Позитивната написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравата ми умря ;(
Collapse
X
-
Аз казах ли че е от майстор в бг целия проблем...После - колите калпави.Ще ги видим новите колици, дето сега излизат с тия електроники след 7-8 години като вземат да падат в ръцете на бг майстора...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Натоварил или не, тва е положението, клапаните са накривени, аз се мъчих няколко пъти да я паля, за труд 292 лева, а отделно частите ги плащаме при тоя от който ги поръчахме, но човека ми върна всичко старо което е сменил. Набутана или не, важното е колата да върви, здраве да е, изкарват се паритеFiat Brava 1.6 16V 103к.с.
Коментар
-
Важното е колата да върви и да ти върши работа, нещо няма добри майстори напоследък във Варна, малко хора са с добри цени и с добри познания.Позитивната написа:Натоварил или не, тва е положението, клапаните са накривени, аз се мъчих няколко пъти да я паля, за труд 292 лева, а отделно частите ги плащаме при тоя от който ги поръчахме, но човека ми върна всичко старо което е сменил. Набутана или не, важното е колата да върви, здраве да е, изкарват се паритеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
deadairplane -
Като опре до отваряне на двигател, коефициентът на майсторите, готови да се заемат рязко спада, това по мои наблюдения, иначе за смяна масла и карета всеки е готов...коцев написа:Е щом има и смяна клапани ,ДДС пък и някой майстори умножават сметката по 3.14
и долу горе толкова излиза сумата . Важното че е станала колата и колежката я кара . :DAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Евалла мацка! Не те познавам, но най-сетне някой да изкаже най-разумното мнение! Уважавам те, за което!Позитивната написа:Живко, нямаше как, дръпнахме я до нас, до Военна болница и на следващата сутрин дойдоха да я вземат в сервиза, вече нямам търпение да ми се обадят че е готова щото се чувствам вързана, нито на плаж мога да отида, нито никъде...Жабарите нямат вина наистина, хората са си свършили работата, виновни сме ние, че караме като идиоти и искаме да правим неща които са над възможностите на колите ни и кой знае тия които са ги карали преди нас кви мизерий са правили. Да не говорим пък за пишман майсторите....
Що и смятате кинтите? Ако Ви се виждат много - дайте и помощ безвъзмездна. Като правих първоначалното обслужване - струваше ми 680лв. - всички ролки - на агренажа и на пистовия, агренажния ремък, всички филтри без поленов, масло, накладки, дискове. Всичко съм проконтролирал като цени и смяна. Цена труд - 100лв. В крайна сметка сложих и пистов нов ремък, смених датчик колянов вал, ремонтирах датчик скорост. Всичко по колата, като натъртвам, че не е основен ремонт ми е струвало около 1000-1100лв.spark написа:Доста са я натоварили момичето ама това е положението. 150лв за клапани и 200-250лв за ролки, ремъци и гарнитури. Ако е нямало други поражения всичко друго си го е гушнал майстора за 1-2 дни работа 600 кинта не е зле.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
И на мен ми се вижда височка цената.Миналата година на Темпрата правих на 2 пъти ремонт (някои знаят) - Смяна на 1 разпределителен вал,Смяна на 1 клапанНапасване клапаниСемеринги - всичкиСъединител - комплектАгренажен ремък, ролки, маслаШлайфане колянов вал, Лагери - биелни и основниСегменти новиШлайфане глава2 пъти смяна гарнитура на главата,пак масла, антифризиТруд;Всичко - 1300 лв
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар