Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За ужасния контрол на движението в София или за липсата му

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    SHB написа:
    Градът такъв какъвто го виждаме не е бил предвиден просто за толкова много коли.Никой не е подозирал преди 20 години,че ще има автомобили за всички.и хоп идват промените и вече има употребявани возила и с годините толкова се натрупаха че няма накъде,пък да не говорим че за този период бяхме в незавидно финансово положение и не се направи почти нищо за инфраструктурата.Тя съществуващата е в окаяно състояние,пък да не говорим за нова.Детелините са хубава работа,ама не са приложими навсякъде.Къде по Борис примерно ще направиш детелини?А това си е важна артерия.Нито на кръстовището с житница,нито при пирогов има място за такива.Могат примерно пасарелки да сложат и да махнат пешеходните светофари,като в Младост.
    глупости, в букурещ плана за улиците е правен преди 50 год/не само там/ тези неща се мислят, премислят, предвиждат. как може някъде да са се сетили, а пък не можем да предвидим. айде де. а сега какво се прави, при положение, че официално има някаква статистика, че през не знам си коя година в бъдещето 80% от населението по света ще бъде в столиците- ами нищо не се прави, както не се е правило и преди 20 години и затова сега сме така тук
    В Букурещ нямам представа как е,но 80 години в България от къде са можели да знаят че сега ще има свободен пазар и няма да чакаш ред за кола?Тогава са смятали България и цариградско за излишен лукс,а сега и те са задръстени от коли.Още повече че са развивали схемите на масовия транспорт и явно са смятали това да е начина за придвижване,само дето и автобусите и трамваите вече са препълнени...

    Коментар


      #17
      SHB написа:
      pakumba написа:
      SHB написа:
      Градът такъв какъвто го виждаме не е бил предвиден просто за толкова много коли.Никой не е подозирал преди 20 години,че ще има автомобили за всички.и хоп идват промените и вече има употребявани возила и с годините толкова се натрупаха че няма накъде,пък да не говорим че за този период бяхме в незавидно финансово положение и не се направи почти нищо за инфраструктурата.Тя съществуващата е в окаяно състояние,пък да не говорим за нова.Детелините са хубава работа,ама не са приложими навсякъде.Къде по Борис примерно ще направиш детелини?А това си е важна артерия.Нито на кръстовището с житница,нито при пирогов има място за такива.Могат примерно пасарелки да сложат и да махнат пешеходните светофари,като в Младост.
      глупости, в букурещ плана за улиците е правен преди 50 год/не само там/ тези неща се мислят, премислят, предвиждат. как може някъде да са се сетили, а пък не можем да предвидим. айде де. а сега какво се прави, при положение, че официално има някаква статистика, че през не знам си коя година в бъдещето 80% от населението по света ще бъде в столиците- ами нищо не се прави, както не се е правило и преди 20 години и затова сега сме така тук
      В Букурещ нямам представа как е,но 80 години в България от къде са можели да знаят че сега ще има свободен пазар и няма да чакаш ред за кола?Тогава са смятали България и цариградско за излишен лукс,а сега и те са задръстени от коли.Още повече че са развивали схемите на масовия транспорт и явно са смятали това да е начина за придвижване,само дето и автобусите и трамваите вече са препълнени...
      пич, има си хора, главни архитекти, всякакви- на заплати, на които това им е част от работата. аз букурещ само за пример го дадох, защото точно по този въпрос съм говорил като бях за много малко там. как може метрото в париж да е пуснато 1900 година, те как са се сетили, а ние имаме 1 линия 2008? според теб, ако не се мисли напред при тези неща, какво ще стане след 30 години, като ние с теб ще се возим безплатно в градския транспорт с пенсионерските карти - ами софия сега е ад, а като стане 4 милиона? в бг обаче съм 100% убеден, че този план е далеч от проблема, мисли се как да се забрани косвено или пряко карането на кола- дали със супер висока такса, дали с много голям данък, дали директо- забранено влизането в центъра и тва е. в париж например, в един квартал има смао къщи, няма блокове и няма да им позволят да построят блок там, в друг квартал е супер гето и има само блокове- без къщи. как става това, 100 години да се строят само къщи? нима не предвиждат? а тук гл. арх са заети да прибират левчетата от новите строежи. как да е, все повече ще го духаме, докато не стане метрото- а то няколко пъти става- 2006, 2007, 2008. понеже сме 2008 и видяхме, че няма да стане, вече е 2009 срока
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Понеже говорихте за светофарите, някой правил ли си е труда да преброи колко коли минават за примерно 20 сек.(на светофарите с броячи) след е светването на зелено, ще ви кажа - не повече от 4-5 коли. Интересно ми е и как коли по 100+ к.с не могат да тръгнат и да "изтеглят" колоната....
        Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
        Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
        Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
        Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
        https://www.fiat-uno.org/

        Коментар


          #19
          Проблемът не е в града и в неговото разрастване. Нима София в първият град в света растящ с такива темпове? Проблемът е в липсата на хора знаещи и можещи как да го управляват. Щом няма за крадене и рушветчета никой не е заинтересован. Пътна полиция още са в 80-те - идва човека сутрин на работа, блее цял ден и на края на месеца си взима заплтката, а каквото сложи на джоб от водачите през това време си е чиста печалба. Щели да ограничат корупцията като ги задължат да носят монети. Ала бала. Хората са го измислили, камери и микрофони в патрулките и няма мърдане, но при нас това не е удобно. Много хора ще спрат да се гушат просто.А за метрото няма нужда да говорим. Ако в Лондон или Ню Йорк изгрждаха метрото със скоростта, с която се работи софийското още щяха да се возят в каруци.
          Lancia Y, 1.2, 60

          Коментар


            #20
            FIRE 8V написа:
            Понеже говорихте за светофарите, някой правил ли си е труда да преброи колко коли минават за примерно 20 сек.(на светофарите с броячи) след е светването на зелено, ще ви кажа - не повече от 4-5 коли. Интересно ми е и как коли по 100+ к.с не могат да тръгнат и да "изтеглят" колоната....
            Това е защото повечето спят и се мотат. Вместо да наблюдават внимателно светофара, те включват на 1-ва чак като видят, че колата пред тях е тръгнала и докато тръгнат оставят място поне за 2 коли пред тях. Аз затова винаги се предреждам и им се радвам на такива мотки, защото минавам пред тях без да преча на никой Същото е положението и с камионите, докато тръгне един камион поне 2 коли могат да се мушнат пред него.
            Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

            Коментар


              #21
              да се оправдаваме че софия не е правена за толкова мн хора е глупаво, измиване на ръцете. то че не е правена за толкова е ясно но какво правиме за да облекчиме нещата - нищо. това с увеличаване на такси и т.н. за да слязат хората от колите няма да стане. каква е алтернативата? градския транспорт е под всяква критика. от вкъщи до ст.град трябва да сменя 3 превозни средства до унсс което са 3лв. (в ница ао сменяш транспорт в рамките на час е 1евро, айде за бг 1лев) а с колата на гас ми е 4лв. каква ми е далаверата да се кача на автобуса. а и има варянт да чакам час на спирката в е...и студа с маршрутка не е ясно дали ще стигна а и ще се кача ако чофера не се е запил някаде предната вечер. за букурещ нз, но в солун нещата които видях с трафика са в пъти по големи в сравнение с софия. но там един булевард като малинов или сливница по който минах и имаше 7-8 светофара минахме с 90км/ч. май тва е зелена вълна и бяха 3 ленти без спрели коли на аварийни но и там има яко паркинги. а не като тук пуска ме единия светофар и следващия на била само 50мерта по надолу ме хваща за какво си говориме
              Brava 103HP
              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

              Коментар


                #22
                Пичове, вярно е изнервящо, ама замислихте ли се защо се получава задръстването по Т. Александров последните дни? Отговора е мн прост. Или по просто произлизат от действията на много прост човек. Супер Бойкоооооооооооооооооо. Този маААааААллоумник (както вика проф. Вучков) реши да прави ремонт на един от супер ключовите булеварди в София сега. Говоря за Стамболийски. Там минават и трамваи (които поемаха доста народ който сега поради липса на алтернатива се е качил на автомобили) и значителен автомобилен поток. Той е успореден на Т. Александров и трафика се разпределяше равномерно по 2-та. Е сега като затвориха Стамболийски, къде да отиде трафика ? Естествено на Т. Александров. Колегата дето брои че на него му свети 20 сек зелено пък после му светило 60 сек червено също може да се замисли защо е така. То на всички е така. Само че, светофара има 4 врътки и на 40-те са по 20 сек. На тебе ти е 20 сек зелено .. после 60 червено. На другите е пак така.

                Коментар


                  #23
                  А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?

                  Коментар


                    #24
                    ////Punto//// написа:
                    Колегата дето брои че на него му свети 20 сек зелено пък после му светило 60 сек червено също може да се замисли защо е така. То на всички е така. Само че, светофара има 4 врътки и на 40-те са по 20 сек. На тебе ти е 20 сек зелено .. после 60 червено. На другите е пак така.
                    Дам ясно че на вс показват по 20сек зелено но изчислено ли е светофара като направи една врътка какво ще се получи - тапа ?! направен л ие синхрон с следващите светофари?! защо като се вижда че става б.ти мелето на кръстовището не се прати някой с палка в средата?! така че ще броиме секундите и ушите ще ни пукат п.с. колега,прав си че вс това е заради ремонта на стамболийски и че сега не му е времето но въпреки това не се прави нищо за дасе пооправят нещата
                    Brava 103HP
                    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                    Коментар


                      #25
                      SHB написа:
                      А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?
                      По принцип лятото като всички са по морето , обаче нали тогава се ремонтираше сливница. Какво щеше да стане ако бяха затворили и стамболийски тогава? Аз нз какво толко ви е виновен Бойко , не стига, че ремонтира всички булеварди, вие пак сте недоволни. Или е по-добре да го отложи за другото лято и още една година да си трошиме колите по разбития стамболийски.
                      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                      Коментар


                        #26
                        westdogg написа:
                        SHB написа:
                        А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?
                        По принцип лятото като всички са по морето , обаче нали тогава се ремонтираше сливница. Какво щеше да стане ако бяха затворили и стамболийски тогава? Аз нз какво толко ви е виновен Бойко , не стига, че ремонтира всички булеварди, вие пак сте недоволни. Или е по-добре да го отложи за другото лято и още една година да си трошиме колите по разбития стамболийски.
                        Просто ми взе думите от устата.Що бързате да обвините все някого?Като се ремонтира-задръствания,като не се ремонтира-чупим си колите.Няма угодия.Да се синхронизират светофарите?Аз лично ама хич не си представя зелена вълна в централна градска част.Ето на Борис явно може-там има зелена вълна.Карай с 90 или 45 и ще я хванеш.

                        Коментар


                          #27
                          Т.Александров не е баш центъра и може да се направи, почти е направено. за борис си прав! но ми се е случвало от светофара преди червило на раковска където е. от там като пусне и минаваш през народното събрание, ректората и орлов мост наведнъж и си на цариградско, но преди това си седял 3 мин. на едно място. е това е оферта, но на всяко кръстовище има бутка с чичка вътре и като бачкат се получава това е точно центъра и е на
                          Brava 103HP
                          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                          Коментар


                            #28
                            SHB написа:
                            А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?
                            На коледа, или на Великден, или в които и да е 3 и повече почивни дни, когато софиянците си заминат и освободят малко града, тогава при повечко желание може и за 2 дни да го направят.Как може в Шанхай от 18:00 на единия ден, до 6:00 на другата сутрин един огромен булевард 6 километров да бъде затворен , изринат, и построен наново, с все инсталациите под него, и придружаващата го маркировка, а тук не може? А после тва китайско, онова китайско....

                            Коментар


                              #29
                              На коледа, или на Великден, или в които и да е 3 и повече почивни дни, когато софиянците си заминат и освободят малко града, тогава при повечко желание може и за 2 дни да го направят.
                              Дам на коледа,най-добре ше и да вали яко сняг ...Кви трябва да са тея хора да се навият да бачкат тогава не знам, ама на чужд гръб и 100 тояги са малко.
                              Как може в Шанхай от 18:00 на единия ден, до 6:00 на другата сутрин един огромен булевард 6 километров да бъде затворен , изринат, и построен наново, с все инсталациите под него, и придружаващата го маркировка, а тук не може? А после тва китайско, онова китайско....
                              Това искам да го видя(прочета).

                              Коментар


                                #30
                                Мен ме е хващала зелена вълна от Президентството до Орлов Мост в час пик. Ама както каза, това е от полицаите в кабинките. Ама нали се сещаш докато на нас ни е зелена вълна, и докато правят зелена вълна да издърпат всичките плужеци, които чакат колите пред тях да тръгнат на 2-3 метра за да тръгнат и те на другите по колко време им свети червено ? Няма угодия

                                Коментар

                                Working...
                                X