добавка към списъка е ’Шофиране на неизправен автомобил’. 2/3 от щайгите по пътищата няма да минат стриктен ГТП.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
В София понятието неспазване на дистанция е доста... неуместно. Ако караш достатъчно далеч от предната кола, винаги се намира някой тъпак, който решава, че трябва да даде газ зад тебе, да те резне и да се мушне отпред (нещо, което аз не допускам, карам на ниска предавка; е, ако е Ламборгини - халал да му е
) при което пак се губи дистанцията. Затова гледам да карам достатъчно далеч за да имам време да реагирам на опасност, но и да не провокирам опити да се вре тоя и оня пред мен.Гласувах за превишената скорост - почти винаги съм с 10 км над нея (както и всички останали) и, по моя преценка, не създавам опасности.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Всъщност мислех да го спестя но...аз ВИНАГИ карам БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ извън града с НЕ ПОВЕЧЕ от 90км/ч. Не ме интересува колко е спешно, не ме интересува колко бърза този зад мен, не ме интересуват святкания, не ме интересува че колоната се движела със 100. АЗ се движа ВИНАГИ под 90км/ч. За последната година не повече от 2-3 пъти съм си изтървал крака и да съм вдигнал 95км/ч за по 100 метра и веднага намалям. В града карам с 50км/ч. Това че някой бърза не е мой проблем.На магистрала карам между 100 и 120км/ч. Без изключения.Това може да се стори на някой смешно, даже да го нарече опасно ("другите се движат междуградско със 110, пък ти с 90, създаваш условия за катастрофа" и подобни алогизми). За мен това е начина да се справим с лудницата по пътищата, това е моя малък принос. Никога не ме е спирал полицай (имам книжка от 14 години). А, веднъж до румънската граница ме спря гранична полиция за сверка на лични карти, това брои ли се? Нямам нито едно ПТП. Халогени пускам само в мъгла. Целогодишно карам на фарове.Естествено всичко това ми дава право да съм тоя който без лицемерие да ви каже право куме в очи, че карате опасно.gantcho написа:ПП. Сега ако кажеш, че извън града винаги караш с НЕ ПОВЕЧЕ от 90 км/ч, направо ще ти светне ореолът
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар