Forsaken написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво милите за VW Polo ?
Collapse
X
-
Нито едното е верно нито другото което твърдиш.И недей да говориш неща,които си чул по кварталните кръчми.Моторчето няма нищо общо с инжектора и цената му е 160 лв.оргинал в магазина на Бошш на хладилника до старата мототехника.И плюс това моторчето за което говориш се слага до 1995 год. а след това решението е съвсем друго.В поста ставаше въпрос за доста по-късен модел на Поло.И недейте да плюете по всичко което не е Фиат защото е смешно и жалко за сериозни хора.
-
Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.BEX---GT написа:Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
Коментар
-
Ей това е обективно изказване и се присъединявам изцяло към него.И аз карам Фиат,защото съотношението качество цена е много добро.Но не си завирам главата в пясъка както някой колеги от форума и да казвам на черното бяло и да отричам всичко що не е Фиат.Всички коли си имат предимства и недостатъци и ако тръгна да изброявам недостатъците на Фиат съвсем няма да са малко.dudulia написа:Количката си е доста симпатична според мен.ФВ имат доста добри модели,но за съжаление цените са им високи.Като цяло фиат са доста комфортни коли на ниска цена и карам такава,защото предпочитам за едни и същи пари да взема по-нова и по-комфортна кола,отколкото някоя стара немска трошка.Иначе нямам нищо против марката ФВ и Ауди и с удоволствие бих карал втората,ако можех да си позволя.
Коментар
-
1000000000% истина!Stefan Hadjov написа:Но не си завирам главата в пясъка както някой колеги от форума и да казвам на черното бяло и да отричам всичко що не е Фиат.Всички коли си имат предимства и недостатъци и ако тръгна да изброявам недостатъците на Фиат съвсем няма да са малко.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Абе не знам моторче ли е или ТПС или каквото и да е там си с някакви писти, но брат ми щеше да си купува РОЛО бензин и беше изчел доста неща и със сигурност има нещо по инжекциона дето се скапва на около 10-та година и е към 700лв оригинално немско. Може и да е здрава кола, но никога няма да дам 7 бона за роло пред Пунто 2.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
И аз няма да дам и за това си карам Фиат.Но няма да си позволя да кажа,че Фолксваген е кофти кола и за това съм предпочел Фиат.Просто ценово е доста надценена на пазара защото си е създала голямо име.И това не е само явление за нашия пазар.Понеже често прескачам до Гемания , познавам добре немския пазар и винаги се връщам с кола купена за някой приятел трябва да знаете,че и там колите Фолкс.държат висока цена въпреки че се явяват родно производство за тях.Съвсем не отговаря на името си народен автомобил.А немците са изключително практични хора и за каквото и да е пари не дават лесно.spark написа:Абе не знам моторче ли е или ТПС или каквото и да е там си с някакви писти, но брат ми щеше да си купува РОЛО бензин и беше изчел доста неща и със сигурност има нещо по инжекциона дето се скапва на около 10-та година и е към 700лв оригинално немско. Може и да е здрава кола, но никога няма да дам 7 бона за роло пред Пунто 2.
Коментар
-
е това е несериозно!всички знаят, че съединител се сменя комплект.пп или може и маслото да си сменя без да сменям масления филтър.Stefan Hadjov написа:Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.BEX---GT написа:Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
пп1 просто казвам, че мотора 1.4тди е по-капризен и във ФВ форума ще ти кажат така, спорът е излишен. едно СДИ ще има по-евтина поддръжка по двигателя.
