Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде във Варна заваряват алуминий?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде във Варна заваряват алуминий?

    Май ще трябва да разколачвам двигателя... Резбата на единия болт от тези дето се затягат капаците на разпределителния вал е спукана и вече много фъцка... направо си тече. Днеска, по сфетофарите какви пушеци почнаха да излизат изподкапака... А двигателя е станал на нищо, цялата предна част е мазно-кално-прашлясала... мани. Та имам няколко въпроса по повод отстравяването на тая глупост:1. Къде във Варна може да се завари това и после да му се направи нова дупка, и колко пари би струвало?2. Когато после се монтира обратно, трябва ли да се стяха с динамометричен ключ (май така се казваше)?3. Може ли да се измисли някакъв друг вариант, вентуално за без разглобяване, със специалните лепила за метал? Голяма разправия е, да се свали ремъка, после са амнайсе болта, клапаните не съм гледал как точно ще паднат...4. Ако все пак не стане, от къде може да се намери този чарк, казаха ми, че от 1.6, 1.8 и май 2.0 двуваловите 8 клапанови са едни и същи. Колко пари е това?
    Прикачени файлове

    #2
    Това като гледам е главата.Много лошо ама не вярвам някой да се навие да го заварява на място.Сваляне на глава,шлайф,нова гарнитура и монтаж обратно.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Това като гледам е главата.Много лошо ама не вярвам някой да се навие да го заварява на място.Сваляне на глава,шлайф,нова гарнитура и монтаж обратно.
      Ами не точно. Това са 2 кожуха, в които са 2-та разпределителни вала. Всеки от тях е закрепен за главата с по 8 мисля болта... Та идеята ми е, да го разглобя това и да го правя или да купувам ново... Мисля като начало да пробам с лепило за метал. То там няма много напрежение, колкото да държи налягането на маслото мисля, а то не е много, защото тоя проблем ми е от година, досега беше пристегнато колкото може и уплътнено със топлоустойчив силикон и само леко сълзеше, масло не се е налагало да доливам даже (а знаейки това редовно си го следя). Ама вече гледам резбата съвсем е превъртяа...

      Коментар


        #4
        bubachko написа:
        Tornado написа:
        Това като гледам е главата.Много лошо ама не вярвам някой да се навие да го заварява на място.Сваляне на глава,шлайф,нова гарнитура и монтаж обратно.
        Ами не точно. Това са 2 кожуха, в които са 2-та разпределителни вала. Всеки от тях е закрепен за главата с по 8 мисля болта... Та идеята ми е, да го разглобя това и да го правя или да купувам ново... Мисля като начало да пробам с лепило за метал. То там няма много напрежение, колкото да държи налягането на маслото мисля, а то не е много, защото тоя проблем ми е от година, досега беше пристегнато колкото може и уплътнено със топлоустойчив силикон и само леко сълзеше, масло не се е налагало да доливам даже (а знаейки това редовно си го следя). Ама вече гледам резбата съвсем е превъртяа...
        имаш лично. не се занимавай с лепила нищо не става.

        Коментар


          #5
          няма да стане с лепила. проблема ти не е в резбата на болта, в крайна сметка дори и тя да не може да се оправи сега то като и удариш предния размер резба ще стане по-добре от нова. но долу в основата където се държи шпилката е кофти. ако се отчупи тва парче ще стане мазало, а то се дърпа от шпилката и е възможно ей сега като оправиш резбата и стягаш да се отчупи. решението на проблема си остава за теб, но не е толкова сериозно. пак казвам резбата на шпилката се оправя за 5 минути и вече се стяга добре, но основата й....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар

          Working...
          X