това и аз съм го забелязал по пътя Варна-Добрич всички карат със 130-140 и нагоре...едни луди изпреварвания пресвяткания направо ад...след Аксаково ще се претрепят кой кого да изпревари и на 200м преди да се качат на магистралата набиват спирачки и по магистралата с 90...много тъпо....аз си карам винаги различно но главно на...първокласен...път си карам от 90 до 120 някъде като много рядко я тъпча до към 150, но то е само когато няма никакво движение...иначе на магистралата колкото ми позволява трафика...ако няма такъв колкото ми позволява акъла..до към 180...но рядко ги задържам дълго по скоро да си кача малко адреналина...обикновено си поддържам 120-130
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой с колко кара по магистрала и първокласен път?
Collapse
X
-
Не ми се вози при тебе. :D 100-130 за мен е чудесна скорост за хайуей, а междуселищен 80 км, в града 60-70. Поздравявам колегите, които карат в това темпо, а изрично поздравявам и westdogg за смелостта (със съвет да внимава малко повече и разбира се да се наслаждава на високите скорости)westdogg написа:Междуселищен 100-120Магистрала 160-180
Коментар
-
Вниманието е на първо място. А и скороста на магистралата до голяма степен се определя от трафика и от колата която се шофира. На мерцедеса 180км/ч не му се усещат, за сметка на това като карах бравото с 140 имах чусвството че летя, не беше толкова стабилно.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Колегите дето карат по-бързичко, не им ли се налага от време на време да бутат на катаджийте едни стандартни 20 кинта
То ако на обикновен път те гепят със 130-150 наградите вече стават съвсем дебели
А много ми хареса карането с жената/без жената :D И при мен е горе-долу така, като все още не са ми наложили още по-суров режим с дете/без дете
Ма то аз си карам и без това внимателно де...
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
ами аз в живота си само 1 път съм давал пари и то беше на 1 месец откакто станах шофьор- забранена уличкаgantcho написа:Колегите дето карат по-бързичко, не им ли се налага от време на време да бутат на катаджийте едни стандартни 20 кинта
То ако на обикновен път те гепят със 130-150 наградите вече стават съвсем дебели
А много ми хареса карането с жената/без жената :D И при мен е горе-долу така, като все още не са ми наложили още по-суров режим с дете/без дете
Ма то аз си карам и без това внимателно де...
иначе аз специално 99% пътувам през нощта първо, второ винаги в населените места карам 40-50 и всички бързаци дето карат с 90 навън и съм ги минал ме минават пак с 90 и в селото. ама в последно време ми се струва, че наближава когато ще се снабдят с мобилни камери и само ще си ни снимат и няма да правим вече така. онзи ден спрях да заредя между враца и мездра на едно темпо и до мен спира един хюндай пони, с тъмни стъкла и отпред и отзад. слизат 2ма с жилетки и се загледах- на таблото му имаше монтиран радар, колата освен по тъмните джамове и полицейския номер от сорта на 3344 не може да се познае. така че почнаха вече...както и трябва де
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Трябва да се научим да се наслаждаваме на шофирането с позволената скорост, а такова има безспорно. Вярвам, че има колеги, които могат да потвърдят това. Удоволствие е самата липса на напрежение и моментите, в които имаш възможност (макар за кратко) да разгледаш природата около теб, говоря за разходките извън градско, дългите пътувания и.т.н..pakumba написа:ами аз в живота си само 1 път съм давал пари и то беше на 1 месец откакто станах шофьор- забранена уличкаgantcho написа:Колегите дето карат по-бързичко, не им ли се налага от време на време да бутат на катаджийте едни стандартни 20 кинта
То ако на обикновен път те гепят със 130-150 наградите вече стават съвсем дебели
А много ми хареса карането с жената/без жената :D И при мен е горе-долу така, като все още не са ми наложили още по-суров режим с дете/без дете
Ма то аз си карам и без това внимателно де...
иначе аз специално 99% пътувам през нощта първо, второ винаги в населените места карам 40-50 и всички бързаци дето карат с 90 навън и съм ги минал ме минават пак с 90 и в селото. ама в последно време ми се струва, че наближава когато ще се снабдят с мобилни камери и само ще си ни снимат и няма да правим вече така. онзи ден спрях да заредя между враца и мездра на едно темпо и до мен спира един хюндай пони, с тъмни стъкла и отпред и отзад. слизат 2ма с жилетки и се загледах- на таблото му имаше монтиран радар, колата освен по тъмните джамове и полицейския номер от сорта на 3344 не може да се познае. така че почнаха вече...както и трябва де
Коментар
-
така е. тук сме хора, на които шофиране им е удоволствие. наистина и аз карам 90-100 понякога, като правя преход 50 км примерно. но се случва по 2 пъти на месец някога да карам софия-добрич и съгласи се не може да карам с 90-100, тва значи поне 8 часа път. а иначе като леко напича слънце, колата ти върви чудесно, не бързаш за никъде и се търкаляш с 90 е супер кеф.mainx написа:Трябва да се научим да се наслаждаваме на шофирането с позволената скорост, а такова има безспорно. Вярвам, че има колеги, които могат да потвърдят това. Удоволствие е самата липса на напрежение и моментите, в които имаш възможност (макар за кратко) да разгледаш природата около теб, говоря за разходките извън градско, дългите пътувания и.т.н..pakumba написа:ами аз в живота си само 1 път съм давал пари и то беше на 1 месец откакто станах шофьор- забранена уличкаgantcho написа:Колегите дето карат по-бързичко, не им ли се налага от време на време да бутат на катаджийте едни стандартни 20 кинта
То ако на обикновен път те гепят със 130-150 наградите вече стават съвсем дебели
А много ми хареса карането с жената/без жената :D И при мен е горе-долу така, като все още не са ми наложили още по-суров режим с дете/без дете
Ма то аз си карам и без това внимателно де...
иначе аз специално 99% пътувам през нощта първо, второ винаги в населените места карам 40-50 и всички бързаци дето карат с 90 навън и съм ги минал ме минават пак с 90 и в селото. ама в последно време ми се струва, че наближава когато ще се снабдят с мобилни камери и само ще си ни снимат и няма да правим вече така. онзи ден спрях да заредя между враца и мездра на едно темпо и до мен спира един хюндай пони, с тъмни стъкла и отпред и отзад. слизат 2ма с жилетки и се загледах- на таблото му имаше монтиран радар, колата освен по тъмните джамове и полицейския номер от сорта на 3344 не може да се познае. така че почнаха вече...както и трябва деLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар