Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за фотоапарат!
Collapse
X
-
Спокойно, никои няма да спориstyle34 написа:Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.
едно обаче е сигурно Сони за разлика от панасоник се научиха да правят сапунерки цветопредаването и белия баланс са много по добри от на панасоника. Сега дори вътрешните снимки и на по високи аса на сони са доста прилични, докато и по високия клас апарати на панасоник "шумотевицата" още на 400 аса е ужасна.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Това за ярките цветове е добре, но най-важен за възпроизвеждане е цвета на кожата. Той е най-показателен за правилното цветопредаване и ако ти излизат всички лица в кадъра като индианци, розови или дори има случаи и зеленикави - не е апарат...При това този тест се прави при всякакви светлинни условия - на естествена светлина, вътре в помещение, на лампа и на светкавица. Иначе после в обработката за да докараш този телесен цвят в рамките на нормалното е почти "мисия невъзможна" и времеемка.
Коментар
-
Отностно автоматичният баланс на бялото мисля, че не си прав! Панасоник се справят чудесно с него. Сонитата имат прекалено силни цветове, направо нереални, понякога на ръба на дефекта. За мен Панасоник имат по-добро и реално цветопредаване. Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре. Между другото може да говорим за различни сапунерки, знам ли. :DSlavi_Lancia написа:Спокойно, никои няма да спори
едно обаче е сигурно Сони за разлика от панасоник се научиха да правят сапунерки цветопредаването и белия баланс са много по добри от на панасоника. Сега дори вътрешните снимки и на по високи аса на сони са доста прилични, докато и по високия клас апарати на панасоник "шумотевицата" още на 400 аса е ужасна.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа
. Затова никога вече Panasonic. Следващия ми апарат ще е някакво SONY. Защото (лично мнение) в цифровата фотография оптиката е важна, но по-важно е как (софтуерно) ще обработиш полученото от оптиката. И точно там според мен се дънят Panasonic. А силата на SONY е там.
В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
Е ти намери кое с какво да сравняваш.На Sony DSC-F717 размера на сензора е 2/3 " (8.80 x 6.60 mm), а на Panasonic TZ1 е 1/25" . Това трябва да ти говори достатъчно за поведението на камерата при лоши светлинни условия. Освен това всеки производител се опитва да постигне оптималния компромис между цена (тенденцията е постоянно да намалява) и внедрени технологии. В противен случай винаги ще се появяват безумно скъпи фотоапарати, чиито "живот на рафта" ще е безкрайно дълъг. А това е убийство за сегмента и инвестиците, вкарани в него.
Коментар
-
Е кой пък ги използва тези чувствителности на сапунерките. С Панасоник FZ-20 съм, снимам само на ИСО 80, понякога на 100, мноооого рядко на 200.Като е тъмно си пуцам със светкавицата и не ми дреме.Който иска да се прави на фотограф има DSLR-и.Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.Първо FZ-18 e с 18х варио, а не 12.Второ явно е от снимащия този "проблем" при снимане на закрито, защото при мен го няма. Нито на FZ-20, нито на FZ-18 Все пак уточни какъв е проблема де. Аз не съм забелязал никакъв.sclera_bg написа:От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа Cool .Offtopic В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
И аз, като "пуцам" го правя на ИСО 80, или най-много на 100. Иди обеснявай обаче на някой, който "пуца" на пълен автомат, защо като снима на по-тъмно снимката му излиза "некачествена" - по негови думи! :D Общо взето говорим за масовият потребител на сапунерки, а не за този, който знае, какво е ИСО (АСА) и цветна темперетура. А между другото на по-тъмно дори да няма голямо зърно, не виждам, каква картинка ще изкарате (без светкаваица). Интересни са ми цветовете и контраста...trace написа:Е кой пък ги използва тези чувствителности на сапунерките. С Панасоник FZ-20 съм, снимам само на ИСО 80, понякога на 100, мноооого рядко на 200.Като е тъмно си пуцам със светкавицата и не ми дреме.Който иска да се прави на фотограф има DSLR-и.Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ето една на 80 ИСОhttp://store2.data.bg/trace/resize1.JPGи една на 200http://store2.data.bg/trace/resize.JPGEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Stilo написа:Прощавай, но тестовата постановка при сравняване на камера по ISO изисква кадъра да е направен на един и същи обект, по едно и също време, на едно и също място при равни други условия.
Абсолютно!
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не че имам голям опит но определено ми направи впечатление че снимките от панзсониците - са доста шумни и замазани при използване на светкавица и ли без нея при по - лошо осветление.Дори се представят по-зле в сравнение с нещастната ми сапунерка - самсунг дигимакс 530 -5мп купуван преди 4 години за 380 лева.Ако ме не лъже памметта съм пробвал fz-7,8, 30 и преди 2-3 дена fx20 ли беше не мога да се сетя модела( и той клас сапунерка 10мп.)А се бqх навил да си купя fz-50, ама в крайна сметка големите му размери ме резубедиха.
Коментар
-
Моя TZ1 (щото може само той да го прави, знам лиtrace написа:....Второ явно е от снимащия този "проблем" при снимане на закрито, защото при мен го няма. Нито на FZ-20, нито на FZ-18 Все пак уточни какъв е проблема де. Аз не съм забелязал никакъв.
) при снимане на закрито (у дома например) и при намалено осветление - вечер, ако е на режим автомат и автоматична светкавица се държи абсолютно непредсказуемо - светкавицата пали, но снимка или няма (пълен мрак) или е много тъмна; е понякога има сполука ама не е работа. Ако е на режим "за идиоти" (червено сърчице) работата е малко по-добре, но изключително голямо влияние върху резултата има дали е избрано или не "backlight". Дори като че ли снимането без светкавица дава поне някакво (може и да е с много шум, но го има) изображение. В "сценарните" режими - (честно казано хич не ги обичам и рядко ги ползвам) забелязвам че самото изображение е подложено на някаква допълнителна обработка и се получава все едно че е прилаган някакъв фотошопски филтър. Наскоро снимах (за лична употреба, не професионално) на сватбата на мой близък и понеже беше вечерна сватба се чудих на какъв режим да снимам в ресторанта така че поне някакви снимки да има... Снимах или на "party" или на нещо подобно. Да - получиха се снимки, но като ги дадох на други близки - чух доста лоши неща за апаратчето (които споделям).В заключение само искам да подчертая че съм стар човек
, мисля че знам това-онова за фотографията изобщо и в частност за цифровата. Изкарвам си хляба с предпечатна подготовка и през ръцете ми е минавало какво ли не. Смятам че с основание не съм доволен от тоя модел. Колегата ми снима с едно SONY от W серията - да, няма стабилизатор, няма 10х зум, ама винаги или почти винаги има снимка. И всичкото това дето го написах по-горе за панасоника се дължи единствено на калпав софтуер, вервай ми.
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар