pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За ужасния контрол на движението в София или за липсата му
Collapse
X
-
-
SHB написа:pakumba написа:SHB написа:Градът такъв какъвто го виждаме не е бил предвиден просто за толкова много коли.Никой не е подозирал преди 20 години,че ще има автомобили за всички.и хоп идват промените и вече има употребявани возила и с годините толкова се натрупаха че няма накъде,пък да не говорим че за този период бяхме в незавидно финансово положение и не се направи почти нищо за инфраструктурата.Тя съществуващата е в окаяно състояние,пък да не говорим за нова.Детелините са хубава работа,ама не са приложими навсякъде.Къде по Борис примерно ще направиш детелини?А това си е важна артерия.Нито на кръстовището с житница,нито при пирогов има място за такива.Могат примерно пасарелки да сложат и да махнат пешеходните светофари,като в Младост.година, те как са се сетили, а ние имаме 1 линия 2008? според теб, ако не се мисли напред при тези неща, какво ще стане след 30 години, като ние с теб ще се возим безплатно в градския транспорт с пенсионерските карти
- ами софия сега е ад, а като стане 4 милиона? в бг обаче съм 100% убеден, че този план е далеч от проблема, мисли се как да се забрани косвено или пряко карането на кола- дали със супер висока такса, дали с много голям данък, дали директо- забранено влизането в центъра и тва е. в париж например, в един квартал има смао къщи, няма блокове и няма да им позволят да построят блок там, в друг квартал е супер гето и има само блокове- без къщи. как става това, 100 години да се строят само къщи? нима не предвиждат? а тук гл. арх са заети да прибират левчетата от новите строежи. как да е, все повече ще го духаме, докато не стане метрото- а то няколко пъти става- 2006, 2007, 2008. понеже сме 2008 и видяхме, че няма да стане, вече е 2009 срока
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Понеже говорихте за светофарите, някой правил ли си е труда да преброи колко коли минават за примерно 20 сек.(на светофарите с броячи) след е светването на зелено, ще ви кажа - не повече от 4-5 коли. Интересно ми еи как коли по 100+ к.с не могат да тръгнат и да "изтеглят" колоната....
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
Проблемът не е в града и в неговото разрастване. Нима София в първият град в света растящ с такива темпове? Проблемът е в липсата на хора знаещи и можещи как да го управляват. Щом няма за крадене и рушветчета никой не е заинтересован. Пътна полиция още са в 80-те - идва човека сутрин на работа, блее цял ден и на края на месеца си взима заплтката, а каквото сложи на джоб от водачите през това време си е чиста печалба. Щели да ограничат корупцията като ги задължат да носят монети. Ала бала. Хората са го измислили, камери и микрофони в патрулките и няма мърдане, но при нас това не е удобно. Много хора ще спрат да се гушат просто.А за метрото няма нужда да говорим. Ако в Лондон или Ню Йорк изгрждаха метрото със скоростта, с която се работи софийското още щяха да се возят в каруци.Lancia Y, 1.2, 60
Коментар
-
FIRE 8V написа:Понеже говорихте за светофарите, някой правил ли си е труда да преброи колко коли минават за примерно 20 сек.(на светофарите с броячи) след е светването на зелено, ще ви кажа - не повече от 4-5 коли. Интересно ми еи как коли по 100+ к.с не могат да тръгнат и да "изтеглят" колоната....
Същото е положението и с камионите, докато тръгне един камион поне 2 коли могат да се мушнат пред него.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
да се оправдаваме че софия не е правена за толкова мн хора е глупаво, измиване на ръцете. то че не е правена за толкова е ясно но какво правиме за да облекчиме нещата - нищо. това с увеличаване на такси и т.н. за да слязат хората от колите няма да стане. каква е алтернативата? градския транспорт е под всяква критика. от вкъщи до ст.град трябва да сменя 3 превозни средства до унсс което са 3лв. (в ница ао сменяш транспорт в рамките на час е 1евро, айде за бг 1лев) а с колата на гас ми е 4лв. каква ми е далаверата да се кача на автобуса. а и има варянт да чакам час на спирката в е...и студас маршрутка не е ясно дали ще стигна а и ще се кача ако чофера не се е запил някаде предната вечер.
за букурещ нз, но в солун нещата които видях с трафика са в пъти по големи в сравнение с софия. но там един булевард като малинов или сливница по който минах и имаше 7-8 светофара минахме с 90км/ч. май тва е зелена вълна
и бяха 3 ленти без спрели коли на аварийни но и там има яко паркинги. а не като тук пуска ме единия светофар и следващия на била само 50мерта по надолу ме хваща
за какво си говориме
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Пичове, вярно е изнервящо, ама замислихте ли се защо се получава задръстването по Т. Александров последните дни? Отговора е мн прост. Или по просто произлизат от действията на много прост човек. Супер Бойкоооооооооооооооооо. Този маААааААллоумник (както вика проф. Вучков) реши да прави ремонт на един от супер ключовите булеварди в София сега. Говоря за Стамболийски. Там минават и трамваи (които поемаха доста народ който сега поради липса на алтернатива се е качил на автомобили) и значителен автомобилен поток. Той е успореден на Т. Александров и трафика се разпределяше равномерно по 2-та. Е сега като затвориха Стамболийски, къде да отиде трафика ? Естествено на Т. Александров. Колегата дето брои че на него му свети 20 сек зелено пък после му светило 60 сек червено също може да се замисли защо е така. То на всички е така. Само че, светофара има 4 врътки и на 40-те са по 20 сек. На тебе ти е 20 сек зелено .. после 60 червено. На другите е пак така.
Коментар
-
////Punto//// написа:Колегата дето брои че на него му свети 20 сек зелено пък после му светило 60 сек червено също може да се замисли защо е така. То на всички е така. Само че, светофара има 4 врътки и на 40-те са по 20 сек. На тебе ти е 20 сек зелено .. после 60 червено. На другите е пак така.п.с. колега,прав си че вс това е заради ремонта на стамболийски и че сега не му е времето но въпреки това не се прави нищо за дасе пооправят нещата
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
SHB написа:А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
westdogg написа:SHB написа:А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?
Коментар
-
Т.Александров не е баш центъра и може да се направи, почти е направено. за борис си прав! но ми се е случвало от светофара преди червило на раковска където е. от там като пусне и минаваш през народното събрание, ректората и орлов мост наведнъж и си на цариградско, но преди това си седял 3 мин. на едно място. е това е оферта, но на всяко кръстовище има бутка с чичка вътре и като бачкат се получаватова е точно центъра и е на
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
SHB написа:А кога е подходящо да се ремонтира този булевард?
Коментар
-
На коледа, или на Великден, или в които и да е 3 и повече почивни дни, когато софиянците си заминат и освободят малко града, тогава при повечко желание може и за 2 дни да го направят.Как може в Шанхай от 18:00 на единия ден, до 6:00 на другата сутрин един огромен булевард 6 километров да бъде затворен , изринат, и построен наново, с все инсталациите под него, и придружаващата го маркировка, а тук не може? А после тва китайско, онова китайско....
Коментар
-
Мен ме е хващала зелена вълна от Президентството до Орлов Мост в час пик. Ама както каза, това е от полицаите в кабинките. Ама нали се сещаш докато на нас ни е зелена вълна, и докато правят зелена вълна да издърпат всичките плужеци, които чакат колите пред тях да тръгнат на 2-3 метра за да тръгнат и те на другите по колко време им свети червено ?Няма угодия
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар