Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробките за обездушаване на Браво/Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
Да колега , след като колата е достигнала 90 градуса при работещ двигател започваш да развиваш една по една пробките!Ако е обездушена правилно веднага трябва да почне от пробката на радиатора и отзад на малкото радиаторче (развивасе с права по-дълга отверка) да започне за сълзи антифриз , ако не е трябва да развиеш пробката докато напълно започне да тече антифриз.Първо развиваш отпред на радиатора и после отзад.miro2177 написа:Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
Коментар
-
Супер! Мерси за точния отговор!А сега прочетох цялата тема, при мен ситуацията с перката е същата, много често като загася и колата е загряла перката продължава да работи и след 20-30сек спираPB 5976 BC написа:Да колега , след като колата е достигнала 90 градуса при работещ двигател започваш да развиваш една по една пробките!Ако е обездушена правилно веднага трябва да почне от пробката на радиатора и отзад на малкото радиаторче (развивасе с права по-дълга отверка) да започне за сълзи антифриз , ако не е трябва да развиеш пробката докато напълно започне да тече антифриз.Първо развиваш отпред на радиатора и после отзад.miro2177 написа:Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
в началото и аз мислех че има проблем но колегите ме увериха че няма.
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Във връзка с това - за перката защо се получава така - преди 98-ма година колите са с датчик монтиран на радиатора, както спомена ilkor, и управлението на перката е съвсем аналогово, ако мога така да се изразя - радиатора се стопля, датчика се включва, и дава маса на перката, и тя започва да се върти, докато водата не изстине, и датчика не изключи, без значение дали колата работи или не. Системата е независима. А датчика за таблото е съвсем отделен, и няма нищо общо с останалото. Демек той може да се скапе, и да показва каквото си реши, но останалото да е наред.През 98-ма година някой невероятен мозък се сеща да монтира комбиниран температурен датчик на термостата, а тока на перката да минава през релета. Тези релета са захранени при контакт, а компютъра дава маса от време на време, в зависимост от показанието на двойния датчик на термостата. Затова и в момента в който извадиш контактния ключ, захранването на релетата спира, те изключват, съответно перката спира да се върти. Тва всъщност няма никаква полза за обезвъздушаването, ама аз да си кажа...Sev написа:и е нормално като изгасиш двигателя перката да върти щом температурата е висока (http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...=article&id=34)обаче от ФИАТ май са нпаравили и двете изпълнения, затова има различия - при едни работи при други нене се притеснявай, всичко е о.к.
Коментар
-
Humppa
Въпрос!След като двигателя е изгасен, а колата - топла -> перката върти и охлажда антифриза в радиатора. А върти ли помпата за да циркулира охладения антифриз в двигателя?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар