Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предлагат ми Фиат Темпра - да я взема ли ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предлагат ми Фиат Темпра - да я взема ли ?

    И така един приqтел си продаBа темпрата и много се 4удq дали да q Bзимам даите съBет Зна4и нз коq година е (забраBих) предполагам 4е е 92-ра -3та, Синио сиB металик, лети Jaнти 14ки (мислq 4е са си стандартните за модела), фабри4на газоBа, серBо, климатроник, ел предни стъкла, 4упе6т Bолан, аBт. смука4, ценрално, ел табло , маи се Bоди 4е има и бордоBи, дBигателq е 1.8 инJекциq маи кам 115 к.с се Bодицената наистина е добра 1000 лB. проблемите са и 4е и е изгорqла боqта на капака , таBана и багаJника и трqбBа да се смени бензиноBата помпа за6тото B момента на бензин не работи И така според Bас заслуяжа ли си ? забраBих и на колко км е ама предполагам 4е е нqкаде към 190 000 ? и еBентуално ако q Bзема колко пари 6те ми излезе пребоqдисBането . Ако съм объркал раздела се изBинqBам
    кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

    #2
    ма много трудни тез кирилските букви...Иначе 1000 лева е доста добра цена. сигурен съм обаче, че километрите в никакъв случай не са по-малко от 400 хил. Ако е с дигиталното табло (ако това имаш предвид ел.табло) - има начин да разбереш колко са реалните километри. Когато колата е на контакт, натисни едновременно бутоните ТРИП/ТОТАЛ и 0000 (ако не се лъжа, или пробвай с някой от другите бутони - те са общо 4, все ще ги нацелиш). На мястото на скоростта ще ти се изпише 00, 01, 02 и т.н. Цифрата означава колко пъти е превъртан километража - превърта се на 199.999 км. Ако показва 01 и 190.000 км, значи е на 200.000+190.000 = 390.000. А може да показва и 02 Мощността би трябвало да е 108 коня.От какво е изгоряла боята? Едва ли от слънцето Пребоядисването и помпата в никакъв случай няма да надхвърлят 600-700 лв. (въпреки че не съм съвсем сигурен за боядисването)...

    Коментар


      #3
      Помпата е 85лв. Ако успееш сам да я смениш - супер. Ще ти обясним разбира се.Боядисването е около 100лв на детайл, т.е. за трите към 300-400лв.Погледни как е окачването и виж според теб дали върви ок. За 108 коня би трябвало бая да си върви.Пробвай да пишеш на БДС.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Е то тя ако е на 290 000 км ???? изобщо ми интересно как е възможно да върви Да под ел. тъбло имам в предвид електронно, Иначе боята от горе май изгоря от някаква паста я беше мазал преди 2-3 години Иначе бензиновата помпа е около 60 лв май Мене единствено ме блазни това ,че има климатроник Но все още се чудя де Иначе знам , че са доста евтини за потдръжка защото в момента карам Типо
        кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

        Коментар


          #5
          1000 лева пари ли са? Магарето мотор ли е? ЦСКА отбор ли е?
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            а за БДС се извинявам просто дадох да се преведе автоматично и вместо В ми изкара Ж , иначе Типото ми е 98кончета и знам как върви предполагам че ускорението трябва да е горе доло толкова (понеже е малко-по тежка) и то на бензин де че на газ е почти невъзможно да ги осетя, иначе водна помпа съм сменял на сегашната , тя беше вързана с един ремак към двигателя и алтернатора , предполагам че и тази е така
            кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

            Коментар


              #7
              За километрите не се притеснявай. Моята Темпра беше на 517.000 като я взех, след това якупи колега от форума на около 580 хил км. Аз междувременно й направих основен ремонт, който заедно със смяна на комплект съединител, агренажен ремък и ролки, както и всички консумативи (масла, филтри, масло на ск.кутия, антифриз) излезе около 1200 лв.Вървеше доста прилично, като редовно си вдигах 180-200 по магистралата...Изминатите километри не са чак толкова важни. Много по-важно е как е поддържана колата през тези километри.И изобщо не си въобразявайте че има кола втора ръка в България под 250 хил. км.Дори тези които са след 2000 година рядко са под 200 хиляди (независимо от показанията на километража).

              Коментар


                #8
                Ами доколкото помня въпросната темпра е след основен ремонт на двигателя, защото май и се беше прецакало едното бутало, 100% съм сигорен че слагаше масло селения , но не съм я карал от много време и не помня как върви, Тя седи пред бллока не е карана от поне година Та ако може да кажете някакви мнения за да преценя плюсовете и минусите
                кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  И изобщо не си въобразявайте че има кола втора ръка в България под 250 хил. км.Дори тези които са след 2000 година рядко са под 200 хиляди (независимо от показанията на километража).
                  Е това като го кажете колеги направо ме убивате. Защо пък да няма кола под 250 000 км.? Моята е 2000 година и съм я взел на 190 000, в което вярвам напълно, новата пък е на 110 000 в което пак съм сигурен. Версото пък го продадох на 40 000, хайде да видим как някой ще ми каже, че тези пък не са реални. Не правете такива грешни изводи.

                  Коментар


                    #10
                    За 1000лв кола с климатроник ?Какво чакаш още не мога да разбера?? Аз бих те посъветвал щом ще си я купуваш да си я пръснеш цялата, да си я нагласиш да ти е хубаво да я гледаш.Едно пръсване и 1 бензинова помпа не са чак такъв проблем !
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #11
                      Преди няколко месеца си правих байрам на акъла и изчислих средно аритметично на километрите пробег на 40 Фиат Брава по обяви в германското mobile.de - излезе към 170,000. Сега веднага някой колега ще каже, че и там някои от колите са манипулирани, но при 40 обяви влиянието на статистическата грешка намалява до съвсем приемливи размери. Тоест, моята кола, за която знам от вътрешен източник, че не е с пипан киламетраж, я взех на точно 179,000 и е напълно в тази статистика.А иначе за колегата с темпрата - ако кара типо и е доволен от него, нека го кара и да не се блазни от екстрите. Стара кола се сменя с по-нова КОГАТО човек има възможност. А и тепърва да хукнеш по сервизи да я стягаш... Ако се разведеш с 60-годишна жена, пак на 60-годишна ли ще налетиш или ще търсиш нещо по-младичко? :D Не знам, всеки си решава - аз не бих
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #12
                        Marea Bipower написа:
                        Е това като го кажете колеги направо ме убивате. Защо пък да няма кола под 250 000 км.? Моята е 2000 година и съм я взел на 190 000, в което вярвам напълно, новата пък е на 110 000 в което пак съм сигурен. Версото пък го продадох на 40 000, хайде да видим как някой ще ми каже, че тези пък не са реални. Не правете такива грешни изводи.
                        Колега, това в какво ти вярваш има значение единствено за теб.Една кола гарантирано е на реални километри, когато си първи собственик.От тук насетне, дали колата е наистина на толкова километри за колкото се представя е просто предположение.Дали вярваш на това или не е въпрос на личен избор.Това обаче далеч не гарантира, че вярата ти е 100% права Със сигурност има и коли под 250 000км. И на 80 000км.Обаче те са толкова малко, че едва ли ще стигнат за всички, така както ни се иска Хората са казали - километрите нямат никакво значение в случая.Важно е как е поддържана и в какъв вид е.От друга страна за 1000лв е важно единствено да не е пълна гробница.Добре е да се погледне за корозия - зад и около задните гуми страда най-много.Поогледай и праговете.За предницата е ясно, но виж и дали задните гуми не са видимо разкрачени.Погледни и работата на термостата - добре е да работи и е сравнително скъп за подмяна.Със сигурност има и други неща за които забравям но нека колегите допълват...
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Marea Bipower написа:
                          Immortal написа:
                          И изобщо не си въобразявайте че има кола втора ръка в България под 250 хил. км.Дори тези които са след 2000 година рядко са под 200 хиляди (независимо от показанията на километража).
                          Е това като го кажете колеги направо ме убивате. Защо пък да няма кола под 250 000 км.? Моята е 2000 година и съм я взел на 190 000, в което вярвам напълно, новата пък е на 110 000 в което пак съм сигурен. Версото пък го продадох на 40 000, хайде да видим как някой ще ми каже, че тези пък не са реални. Не правете такива грешни изводи.
                          И аз мисля, че не е правилно да се обобщава така. Винаги има изключения. Ще ви дам пример с моята кола, пък който иска да вярва, не ви я продавам все пак (макар че колко му е Фнезапно да ме обземе порив да я продам, както съм казвал и друг път играчките бързо ми омръзват):Колата е произведена 1997 г. Когато я купих миналата година, на километража пишеше малко повече от 150 000 км. Има си сервизна книжка с подписи и печати от немски сервизи за всяка година. На всеки преглед е записано показанието на километража, а така също номера на рамата и направеното обслужване. От сервизната книжка се вижда, че колата е карана между 12 000 и 15 000 км. на година. Защо да не вярвам на това ? Повечето коли пристигат без сервизна книжка, моята си имаше. Толкова беше овехтяла, че едва ли е фалшифицирана. Германската собственичката ( да, жена ) е била много прилежна и освен сервизната книжка с колата дойде една тънка папка с фактури за извършвани ремонти през годините, а така също и копия от 2 фактури за покупко продажба, от които се вижда, че колата е имала един единствен собственик в Германия.Ами това е, винаги има изключения, хората не са еднакви, колите също.Сега видях поста на Gantcho и се сетих за нещо: Наскоро имаше публикувано някакво изследване, според което средностатистическия гражданин на ЕС изминава с личния си автомобил между 7000 и 12 000 км. на година. Ама ние българите не вярваме, ние авторитетно и със замах отсичаме, че такова животно нема :D .А съвсем по темата: кола за 1000 кинта кво да я мислиш, все едно колело купуваш. Но тя най-вероятно и ще е в такова състояние, съответстващо на 1000-та лева...
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            Ако я вземаш в движение с мисълта да я караш 1, макс 2 години и после за скрап 200-300лв. давай, но в противен случай, моето мнение е да забравиш за нея. Все пак е 18 годишна кола а не девойка.По-добре дай още някой лев и си вземи нещо на по-малко години.Годините са си години, кой каквото ще да обяснява.
                            Lupo - The Monster
                            Е83 3D

                            Коментар


                              #15
                              Колега за 1000лв е ок цената, имайки предвид тези забележки. Сметни си 100лв за помпата, горе-долу 400 лв за боя, освен това забрави за фабрична газова, просто щото 92-93 никой не е карал на газ. Освен това бензиновата помпа е в резервоара, тая на ремъка е водната. Като си направиш сметката пак ще ти излезе 1600-1700, което според мен е близо до реалната цена(може би малко по-ниско дори). Гледай двигателя да е в добро състояние, също и рейката да не тече, че и там бая пара е ремонта. Успех!
                              N.Y. State of Mind

                              Коментар

                              Working...
                              X