Миналата година пак водихме подобен спор. И за мен задлжителното каране на фарове е пълна глупост.Не виждам никакво предимство в слънчев ден по обед да се кара на фарове пък бил той и през декември.Единственото разумно обяснения според мен е че това се прави заради екземпляри които дори и в сумрак карат без фарове. И понеже в закона няма как да се определи при каква тъмнина трябва да се запалят фаровете е избран по лесният вариант - винаги да се кара на фарове ...От двете злини са избирали по малката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)
Collapse
X
-
тия с най-многото опит правят най-бавни маневри
а по темата ,много ясно ,че с фаровете се увеличава видимостта и ще те забележат по-рано а статистиката няма нищо общо в случая .
защо ли няма статистика за неграмотници/чките по пътя.От икономии ,вземете си сложете енергоспестяващи крушки
За дълъг път е задължително да се кара с пуснати фарове ЕЛЕ па в Ясен и Слънчев ден (всеки софиянец ще ме разбере за какво говоря )
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Колегите които мислят, че карането на фарове е глупост, не са прави. Има ефект. Може да не го забелязвате, но има. Давам един прост пример. Днешния дъждовен ден. Налага ми се да правя обратен завой. Поглеждам в страничните огледала. Макар и един бърз поглед ми помага да видя идващите фарове, и намерението ми се отлага за после. Огледалата са мокри, на капки видимостта е изключително лоша. Но фаровете се забелязват мн по добре отколкото приближаващ автомобил без фарове.
Коментар
-
И това може да стане - в часа на залез слънце е достатъчно светло, че дори и някой да не кара на фарове - виждаш го. От там нататък започва да се стъмва, и всеки сам си преценява дали и кога да запали къси. Затова ако въведат правило че задължително от залез до изгрев се кара на къси, ще е добре. А кога е залез слънце - за всеки ден се знае, и може да се докаже.ilkor написа:И понеже в закона няма как да се определи при каква тъмнина трябва да се запалят фаровете е избран по лесният вариант - винаги да се кара на фарове ...
Коментар
-
В другите страни също се е увеличил броят на автомобилите, но има тенденция за намаляване на произшествиятаwestdogg написа:Айде като вадиш статистки, извади колко коли е имало през 2002год и колко има сега? Нормално е сега да има повече катастрофи. И по твойта логига- щом катастрофите сега са повече, тогава няма смисъл и коланите да си слагаме- и те не помагат и фаровете не помагат да се намали броя на катастрофите. И пак прочетете внимателно кво е написал vladim, той никъде не казва ,че щом сте с пуснати фарове няма да катастрофирате, а просто , че ще се забелязвате по-лесно.Само дето в София стават най-много катастрофи на глава на населението (брой коли - както искаш - така го разбирай)За дълъг път е задължително да се кара с пуснати фарове ЕЛЕ па в Ясен и Слънчев ден (всеки софиянец ще ме разбере за какво говоря )
Може да съм жена, но нямам нито едно произшествие по моя вина, нито съм станала, с действията си или бездействието си, причина за такова. А на вас и 1 kW крушки да ви сложат по колите - пак ще сте недоволни и пак няма да виждате тоя или оня. Защото проблемът не е във фаровете, нито в пътя, нито в колите - те сами по себе си не предизвикват катастрофи - проблемът е в човешкия фактор - защото не е поправил колата, защото едва гледа след вчерашния запой или щото му е кеф да се прави на силен.Гъз глава затрива
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele да ме извиняваш ,ама дрънкаш глупост след глупост .В София има 1 000 000 коли сигурно ,от които 70% трошки ,това няма значение .Има огромна разлика като караш в София,дали бързаш ,за към офиса или си дошъл да си разглеждаш мола .p.s.А за самоувереността ти
чукай на дърво и викай "пази Боже " Не знам защо си си въобръзила ,че си перфектната жена шофьорка ,мен лично ме съмнява да е така , ако имаше малко опит и през акъла нямаше да ти мине ,да напишеш горните редове
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
В Германия и др.страни не е задължително карането на светлини през есенно зимния период,независими че тези сезони са по-тежки откокото в БГ и има повече магливи и лоши дни каквито са в момента у нас.Всеки сам си преценява.Но ако е лошо времето,дъжд,мъгла,снеговалеж и др.всички карат на запалени фарове без да е задължително.Но немеца е друга порода човек и както казва колегата ilkor,у нас това е въведено задължително заради тези с вечните икономии.
Коментар
-
Абе те много неща ни ги набутват, защото уж така било по Европата. Имам първи братовчед, който живее вече 10-ина години в Германия. Казвал ми е, че по пътищата на Германия можеш да срещнеш всевъзможни трошки, та дори и соцвозила. А да не говорим какви трактори изпълзяват по селските им пътища - сигурно от 2-та световна война.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
ele, спри наистина да обясняваш колко велика шофьорка си, и спри да пишеш глупости. И ние карам внимателно и гледаме за други коли, въпроса е , че те се виждат много по-отдалеч и ясно ако са със запалени светлини.Ха-Ха-Ха. Айде по-леко, само ти можеш да караш ние не ставаме,а? Както написах в предния си пост, спри да избиваш комплекси де. Представям си как караш с двете ръце здраво стиснала волана, челото залепено на предния прозорец и 10 човека ти свирят отзад...... Така и не разбрах, след като само може да бъде от полза да си включиш фаровете, защо не го правиш? Крушките ли са скъпи или 50 гр. бензин ти идват в повечко. Признай си, няма нищо срамно.ele написа:А на вас и 1 kW крушки да ви сложат по колите - пак ще сте недоволни и пак няма да виждате тоя или оня.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
На няколко пъти се каза, че "разсеяните малоумници" ще реагират еднакво ако всички карат на фарове или ако всички карат бед фарове. Разлика в поведението им няма да има. Единствено ще реагират на нещо различно, от общия фон - сигналите на линейка, полиция, пътна помощ и т.н. или ако само ти си с фарове. За това и тези автомобили със специален режим на движение са такива - отличаващи се. Всичко друго си го въобразяваме в главите.blagun написа:Пълно е с разсеяни молоумници....
Коментар
-
Двайсет пъти се каза, че кола със запалени фарове е много по-видима за останалите участници в движението при мрачно време! Освен малоумници, има и нормални хора на пътя. Не виждам, защо на черното казвате бяло, или хей така, спор да става! Нито мога да разбера тези който карат без запалени къси светлини при мрачно време, нито мога да ги нарека толерантни и коректни шофьори, това е.Airfan написа:На няколко пъти се каза, че "разсеяните малоумници" ще реагират еднакво ако всички карат на фарове или ако всички карат бед фарове. Разлика в поведението им няма да има. Единствено ще реагират на нещо различно, от общия фон - сигналите на линейка, полиция, пътна помощ и т.н. или ако само ти си с фарове. За това и тези автомобили със специален режим на движение са такива - отличаващи се. Всичко друго си го въобразяваме в главите.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ти верно си като латерна обаче. Някой тук да си забелязал да твърди, че при лошо време, дъжд, сняг, сумрак не трябва да се кара със запалени фарове? Аз също карам със светлини и повярвай, аз рано ги включвам, но... колко дни от зимата са с условия, изискващи включването на светлини целодневно? Как пък до преди 2 години го нямаше този проблем и хората виждаха колите, а сега взеха да не виждат. Просто мисленето ви е манипулирано достатъчно успешно. Автомобилите в ясно време, особено през зимата се виждат и без фарове на достатъчно добра дистанция, за да се вземат правилни решения. Ако не ги виждате, то имате нужда от офталмолог.Поздрави и не искам да засегна никого.Vladim написа:Двайсет пъти се каза, че кола със запалени фарове е много по-видима за останалите участници в движението при мрачно време! Освен малоумници, има и нормални хора на пътя. Не виждам, защо на черното казвате бяло, или хей така, спор да става! Нито мога да разбера тези който карат без запалени къси светлини при мрачно време, нито мога да ги нарека толерантни и коректни шофьори, това е.
Коментар
-
Виж, че си противоречиш в собствените писаници!Airfan написа:Ти верно си като латерна обаче. Някой тук да си забелязал да твърди, че при лошо време, дъжд, сняг, сумрак не трябва да се кара със запалени фарове? Аз също карам със светлини и повярвай, аз рано ги включвам, но... колко дни от зимата са с условия, изискващи включването на светлини целодневно? Как пък до преди 2 години го нямаше този проблем и хората виждаха колите, а сега взеха да не виждат. Просто мисленето ви е манипулирано достатъчно успешно. Автомобилите в ясно време, особено през зимата се виждат и без фарове на достатъчно добра дистанция, за да се вземат правилни решения. Ако не ги виждате, то имате нужда от офталмолог.Поздрави и не искам да засегна никого.
Нямам манипулирано мнение, а опит за волана, мойто момче. И, ако обичаш по-внимателно с епитетите - те са присъщи на слабите хора, които след, като видят, че губят започват да обиждат.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз откак съм си купил колата не съм си изключвал късите. И много се дразня ако, в кедките случаи когато дам колата си на някого Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , ми я оставят с изключени. Глупост или не, по-добре е така, защото често се случва заплеси да карат без фарове в доста късна доба. А и в "ясен слънчев ден" запалените фарове се виждат от по-голямо разстояние. Когато изпреварваш вземаш субективно решение за разстоянието основано на изключително неточния метод "окомер". По-добре да го подцениш ( да сметнеш, че е по-малко ), отколкото да го надцениш ( да решиш, че е по-голямо ).like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар