Гася всичко преди да сляза от колата за по-дълго. Миналата зима от любопитсво пробвах да запаля сутрин в най-студените дни с включено всичко - CD, вентилатор, фарове и реотаните на задното стъкло и няма проблеми. Освен когато имобилайзера (или каквото е там, дето не изгасва ключа на таблото) реши да прави номера, ама това е едно от нещата, с които съм се примирил, за да карам Браво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палите ли при включени фарове ?
Collapse
X
-
Когато паля колата при първото излизане за деня, тя си е в гаража и тогава всичко е угасено. Понякога, когато имам кратки престои из града, при угасяне на двигателя, забравям да спирам фаровете и при палене присветват, но това са редки случаи. По принцип се стремя да не я паля на фарове, но не съм прекалено педантичен в това отношение. След като прочетох една тема за вредата при палене с включен климатроник, повече внимавам да ми е изключен климатроникът при палене.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
За 3,5 години винаги съм си палил на включени фарове, касетофон, то друго май няма,и никога не съм имал проблем. Карал съм през това време дори лятото със запалени фарове и дори крушка не ми е горяла.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Ако колата е с полу- или автоматичен климатик, климатроник както го наричаш, компресорът остава изключен по време на палене, така че ако си с такъв тип климатик, вече не се притеснявайsugarboy написа:След като прочетох една тема за вредата при палене с включен климатроник, повече внимавам да ми е изключен климатроникът при палене.
Коментар
-
bubachko
И още един глас за "натоварено" палене... ламби, вентилатор, музиката... няма никакви проблеми за сега. 3 години и нещо как имам колата вече не са гасени, лостчето клеяса сигур на включено, така е с вентилатора и музиката (е тя се гаси кат спираме за повечко де)... имам сменени една фарова и 2-3 габаритни крушки, един акумолатор и скоро едни четки за вентилатора.Аз няма да се пробвам да те убеждавам, направо си казвам, че според мен няма значение за батерийката даже и марката. Има значение на каква попаднеш. Моя монбат 62Ачизкаа близо 2 години на този режим, при положение, че още първия ден го изцицах до дупка, за около 100км, понеже алтернатора не зареждаше (беше спекъл много странно и даваше контакт като за нормален, направо разтопен вътре), 2 зими не излиза от колата (няма да казвам колко пъти е падал на 0)... Просто сле първото изцицване го бях отписал, мислех че се е повредил и го карах съвсем през просото, ма той бая жилав се оказаkiro_of_the_day написа:...Все си мисля, че при такива пикови натоварвания акумулатора би си заминал по-бързо...Може да има теоритици, които да ме опровергаят, но не и да ме разубедят, защото ще си останат само едни теоритици...
. Други колеги тук па казаха "Никога повече Монбат!"... Така че - знаели се
Коментар
-
Същото. Ако климатика е останал включен - и той си се "пали" с колата. Фарове, аварийни... никога не мисля какво съм оставил включено. А и колата е построена достатъчно интелигентно, че да си гаси сама всички "излишни" консуматори в момента на паленето...И да, не съм имал проблеми, а ВИЕ???dilyanski1977 написа:На мен пък всичко ми е включено когато паля и не съм имал проблем досега. Скоро ще станат 2 год. откакто извършвам тази манипулация с Бравото ми.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар