Добре сме ние, бензинджиите и печкаджиите - поне един проблем по-малко имаме
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват газовите уредби след 2009 !!!
Collapse
X
-
Пак някои се е изказал чул недочул. Представяте ли си Италия без газови уредби или Холандия където от години газта се ползва като гориво за автомобили. Тази забрана ще важи само и единствено за таксиметрови автомобили. Иначе защо да забраняват газовите уредби, нека затворят всички газстанции /как ли ще стане това като гледам с какви усилени темпове се строят нови такива и то от големи компании които сигурно имат доста по добра информация от нашите измислени журналисти/ Едва ли има човек който ще хвърли няколко милиона за нещо което ще работи една година и след това какво - ще зарежда газови бутилки за домашна употреба.
Коментар
-
Абе чул те Господ, колега, ама по телевизията казаха съвсем друго. А и не само по телевизията, упорито се говори за такава една простотия.stenli написа:Пак някои се е изказал чул недочул. Представяте ли си Италия без газови уредби или Холандия където от години газта се ползва като гориво за автомобили. Тази забрана ще важи само и единствено за таксиметрови автомобили. Иначе защо да забраняват газовите уредби, нека затворят всички газстанции /как ли ще стане това като гледам с какви усилени темпове се строят нови такива и то от големи компании които сигурно имат доста по добра информация от нашите измислени журналисти/ Едва ли има човек който ще хвърли няколко милиона за нещо което ще работи една година и след това какво - ще зарежда газови бутилки за домашна употреба.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Забраната е само и единствено за таксиметровите автомобили.Това е добрата новина.Лошата е, че като почнат да вдигат цената на метана няма кой да протестира, защото ние сме ’овце (ударението на първото о), а таксиджиите няма да ги е*е, защото така или иначе ще им е забранено това гориво.И те така...
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Как изобщо може да обсъждате тази глупост!? Абсурдно е да се забранят АГУ. Но е крайно време цялата тази история да се регулира. Което според мен е целта - трябва да има контрол. Предполагам, че просто ще регулират поставянето, чрез лицензиране. Защото на мен лично, хич не ми е приятно да джиткам в компанията на бомби. Аз си представям регулацията така: Вносителите на автомобили да поставят АГУ. Караш ФИАТ - отиваш в АутоИталия, или лицензиран от нея сервиз, оборудван според изискванията, поставят ти АГУ, което да бъде с изрядни документи, под които да стоят подписите на вещи лица, които да удостоверяват надеждният монтаж. А не Мунчо и Гунчо да ръчкат по колите и да взимат пари. Ovo je global!Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!
Коментар
-
bubachko
PASSARELLA написа:...Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!
Историята познава и други случаи... Аз лично съм потърпевш от един такъв сервиз... Голям, за италианци на околовръсното в София, в който и с пари и бой не мож ма закара и убеди, че работят качествено... За какво отидох, какво направиха, какви пари взеха и после точно един такъв квартален познат в тъмен гараж им опраи акитата... То си е до майстора. На малоумен майстор и златни инструменти да му дадеш в ръцете пак ще си твори бози
Коментар
-
Ае кви бомби бе кога за последно си чул да гръмва газова бутилка?И какви официални сервизи минавал ли си скоро през Александър ауто или Италсервиз? Щото и те са официални сервизи, ама ако идеш там дълго време ще си ближеш раните. Далеч по-добре за държавата би било ако се засили контрола по събирането и плащането на данъците, при осигуряването(айде да си признаем, че не сме осигурени на токлова, колкото взимаме) и т.н. Ама за това май няма мераци скоро да се осъществи.PASSARELLA написа:Как изобщо може да обсъждате тази глупост!? Абсурдно е да се забранят АГУ. Но е крайно време цялата тази история да се регулира. Което според мен е целта - трябва да има контрол. Предполагам, че просто ще регулират поставянето, чрез лицензиране. Защото на мен лично, хич не ми е приятно да джиткам в компанията на бомби. Аз си представям регулацията така: Вносителите на автомобили да поставят АГУ. Караш ФИАТ - отиваш в АутоИталия, или лицензиран от нея сервиз, оборудван според изискванията, поставят ти АГУ, което да бъде с изрядни документи, под които да стоят подписите на вещи лица, които да удостоверяват надеждният монтаж. А не Мунчо и Гунчо да ръчкат по колите и да взимат пари. Ovo je global!Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!N.Y. State of Mind
Коментар
-
И аз слушах, колега - изобщо не се спомена, че става въпрос за таксиметровите автомобили. Може само да ни се иска да е така. Истината е, че теслата ще е огромна, ако накрая не се намери някой нормален в тази държава и да направи нещо по въпроса.Слав написа:Забраната е само и единствено за таксиметровите автомобили.Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Между другото има много сервизи, които изобщо не са регистрирани някъде, камо ли да си плащат данъците, а повечето къртят яки пари. Трява да им се прави як контрол, защото миналата година един ми смени накладките и ми скъсал маркуче на спирачките, щях да се утрепя.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар