И аз не знам кви са тия мисли дето ми се въртят по тва време на денонощието, но се замислих при колко силен удар/каква скорост се отваря еърбега на нашите Фиатки?
Ако някой има опит и впечатление нека сподели, би било полезно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кога сЕ отваря еърбега?
Collapse
X
-
Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни даRokambol написа:Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Коментар
-
bubachko
Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети
http://zazz.bg/play:9bc391f8
Коментар
-
bubachko написа:
Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети
http://zazz.bg/play:9bc391f8
Yellow_Flash_Colorz_PDT_07ми тъй де... веднъж стресна жената.... що му трябваше да повтаря...
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
То си пише, че когато се базика волан с еърбег задължително се откача някоя клема на акумулатора, ама... :D///// написа:Аз имах един колега-механик, който извършвайки някаква операция по волана беше 15 минути в ногдаун! Лошото в неговата ситуация беше, че беше застанал странично и еърбега го удари дитектно в слепоочието!
Направо беше като след мач с Майк Тайсън!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ербека на съвременните коли се отваря при закъснение 5-6g,в диапазон от 90 градуса/челен удар и по 45 град. в ляво и дясно/.Ако удара е на повече от тези 45 град. се разчита на страничен ербек.Скороста на отваряне е 100 м/сек.което прави 360 км/час.qvkata-dcs написа:Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни даRokambol написа:Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
Коментар
-
bатко на тоя ако ку4е му се изпикае на номера пак ще му се отвори възглавницатаbubachko написа:
Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети
http://zazz.bg/play:9bc391f8
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Не знам на кой кога му се отваря ,но аз смятам ,че на моя му е време да му прекъсна кабелите завинаги така и така няма кой да ги ослужи в Бг.Нямам намерение на някой завой на Шипка да ме изплющи в лицето.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Няма опасност при включване и изключване да се задейства еърбега самите букси имат специални пластинки които окъсяват пиропатрона. Задейстие може да се получи ако е демонтиран блока за управление без да е изключен или срязване на някой от кабелите и неправилното му връзване към захранване или маса /не случайно те са с ярки цветове и не можеш да ги объркаш с други/.
Коментар
-
bubachko
Stefan Hadjov написа:Ускорение и закъснение,чисто физически имат еднакъв смисъл.При внезапно спиране е по-редно да се нарече закъснение отколкото ускорение.Двата термина по смисъл са еднакви,само с различен знак.Airfan написа:Да се чете ускорение или претоварване.Stefan Hadjov написа:закъснение 5-6g
Относителноста колега, относителноста! Ускорение си е според мен, защото спрямо колата датчика е в покой. А когато срещне нещо започва ускорение срямо купето и това засича датчика... защото ми се струва, че ако коата докара 5-6g при внезапно спиране и успее да закове намясто нез спирачен път (без да има сблъсък де) няма да ти е нужен еърбег, а прахосмукачна торбишка, в която да те насипят като тв изкарат от вентилацията и те изчегъртат от стъклото...
Това последното е на майтап, ма за ускорението съм на 99% сигурен, че е ускорение.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар