Здравейте колеги, от доста години вече все заглеждам по някой крос или ендуро ..Доколкото разбрах Ендуротата са по мощни и тежки , предназначени и за асфалтиран път , докато кросовите по-скоро за горско . Знам че има доста колеги с опит . Колеги споделете и помогнете ако можетеИскам мотор за на село в гората .. На това съм се спрял незнам дали е удачно ..
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...434&f1=details
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще си взимам крос/ендуро съвети.
Collapse
X
-
Дам . . Много благодаря за линка сега започвам да чета !МерсиTornado написа:Прочети всичко ТУКНе знам какво ще правиш с това моторче 10 к.с. ,но първо почети във въпросния линк после реши дали 4 - тактов или 2 -тактов и тогава избирай марка."ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
Линка който ти е дал Торнадо и форума там ,може да ти даде най точните отговори на въпросите .но като цяло всичко зависи от това колко пари си решил да отделиш за мотор и задължително екипировкащом ще караш в гората .Оглеждай се за японска машина
този дето си го дал ,китайско ли е корейско ли е
няма да ти свърши работа .20 годишно японско е в пъти по-добре от чисто ново китайско .
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Ясноtomazo написа:Линка който ти е дал Торнадо и форума там ,може да ти даде най точните отговори на въпросите .но като цяло всичко зависи от това колко пари си решил да отделиш за мотор и задължително екипировкащом ще караш в гората .Оглеждай се за японска машина
този дето си го дал ,китайско ли е корейско ли е
няма да ти свърши работа .
" Tornado " Реших май да тръгна от зад на пред с 2 тактов Малко се поооообърках вече
Тоз много ми харесва ама 2000 http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...=detailsМаи се спирам на този за сега http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...671&f1=details
ПОСлЕДнО се спирам на този http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...133&f1=details
"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
bubachko
Колеги, може ли едно разяснение на две на три, каква е разликата м/у крос и ендуро? Да си призная, това второто го чух за първи път преди няколко дена, когато четох темичката за каската тук... А като гледам линка от мобилето, се сами еднакви май
Коментар
-
Накратко : http://217.18.245.107/showthread.php?t=751bubachko написа:Колеги, може ли едно разяснение на две на три, каква е разликата м/у крос и ендуро? Да си призная, това второто го чух за първи път преди няколко дена, когато четох темичката за каската тук... А като гледам линка от мобилето, се сами еднакви май
"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
От трите линка мисля ,че KDX 200 е най-добре тези 125 кубикови много бързо ще ти умалеят.Запомни ,че започваш първо с разходка и така постепенно се стремиш към покоряване на доста девствени местенца по балкана.Един много добър съвет от мен.Ако мислиш трайно да се занимаваш с това хоби по-добре започни с екипировката и после мотора.Падането в гората без екипировка може да ти коства доста.НИКОГА НЕ КАРАЙ САМ В ГОРАТА.А сетих се и още нещо.Спрял си се на 2-тактов ,но знай ,че тази машина иска винаги обороти за преодоляване на препятствия от което може да изпиташ доста голяма трудност докато свикнеш да го владееш.qvkata-dcs написа:" Tornado " Реших май да тръгна от зад на пред с 2 тактовFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Кдх-кса е перфектен мотор ,за ендуро .Здрав и с уравновесен нрав като за 2-тактов .Прощава грешки и се кара лесно
125 кубикови не си купувай освен ако не си 50 кила и няма тенденции да напълнееш ,наистина леки са но в никакъв случай не се карат по-лесно .Кавата по памет тежи някъде около 115 килограма което е перфектно за ендуро .Подръжката на 2-тактов мотор излиза по -ефтино ,особено ако имаш технически познания и мерак :D Ако свали 300-400 лева от цената тичай до Ловеч и го взимай .и Торнадо правилно те е посъветвал ,в гората никога сам -хубава каска и протектори и обувки (всичкото това илиза понякога по скъпо от моторано това е цената на удоволсвието ) Сега ме питай дали м исе кара мотор в София или по шосето
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Tornado , tomazo мерси много за съветите . Относно екипировката решил съм за сега само каска ,че да си пазя мозъкЪт за протектори по-натам , малко ме плашите с това сам в гората не .. ще го имам със сигурност в предвид! Спирам се на Kawasaki Kdx 2т 200 кубика че и аз съм си 90тина кг :PМерак от доста години ми е офроуд пътя , Tornado трайно и любителско искам да се занимавам , ама като гледам цените на протектори и каски и малко ми става лошочко , НО ще си заслужи ако станат нещата Мерси!"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
Не прави подобна грешка има и ефтини протектори
на драгомир налакатници и наколенки илзизат 50 лева . и при едно падане с 20-тина километра ако си без тях ще се ожулиш до кокал
тая кава има протектори за ръцете ,което също е важно защото клоните чупят пръсти като солети :D С каската задължително си купи и очила и не се самозаблуждавай ,че ще караш кротко и разумно .Мотора не е като колата колкото пъти съм си повярвал че съм добър съм бил по гръб
А в гората ако не паднеш 2-3 пъти за какво ти е да караш .
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Май ще послушам съвета и ще си взема протектори и очила освен каската де .. дам само да видя мотора първо ,че няма да е толкова скоро колкото ми се искаше ... .tomazo написа:Не прави подобна грешка има и ефтини протектори
на драгомир налакатници и наколенки илзизат 50 лева . и при едно падане с 20-тина километра ако си без тях ще се ожулиш до кокал
тая кава има протектори за ръцете ,което също е важно защото клоните чупят пръсти като солети :D С каската задължително си купи и очила и не се самозаблуждавай ,че ще караш кротко и разумно .Мотора не е като колата колкото пъти съм си повярвал че съм добър съм бил по гръб
А в гората ако не паднеш 2-3 пъти за какво ти е да караш ."ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Па джипо е 20 хилки :DПП2 : Трябва " А " категория ама на Гюешево може и без нея за в близкото бъдеще 250 лв струва курса и е самона курмуване 12 учебни часа .Disturbed написа:Баце, що не си купиш джип да го е**!? +тва аз не разбирам кво е тва мотор и да не е стъпил здраво върху асфалтапп. мое мнение а и ми е едно бавно в момента...
пп2. трябва ли категория за тия ендурота мендурота.. май да ?
"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
Аз карам ендуро - "HONDA XL 600V Transalp"
Разликатаа до кросовия мотор е, че еднурото е по-тежко и по-цивилно, пригодено и за асфалтови пътища.... нито риба, нито рак.За гората ти трябва чист крос, защото е много по-лек и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО екипировка
Ендурото е по-подходящо за туризъм и черни пътища, но НЕ и за гората!За гората не е задължително да имаш категория по простата причина, че там няма кой да те спре, ОБАЧЕ за теб самия е хубаво да изкараш изпита - научават се много полезни неща, повярвай ми
И НЕ подценявай екипировката - тя се купува ПРЕДИ мотора!УСПЕХ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар