Вчера си карам по самоковско шосе преди панчарево точно и един икарус спира пред мене. Там нали знаете пътя тесен и трябва да се изпреварва в насрешното.Ръгам първа газ до ламарината колата си вдигна обороти до 5000 някъде ама колата не се изстрелва така че да те залепи за седалката
Един познат имам бмв 316- ка и при него при подобни ситуации те залепва за облегалката. Защо фиата се представи много по зле при такива ситуации като е с същата кубатура като БМВ-то?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо ми се струва че фиатката набира твърде бавно спрямо БМВ
Collapse
X
-
Нещо ми се струва че фиатката набира твърде бавно спрямо БМВ
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Това наистина е така , когато се возиш усещането е различно от това когато шофираш!Slavi_Lancia написа:Даи на твоя приятел да кара фиата а ти да се возиш и пак ще говорим. Или па ти вземи БМВто да видиш че само така ти се струва.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Това със залепянето за седалката е много субективно усещане и често няма много общо с действителното ускорение. Засечи си колата от 0 до 100, сравни с каталожните данни и ако има голяма разлика тогава се притеснявай за проблем.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Еми няма как да не съм я уцелил, беше тръгване от място да изпреваря спрелия рейс.Добре аиде залепването за седалката е субективно, но просто се усеща че не набира така имаше голяма разлика спрямо другата кола и това ми го каза приятеля ми с бмв-то.То малко се едно с жигула да изпреварваш беше, а иначе си вдига висока скорост не е да кажеш че е разваленаspark написа:Не си уцелил правилната скорост
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ха
абе колега ти кво ги сравняваш тия две коли има хиляда разлики и в скорусните кутии и във въртящия момент на двете коли!
сз си карам в града и гледам един голф3 се опитва да ме мине настъпах педала както трябва и и оня ми диша праха а аз сам 1.5 а оня 1.8 обаче го напраих крив в града
uno-1.5i
понто 1.2i
Коментар
-
Извинявам се на колегата, но да попитам как точно мога да разбера дали колата отговаря на каталожните данни, кога точно се превключват скоростите за да се направи това засичане ?simeon3000 написа:Това със залепянето за седалката е много субективно усещане и често няма много общо с действителното ускорение. Засечи си колата от 0 до 100, сравни с каталожните данни и ако има голяма разлика тогава се притеснявай за проблем.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Re: ха
Да де явно точно от въртящия монент и предавателните числа на скоростите е разликата ама защо ние с фиатките трябва да сме по слаби от БМВ тата. Защо не са ги направили нашите двигатели по хубави от на баварците. тамън исках да му покажа на тоя че и Италианците правят добри и мощни коли, а то като пускам съединителя стрелката на оборотомера почна бързо да пада а колата едвам тръгнаМежду впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракотchapat написа:абе колега ти кво ги сравняваш тия две коли има хиляда разлики и в скорусните кутии и във въртящия момент на двете коли!
сз си карам в града и гледам един голф3 се опитва да ме мине настъпах педала както трябва и и оня ми диша праха а аз сам 1.5 а оня 1.8 обаче го напраих крив в града
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Добре де, земи си БМВ като на приятеля си. Пффф.... аман .. състезатели гадни.Ама знаеш ли кво ще стане тогаз? "С фиата минавах повече километри с 10литра бензин"...infineon написа:Еми няма как да не съм я уцелил, беше тръгване от място да изпреваря спрелия рейс.Добре аиде залепването за седалката е субективно, но просто се усеща че не набира така имаше голяма разлика спрямо другата кола и това ми го каза приятеля ми с бмв-то.То малко се едно с жигула да изпреварваш беше, а иначе си вдига висока скорост не е да кажеш че е разваленаspark написа:Не си уцелил правилната скорост
Ами то да беше вързал и един валяк да дърпаш, а??? Я сега натовари тоя теракот във Баварката на аверчето и да видим как се "изстрелва"...infineon написа:....Между впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракот
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ами даже той неискаше да го караме теракота с неговата че много щяла да "клекне" ако се натовари отзад, а и щяла да се оцапа.И не съм състезател в никакъв случай просто на моменти се налага бързо ускоряване и тогава се показва нуждата от мощен двигателjenshen73 написа:Ами то да беше вързал и един валяк да дърпаш, а??? Я сега натовари тоя теракот във Баварката на аверчето и да видим как се "изстрелва"...infineon написа:....Между впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракот
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Абсолютно съм сигурен, че ако и двете коли са с еднакво натоварване, еднаква мощност на двигателя, ФИАТът ще се "изстреля" по-добре от куция кон БМВ316. Просто Бемварата е със задно предаване. А и 318 пред старата ми баба Темпра се предаваха на старт. И не само.Отделно различното усещане като караш и като се возиш...БМВ под 2000 кубика ги няма никави на старт.
Коментар
-
Точно тогава когато въртящия момент в/у колелата на първа предавка стане по-малко от този , който би имал на втора предавка. Или в общия случай - когато на по-ниската стане по-малко от на по-високата. За моя двигател - 182Б4 - това са около 4600 оборота +/- 50 оборота, съгласно завидските графики. Над 4600 на първа , върт. момент умножен по предавателното число има по-малка стойност отколкото когато си с около 2600-2700 на втора, тогава върт. момент умножен по втората предавка е с по-висока стойност и на втора ще дърпа по-добре отколкото на първа, а под тези 4600 - на първа ще дърпа по-добре. Границата е там някъде - около 4600. Всичко е относително обаче. Надявам се да става ясно какво искам да кажа.NewUser написа:кога точно се превключват скоростите за да се направи това засичане ?
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар