Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Впечатления от ФИАТ 500 в снега/леда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Впечатления от ФИАТ 500 в снега/леда

    Тези дни имам възможност да покарам повече колата на жена ми (мойта е в Бокса) и мога да кажа, че съм приятно изненадан от поведението и (на колата, не на жената ) на снежния и хлъзгав терен особено по вътрешно кварталните улички. Отдавам го на съвкупността от няколко фактора: - лекичка е (850кг по книга),- четири нови зимни Клебера, - ИеСПи. Вероятно последното най-помага, защото по същия терен с празно берлинго работата беше зле.Терена за който става дума е с хубав дебел лед и с около 5 до 10 см сняг отгоре!С една дума мисля, че ако някой си поръчва нова кола (и тя не идва серийно с ИеСПи) то е добре да си викне и тази система!Грешен разделМодераторски екип на fiat-bg.org
    F31 BMW 320d

    #2
    Така е колкото по малка е колата толкова по добре се държи на пътя през зимния период.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Миналата неделя имах възможност да съпоставя Суифт и Бравата от подписа.И двете коли са с едни и същи зимни гуми и Суифта затъваше на местата къде след това Бравата мина без проблем.Фиат 500 с ESP със сигурност е стабилен. Системата определено си помага и не е глезотийка, а си е необходимост в доста случаи.

      Коментар


        #4
        Може да ви прозвучи като краен фанатизъм, но от всички марки, които съм карал, фиатите са най-добре на сняг и лед.Без да говорим за колите с 4Х4 де.Едно време с Уното откъдето съм минавал със зимни гуми, сума ти народ с джипове ме е гледал опулено.Така че не се учудвам че 500 се представя добре.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Баща ми кара Хонда Cr-v 4x4 с всички системи за безопастност, включително VSA(esp-то при Хонда), която се включва изключително рядко - за около 2000км по сняг - само два-три пъти. А с Пандата(само ABS + EBD) си пърпорят заедно без никаква разлика. Може би има значение, че тя е на базата на 4х4, т.е малко по-голяма във всички посоки, включително е по-висока от нормална Панда, а и има клиренс почти като на всички псевдо сувове :DA между другото някой ако е карал Панда 4х4 знае какво значи да накараш хората(ако въобще има такива наоколо) да гледат така:

          Коментар


            #6
            Yavor написа:
            Може да ви прозвучи като краен фанатизъм, но от всички марки, които съм карал, фиатите са най-добре на сняг и лед.Без да говорим за колите с 4Х4 де.Едно време с Уното откъдето съм минавал със зимни гуми, сума ти народ с джипове ме е гледал опулено.Така че не се учудвам че 500 се представя добре.
            Всичко е усет Явка нали знаеш.Има водачи на които и верижна машина да им повериш пак няма да могат да преодолеят даден участък.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              То карането на сняг и лед си има тънкости. Не е като да настъпваш педала на сухо Не съм имал до сега проблеми с никаква кола ни в сняг, ни в лед. Но да не викаме дявола...Мисля че изобщо не опира до колата. Карал съм Темпрата с износени летни гуми в сняг не съм имал проблем. Просто трябва добре да си познаваш колата - кога и къде какъв номер може да ти извърти.И бъдете сигурни, че когато реши да ви изненада, никакви системи няма да ви помогнат

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Така е колкото по малка е колата толкова по добре се държи на пътя през зимния период.
                Що ми се струва че не си се качвал на Тойота Ярис Баа голям кенеф за спирането го докарва кажи речи от АБСа ма няма тръгване и как пързаля предница не е истина и това с много добри зимни гуми( и четирите )

                Коментар


                  #9
                  idm написа:
                  Tornado написа:
                  Така е колкото по малка е колата толкова по добре се държи на пътя през зимния период.
                  Що ми се струва че не си се качвал на Тойота Ярис Баа голям кенеф за спирането го докарва кажи речи от АБСа ма няма тръгване и как пързаля предница не е истина и това с много добри зимни гуми( и четирите )
                  Извинявам се не съм уточнил какво имам в предвидГоворим за проходимост ,а не стабилност.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    Извинявам се не съм уточнил какво имам в предвидГоворим за проходимост ,а не стабилност.
                    Даде даде и за товаЯриса е доста нисък също( в сравнение с някоя Корса примерно де или Панда )

                    Коментар


                      #11
                      idm написа:
                      Tornado написа:
                      Така е колкото по малка е колата толкова по добре се държи на пътя през зимния период.
                      Що ми се струва че не си се качвал на Тойота Ярис Баа голям кенеф за спирането го докарва кажи речи от АБСа ма няма тръгване и как пързаля предница не е истина и това с много добри зимни гуми( и четирите )
                      Потвърждавам, от 2 дни карам един Шевролет Спарк, който не знам дали и 500 кила има и а съм нагазил в някоя по голяма преспа, а тръгването от там се превръща в танц със сабии. Колата просто не опира до твърда повърхност и варти в/у мекия сняг

                      Fiat Bravo T-Jet 120

                      Коментар

                      Working...
                      X