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колега сменя се по принцип винаги това което е износено или счупено в един автомобил.На един съединител се износва само феродото.И се сменява феродовия диск.А някои може да си сменят и маховика.Фирмите производителки на резервни части са успяли да внушат ,че трябвало да се смени комплект феродов диск с притескателен диск и лагер.Така им е изгодно.Оборот се гони.Но разумния подход е да се сменят само след внимателен оглед от специалист и ако се открие нещо което не е в ред тогава да се смени.Но де ги тези специалисти??Ще изхвърлиш хубавите оргинални части и ще туриш някои ментета.Аз когато си сменявам съединител на мене не купувам и феродов диск.Ако е запазена механиката след оглед на оргиналния диск си купувеам само феродо за 12 лв.монтирам си го на оргиналния диск и започва нов живот.А тези които искат може да си сменят и всичко което е и около съединителя.Майстора ти казва съединител комплект 250 лв. най малко.Купува ги най малко с 20% отсъпка и само от части ще си сложи 50 лв в джоба.Каква ще му е ползата да ти сложи само феродо.Да не е луд.Всички са доволни:клиента,че са му турили нови части,майстора че си е турил 50 лв.от части и производителите на резервни части сащо заради непрекъснатите продажби.Така,че трябва да се разсъждава и действа разумно с оглед най добър ремонт за най малко пари.Поздрави от мен.BEX---GT написа:е това е несериозно!всички знаят, че съединител се сменя комплект.пп или може и маслото да си сменя без да сменям масления филтър.Stefan Hadjov написа:Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.BEX---GT написа:Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
пп1 просто казвам, че мотора 1.4тди е по-капризен и във ФВ форума ще ти кажат така, спорът е излишен. едно СДИ ще има по-евтина поддръжка по двигателя.
Коментар
-
Радвам се, че мислиш така, това само ме успокоява, да кажа на френда с чиста душа да си смени само феродото и лагера(защото тресе на полусъединител, което съм сигурен, че е от там)Поздрави
пп количката поло широк фар е много читава и със спортно окачване има невероятна стойка
(да не офф-топичиме много)
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колега не говори такива вицове да сравняваш разхода на поло с пунто като покараш и поло и пунто тагава пиши (освен ако не са измислили некое поло с разход 2.5 на сто ама аз още не съм чул)Stefan Hadjov написа:Не говорете смешни неща и заблуждавате хората.При износен съединител се сменя само феродовия диск за 80 лв.И то цена на най добрия.Има и по евтини.А да не говорим,че при нормално каране съединителя се сменя след 200-250000 клм.Колата е много добра ,икономична и надежна в експлоатация.Пунто само може да мечтае за разхода на Поло във всички режими на експлоатация.Но както всички коли на Фолксваген е скъпичка за класа си.А защо е скъпичка трябва сами да си отговорите.BEX---GT написа:и за кое по-точно да влеза в час,
за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах!
пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани
.Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
Ama разбира се бе колега,щом е Фолксваген всичко му е по-лишо.Не само разхода и цената му е по лоша..........Владимир Митков Стоянов написа:Колега не говори такива вицове да сравняваш разхода на поло с пунто като покараш и поло и пунто тагава пиши (освен ако не са измислили некое поло с разход 2.5 на сто ама аз още не съм чул)Stefan Hadjov написа:Не говорете смешни неща и заблуждавате хората.При износен съединител се сменя само феродовия диск за 80 лв.И то цена на най добрия.Има и по евтини.А да не говорим,че при нормално каране съединителя се сменя след 200-250000 клм.Колата е много добра ,икономична и надежна в експлоатация.Пунто само може да мечтае за разхода на Поло във всички режими на експлоатация.Но както всички коли на Фолксваген е скъпичка за класа си.А защо е скъпичка трябва сами да си отговорите.BEX---GT написа:и за кое по-точно да влеза в час,
за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах!
пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани
.
Коментар
-
Не знам за Полото, но днес карах една Корса... Направо ме уби!!! Не бях се качвал на по-дървена кола. Воланът се върти супер трудно (и Кадета няма хидравлика, но се върти волана по-леко от на Темпрата), колата е като куц кон (45 коня беше). НИКОГА не бих си купил такава кола!!! Да си ги карат феновете им. Една кола няма ли стил, не те ли хване с дизайн първо, и после с параметри... ако ще и без пари да ми я дават, ц!Пък и Полото с нищо не ме хваща...смешна работа. Който ги харесва - да си ги кара. Аз - не!
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар