nikolce написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)
Collapse
X
-
Хората на новите коли вече задължително слагат дневни светлини или правят късите да не могат да се гасят. Не го е измислил това Сульо от Долно Нанагорнище, а кадърни хора след определени анализи. И въпросната директива на ЕС също не е случайна.А нерегулираните фарове са точно толкова опасни денем, колкото и нощем.П.П. Днес ми се наложи да превключа средното огледало на "нощен" режим посред бял ден, щото един пенсионер с едно Ескортче ми беше облещил дългите отзад... Цъкнах му фаровете за мъгла (сигнал, който нощем като цяло го разбират), ама къде ти...пенсионер да разбере шофьорски сигнал...
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!Immortal написа:...А нерегулираните фарове са точно толкова опасни денем, колкото и нощем...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.Vladim написа:Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
Коментар
-
u_bo
щото караш кола за 2000 до 4000 лв., а те карат за 10 000++ и затова тех глоби ги не ловятogi28b написа:Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.Vladim написа:Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
едит: и защото техните ДРЛ-и са минали сертифициране, а твоя /и моя/ не са.главно за това - затова и е предвидена процедурата технотест - за БЕЗОПАСНОСТ
Коментар
-
Тази тема и преди сме я бистрили ми се струва. За разлика от късите светлини дългите са насочени доста по-високо. Работата ми е изцяло свързана със светлина и по улиците ми прави впечатление, че ме заслепяват освен зле регулираните фарове с ксенонови крушки и коли със светещи само дълги светлини! За да не заслепяват крушките на дългите трябва да светят не повече 20-30% от цялата си светлосила. Повечето DRL-и са някакви гаражни изпълнения и нямат никакво отнемане на мощността на крушките и така все едно карат на дълги срещу мен. А заводски вградените DRL-и нямат нищо общо с твоето преправяне. Изчислени са така, че да не заслепяват.ogi28b написа:Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"Vladim написа:Тази тема и преди сме я бистрили ми се струва. За разлика от късите светлини дългите са насочени доста по-високо. Работата ми е изцяло свързана със светлина и по улиците ми прави впечатление, че ме заслепяват освен зле регулираните фарове с ксенонови крушки и коли със светещи само дълги светлини! За да не заслепяват крушките на дългите трябва да светят не повече 20-30% от цялата си светлосила. Повечето DRL-и са някакви гаражни изпълнения и нямат никакво отнемане на мощността на крушките и така все едно карат на дълги срещу мен. А заводски вградените DRL-и нямат нищо общо с твоето преправяне. Изчислени са така, че да не заслепяват.ogi28b написа:Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.Vladim написа:Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
МодерираноМодераторски екип на fiat-bg.org
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!Stefanaki написа:Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
И аз да се обадя тук между шамарите
В случая съм на страната на колегата @Stefanaki, защото е прав за едно единствено и достатъчно нещо: не е справедливо да се глобяват само водачи с добавени дневни светлини, защото нищо не пречи същите да са добавени според изискванията.Не е честно и никога не е било да се поставят всички под общ знаменател
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Нарочно подредих постовете по такъв начин. Но когато не си прав - признай си. Или отговори на точно поставения въпрос.Vladim написа:Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!Stefanaki написа:Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Стой си у вас и никой няма да те заслепява.Или па си вземи едни очилца потърси във чичи Гугли,той ще ти каже за какви очила става дума.Не ми се обеснява сега за тях, че гледам мач ама са добри за нощно каране.Vladim написа:Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!Stefanaki написа:Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"

Коментар
-
Vladim - разбирам за какво говориш, и мен също ме дразни много когато някой е набил гаражен ДРЛ в колата си. Моят работи на 30 % запълване с ШИМ, което казано на прост език за хората които не знааят какво е - това е 3 части време има напрежение върху лампата, 7 части време - няма. Това разбира се с много голяма честота, за да не си личи мигане. После ще снимам с фотоапарата как свети моят ДРЛ, и как свети моят ксенон във фара с лупа. Твърдя че ДРЛ-а ми през нощта изглежда около 95 % еднакъв с габарити. За заслепяване не може да става и дума !
Коментар
-
u_bo -
Много дълга тема... Аз не разбрах, защо нещете да карате на фарове? Не е като да трябва да ги пускате и спирате всеки път. Ако крушките са ви скъпи, то откъде пари за масло :DТо пък даже някакви DRL модули.. аз съм млад шофьор и наистина не разбирам, какво им е на късите?Brava 1.6 16V 103hp
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар