То за мен и смяна на амортисьор на фиата си е приключение, все до сервиз ще опра. Е, там ще ме цакат за емблемата, ама нали за това ситуацията е "ако имах..."
Все пак 8-годишен бенц се намира за 15-18 хилки. Де я тая нова кола за тия пари с тоя комфорт и пр. Да не говорим за стойността й след 5 години. Така де, откъм мойта камбанария така изглеждат нещата, па може и да не се вижда баш всичко
А и не съм съгласен че задължително трябва да е гробница на тия години. Аз карам фиат дето е по-стар, пък си мисля, че горе-долу става за нещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Попаднах на нещо което ми хареса...
Collapse
X
-
tomazo написа:и след колко хиляди километра Линета ще стане втора употреба и ще почне да сдава багажаАвео написа:...аз доста време разсъждавах над въпроса - нова или стара с фул екстри. Определено в основата на решението ми за Линеа-та, бяха километрите, които минавам. Колата вече е на 5 месеца, а километража е на 49000.....т.е. нали разбирате какво чудо щях да карам сега, ако бях взел някаква втора употреба. Да не говорим, че е на чист късмет. Знам, че мога да взема втора употреба, която да издържи повече от Линеа-та, в смисъл, че вероятно има такива коли, обаче каква е гаранцията.....вероятноста е почти нулева, кат си знам късмета...
И втората причина - не мисля че ще намеря кола с такъв разход.Но определено ако не пътувах много, сега щях да си карам някоя уникална темпра за 4-5000 лева...е това е колата за мен.
след които като се загледаме в цените и цената и паднала наполовина
и аз бях на твоята дилема 2 пъти ,и винаги избирах фул екстри втора употреба
и 3-но по евтино излиза .
До колкото си спомням до 250 000 км multijet мотора несе пипа освен маслен филтър масло,горивен и възду6ен филтър и антифриз+вода...(с верижен газоразпределителен механизъм)...а на6и бензинки ги знаете сума ти ролки сумати ремъци...независимо от километрите (или на всеки 120 000 ...1.2 16в файр например...а 1.6 16в на 80 000 км) на всеки 5 години задължително или препоръ4ително от *фиат* се сменят...така 4е за мен 0 км винаги е по разумно мисля да я карам поне 8-10 години рахат рахат...за 5 години съм изминал 50 000 км с палиото...никакви ядове...мисля 4е 6те издържи наъ малко толкова без да се пипне не6то съ6тествено...аз съм за 0 км ...гаранция франция дето се вика... :D а и мирисът на новото си е друго не6то :D
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Идеята ми беше сравняването на първо място на нови автомобили по цена и предлагани възможности и след това на второ място разход на гориво, и на трето вече поддръжка. Иначе за тези пари наистина можеш да си купиш и ударен Лексус и да кажеш в това имам повече сметка.vesko написа:Ето ти едно мнение на лаик:С пробег от около 15-18 хил. км годишно, намирам покупката на чисто нова кола за лудост. Освен повечкото пари за самата кола идва и гаранционната поддръжка във фирмен сервиз и по-солената застраховка. Моят избор в ситуацията "ако имах..." е един 5-8 годишен от ония с мерниците.NikMar написа:Какво би взел на тези пари по-добро от Линеята, питам от спортна страст без зла умисъл.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Да, определено има хора, за които ударената кола си е далавера. За мен - не, просто не мога да си я оправя сам. Та при така поставен въпрос: определено новото браво заслужава внимание, но със сигурност бих проверил и детайлите по тая оферта.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Явор Митев
.....удар под кръста...vesko написа:по тая оферта.
Тая оферта я видях една седмица след като взех Линеа-та. Ако я бях видял една седмица преди това.......а да не казвам, че ше ме прогоните...
Коментар
-
Лансъра е жесток наистина. По отношение нова или стара кола-за мен нова. Просто никога не знаеш старата кола кой и как я е поддържал. Е, разбира се ако близък приятел ми я продава и знам точно как се е грижил за нея може и да си помисля. А относно мерцедес - мой познат имаше Е-класа от 2004 мисля. Е то не бяха проблеми с тая кола, не беше чудо. Веднъж зимата му се скапа цялата електроника и работеха само фаровете и мигачите. Да не говорим за какви суми става въпрос, когато трябва да с ремонтира мерцедес. Просто марката си казва думата. Един приятел пък има БМВ 520i от ’91, кара има няма по 100-200 км на месец и все и се чупи нещо. А цените са много солени, защото е БМВ... Новите коли и пък и те не са вече от най-издръжливите. В една тема тук колеги бяха описали какви дефекти дават коли на по 10-20к километри.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар