Привет. Да не отварям нова тема, понеже гледам, че така или иначе цитирате цифри от задължителното техническо обслужване на Фиат. Някой дали случайно не разполага с подробен "график" с километри за подмяна и цени? Повечето марки го предлагат като документ, но в шоурума на Фиат нямаха такова нещо (май не бяха и чували че има).Иначе вчера карах Браво Tjet Sport и е страшен кеф
Никога не съм бил фен на италиански коли, но усещането от карането е много приятно. Само за сравнение ще кажа, че онзи ден карах на тест драйв Хонда Сивик седан, който има един от най-добрите 1,8 двигатели ever, произведен е в Япония, качеството е поне на един клас отгоре (то и самата кола си е вече клас D) и всичко е супер. Обаче ми е скучна за каране. А с Бравото съвсем не е така.Но искам да си направя сметка и за обслужването, защото чувам, че не било от най-евтините.Иначе по повод отстъпката в момента - Браво 150 Tjet може да се вземе за 33,000 лева (или малко отгоре), с всичките му красоти, спойлери, специален салон, страхотни 17" джанти и каквото се сетите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много добри цени в момента за нов ФИАТ+безплатно каско
Collapse
X
-
запалил си се, което с тази кола и мотор е нормалнов книжката пише кое кога се сменя - http://fiat-bg.org/Downloads/Books/N...маслото се сменя на 15 000като пари - за бензина обслужването е 300-350 лева, дизела около 500гаранцията е 2 години, т.е. трябва да го направиш при тях 2-3 пътикоето при тази цена на автомобила е абсолютно без значение :D
Коментар
-
Мерси за книжката, ще я прегледам веднага.Под 300-350 препдолагам имаш предвид на година (или съответните километри), което не е много. Горе-долу толкова е и на Киа например.Относно гаранцията - знам, че е 2 г., но не знам какво НЕ влиза в нея. Някой по-горе беше споменал, че не била пълна. Това естествено ще се чете и обсъжда с дилъра, но все пак, за да съм подготвен - какво имате предвид под "не е пълна"? 10х
Коментар
-
Колеги, гледам цените на новото браво и викам сигурно спорт и емоушън нивото ще са бъкани с екстри. Да ама не, почти всички екстри са опция като гледам от таблицата под цените. Погледнах и новата алфа 159. Там при базовото оборудване повечето неща са стандарт.Гледам ксенона за бравото струва 1511 лв. а ксенона на алфата 1339лв.Кожен салон за браво 2420 лв. а за алфа 1933Ел. люк на покрива за бравото 2200 за алфата 1022Та се чудя кога фиатите станаха по-скъпи от алфите.
Коментар
-
според мен Емоушън е прекрасто оборудван, липсват му само лети джанти и цвят металик (екстра при 90% от автомобилите)а тези екстри които си посочил не се поръчват от почти никой който купува Браво - кожа, люк...а разликите в цените си имат обяснениепримерно при Браво това е крайната цена на ксенона, а при 159 трябва до платиш отделно умиватели на фаровете за 550 лева...оборудвай една 147-ца до нивото на Браво и тогава сравнявай цените :D
Коментар
-
И аз мисля, че Спорт си има всичко необходимо. Какво му е "базовото" на: по-високото ниво музика, 8 ейрбега, специални седлаки с лумбална подкрепа, всичките му там активни безопасности (че и hill holder), визуалните екстри от "спорт" пакета? А и как може да сравняваме с Алфа Ромео 159, която е по-висок клас и очевидно, че ще има повече екстри. Няма друг модел от същия клас на пазара, който като му избереш същите екстри като на Бравото, да не е доволно по-скъп. Играл съм си месеци да проучвам: Астра и Фокус със същите екстри са с 3 бона отгоре. Само Кия може да се конкурира с Бравото по цена...Да не говорим, че това е сравнение само по оборудване. Като включим и динамичинте показатели на Браво, с които не може да се похвали нито един от конкурентите на пазара, това си е най-изгодната кола в тоя клас.
Коментар
-
Не сравнявам алфа 159 и браво, то е ясно че са друг клас, просто ми е странна цената на екстрите. Това че не се поръчват няма значение в случая и не означава че една кожа трябва да струва 2500. Ако бяха по-евтини щяха да се поръчват. И въпроса не е че има или няма екстри които да се предлагат изобщо. Сложете екстрите на алфата с най-малкото jtd и същите на бравото и ще получите горе долу същата цена.С астра или киа или нещо такова изобщо не ми се иска да сравнявам бравото. Ако имах парите за браво никога не бих погледнал киа, астра, фокус и т.н. дори и да бяха по-евтини.lyubohar, не съм писал че спорт е "базово" оборудване.
Коментар
-
Хванах се за думите ти, че си очаквал в Спорт да има по-сериозно оборудване, а се оказало, че почти всичко е "опция". Което за мен не е вярно. Лично аз единствено за задните ел. стъкла недуомявам, че не са включени в нивото, както и може би някаква по-свястна резервна гума. Иначе кожата, ксеноните и ел. люка са наистина много скъпи, с това съм съгласен. Вероятно е чисто маркетингов трик...
Коментар
-
не са заблуждавайБравото ще излезе с 10 000 лева по-евтинотова че в сайта на Алфа са пльоснали предни дискови спирачки , трета стоп светлина и тапицерия от текстил и още 100 неща в серийното обордване не значи нищоосвен това който е решил за Браво няма да се метне на 159 или обратнодаже и цените да са близки не забравяй разходите след покупката на колата...направих сравнение1,9 150 кончетаБраво Емоушън 37490 лева159 Медиум 52616 леваразликата в оборудването се състои в 5 неща, чиято цена е 1500 левакато сложим още 1-2 , които не фигурират в Браво - да станат 2000, даже 3000 леваи какво стана, разлика от 12 000 леваи това без да смятаме отстъпки и подобни, които Алфа трудно биха направили (при 40 000 лева цена на автомобила, това са още 5000 лева в полза на Браво)vsd написа:Сложете екстрите на алфата с най-малкото jtd и същите на бравото и ще получите горе долу същата цена.
Коментар
-
Далече съм от мисълта да сравнявам двете коли, просто ми е малко странна близката цена и цените на някои екстри на бравото. Вярно е че и двигателите са различни и трябва да си вземеш 2,4 jtd алфа 159, че да върви като браво 1,9 jtd, но това е друг въпрос.lyubohar, да очаквах в топ оборудването да има всичко дето изобщо може да се сложи на бравото. Ама няма. Не казвам дали е необходима съответната екстра или не. Просто разбиранията ми за топ оборудване е да има всички екстри в него. Изглежда разбиранията на фирмите са други. Ако набиеш всичко което го има като опция, но не е в спорт и емоушън ще качиш едно 5000-6000 лв. Съвсем друг е въпроса дали имаш нужда от тези екстри или не.Sev написа:освен това който е решил за Браво няма да се метне на 159 или обратнодаже и цените да са близки не забравяй разходите след покупката на колата
Коментар
-
Ама то не е
Или поне е най-малко, в сравнение с другите. Пак ще те върна при Астра и Фокус. Не за друго, ами това са лидерите в класа (най-малкото по продажби), и е нормално всички да се сравняват с тях. Та избери си един Опел Астра за 33-34 хиляди и почни да му добавяш екстри. Добави всичко и ще видиш колко ще ти излезе крайната сума. Като имай предвид, че сред "екстрите" ще намериш неща като двузонов климатроник, ESP и какви ли не още задължителни според мен опции...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар