Здравейте,Някой да знае как стои въпросът с гаранцията, зареждането и т.н на акумулаторите от Практикер, Метро и останалите вериги?До сега си купувах все от един акумулаторджия в Овча купел, човека си ги монтираше заредени и проверени, проверяваше зареждането на алтернатора и си стискахме ръцета. После ако имаше проблем си ходех директно при него, но гледам по веригите са обявили доста добри цени, разлика 30-40% в сравнение с малките търговци, което не е за пренебрегване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как стои въпроса с гаранция и т.н на акумулаторите от Метро?
Collapse
X
-
А ако нещо се скапе, каква е процедурата?И какво означава това, замяна, предоставят ли оборотен акаумулатор, загуба на време и т.н. Изобщо дали си струва цялото това упражнение, ако някой се е сблъсквал?Sev написа:има си центрове за проверка в гаранционната картакупуваш, слагаш го и отивашпремерват ти зареждането и я подпечатватLupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
Аз имах проблем с моя акумулатор на Искра заради незареждащ алтернатор. Отидох в сервиза на представителите на марката да погледнат какъв е проблемът и те го взеха за зареждане за два дни, като ми дадоха друг оборотен. Аз през това време си оправих алтернатора, за да ми важи гаранцията. Не съм го взел от Метро, но процедурата е същата и там. На Искра има магазин и сервиз в една от прекитена Симеон - Българска морава 100. Хората са много точни.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
БъркашМетро продава само на юридически лица, поради което дадена стока покаже дефект, трябва да се обърнеш към описаните в гаранционната карта сервизи. Ако по някаква причина бъде отказана гаранция на тази стока, единственият начин да си потърсиш правата е чрез съд.Ако стоката бъде закупена от физическо лице, но не в Метро, в този случай търговецът е длъжен да спазва Закона за защита на потребителя, според който закон търговецът е длъжен да отстрани всяко несъответствие с договора за покупка на въпросната стока в 30-дневен срок. Т.е. ако купиш акумулатора, търговецът трябва да поеме гаранционното обслужване ако този акумулатор се прецака по някаква заводса причина. Тази гаранция, дадена от закона е 2-годишна, което обезслисля всякакви гаранции, дадени от производителя, по-малки от този срок. Целта на този закон е да се изчисти пазара от долнокачествени стоки, като се разчита на търговеца, притиснат от този закон да обслужва една стока 2 години, да продава качествени стоки.Sev написа:тези неща зависят от производителякварталния ти майстор прави същото, каквото би направил и друг сервиз на маркатасъщо може да се окаже, че кварталния ти майстор е един от оторизираните сервизи :DВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
не си фантазирам, прочети закона. Погледни и фактурата, която ти издават от Метро - дали е издадена на теб или на фирмата от която имаш картата???Sev написа:изместваме се от темата, ама започваш да фантазирашосвен това аз как имам карта и не съм юридическо лице?не съм и пълномощник на фирмаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Вярно е, че при определени условия може да си изкараш и на физическо лице. Тук си прав и късметлия "Sev написа:казах тине е на фирмаа фантазираш, защото до такива ситуации се стига адски рядкотрябва да се натрупат 2-3 неща и то все срещу теб...то ако е така дай да не пазаруваме нищо от Метро, защото ако се развали може да ни изпързалят
Никак не са редки тези случаи. Поради лошо качество на булсатком получих 1 месец безплатна телевизия и за нула време оправиха проблема, който го правиха 6 месеца. Връщали са ми пари за един винтоверт, който се развали и не ми го оправиха за 30 дни.... човек само трябва да си зае правата и как да си ги потърси...а за акумулатор - до сега не съм купувала. Акумулаторът на реното изкара 4 години.... дано и на фиата да изкара поне толкова
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар