Някой използвал ли е тази добавка и има ли ефект. На упътването пише, че след сипване на добавката пробега е от 100 до 300 км. след това се сменя смаслото - целта е да се отмие нагара в двигателя. Ако темата се повтаря моля да ме извините - като написах в търсачката добавки или добавка излезнаха само 4-ри теми в които нищо не пишеше за подобен вид добавки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавка за промивка на двигател ЛИКИ МОЛИ
Collapse
X
-
u_bo
Re: Добавка за промивка на двигател ЛИКИ МОЛИ
ползвах я последния път , НО бързах и карах само 60 км - после смених маслото.не знам дали има ефенкт но няма дефект - за 60 км понеNewUser написа:Някой използвал ли е тази добавка и има ли ефект. На упътването пише, че след сипване на добавката пробега е от 100 до 300 км. след това се сменя смаслото - целта е да се отмие нагара в двигателя. Ако темата се повтаря моля да ме извините - като написах в търсачката добавки или добавка излезнаха само 4-ри теми в които нищо не пишеше за подобен вид добавки
сега ще пробвам Валволин-а за 5 минути е
-
Всъщност то даже е по-скъпо от ликимолито. Нали не мислиш че разфасовка от 4 литра ще си я сипвам на порции по 1/2? Онези 4 литра ги сипваш СЛЕД като източиш старото масло, а това от 1/2 литър го сипваш ВЪВ старото масло. От тази гледна точка - аз ще направя промивка за 18 лева, а ти за 16. Е това от 16 едва ли ще е стока.
Коментар
-
и аз съм се насочил към промивното масло все пак всичката течност ще има за функция да промие. а и хит ко към това ме насочи. въпреки че.... в последно време хич не съм доволен от пристите- това ми е първа кола с хидравлнични повдигачи като стане на 6000 км маслото и почват да лопат повдигачите, въпреки че маслото е най-скъпата приста. иначе вече 5 години все такива масла слагам и грижи не съм имал...то и какви да имам де, надявам се промивното да го бива. казват, че най-добре след промивката с масло да се свали картера и почистиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
на едно приятелче дето оня ден взе кола от Италия - вътре като бръкнеш през капачката за доливане е КИР,та неговия монтьор му казал за следния случай :сипали да промиват (не помня с кво дали с масло или с добавка) и ВСИЧКИ парцали залепени по капака на клапаните и картера се отлепили и му запушили маслената помпа - резултата бил - основен ремонт на двигателя.имаше един ентусиаст с тема за това как промива 2 часа с хидравлично масло ,ама за промивното на приста доколкото знам е за 5 минути .pakumba написа:и аз съм се насочил към промивното масло все пак всичката течност ще има за функция да промие. а и хит ко към това ме насочи. въпреки че.... в последно време хич не съм доволен от пристите- това ми е първа кола с хидравлнични повдигачи като стане на 6000 км маслото и почват да лопат повдигачите, въпреки че маслото е най-скъпата приста. иначе вече 5 години все такива масла слагам и грижи не съм имал...то и какви да имам де, надявам се промивното да го бива. казват, че най-добре след промивката с масло да се свали картера и почисти
ха сега ако някой каже къв е извода
имам една резерва относно запушването на маслената помпа - ми нали ТРЯБВА да светне лампата ??според мен извода е - за задръстена кола - сваляш картер + капак клапани и ги миеш на пароструйка - да паднат парцалите,- сглобяваш-сипваш масло за промивка -Приста
май
- с нов филтър-промиваш- изцеждаш ХУБАВО- слагаш нов филтър + ново масло а за горе долу поддържана кола:-сипваш масло за промивка -Приста
май
- с нов филтър-промиваш- изцеждаш ХУБАВО- слагаш нов филтър + ново маслочух и за трети вариант1. се промива с добавка Валволин2. изцежда се и се промива с маслото за промивка на Приста3. сипва се новото
п.с. ииии и поста написах
, улях се
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар