Според мен... този знак за забранено влизането би следвало да е комбиниран и с още един знак от посоката, от която е идвал колегата Авео, а именно кръгъл знак със син фон и бели стрелки с разрешени посоки за движение... защото само този знак на снимката, дето се търкаля на земята, за движещите се по главната улица от към страната на забранената за вход улица е пактически невъзможен за регистриране, дори и да е на местото си!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен казус при акт...
Collapse
X
-
Да, има начин. Можеш да подадеш жалба до съответната областна дирекция на полицията - в твоя случай ОДП - Благоевград - в която описваш подробно случилото се. Бъди сигурен, че ще бъде извършена проверко по случая, има специални служители, които се занимават с това. Ще се установи, кои са били конкретните полицаи в колата, защото маршрутите на колите се следят с GPS и ще им се наложи да дават обяснения. Най-важното е всеки от нас да ни си казва "От мен нищо не зависи", "Кой ли ще ми обърне на мен внимание" и т.н., защото именно този тип разсъждения водят до ситуации като твоята.Scorpion_BV написа:Колега ако си от тая система искам да те питам. В тоя случай дето разказах по горе какво трябваше да направя? Има ли законен начин да се сезира някой и тези хора да бъдат наказани!? Питам съвсем сериозно, защото това рано или късно пак ще се случи. Преди да изгорят те няма да се променят. Това е въпрос на манталитет. Но на мен ми писна и искам да направя нещо по въпроса!abarth77 написа:Ей заради такива "ловци на вещици" хората ни слагат всички под общ знаменател и ни гледат на криво...Пфу...Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Това със знаците е голяма драма. Като пример ще дам уличките около Нишава в София, на които половината от знаците или ги няма или са слрити зад някое дърво/храст.В случаите, когато не можем да стигнем до консенсус с катаджиите, цитирайки си законите аз знам една много порядъчна практика, която помяга в 98% от случаите. Тя е следната - оставете да ви напишат акт, след което в полето "забележки" напишете: "Катаджията беше във видимо нетрезво състояние и ми искаше пари". В 105% от случаите ще последва егати скандала
, но в предните 98% късат акта теглят една дълга и широка и си тръгваш. За другите 2% по-добре да не знаете...
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Според мен при завой не може да не видиш знака, даже да е по- ниско да се е свлякъл по кола- та той е червен и се вижда от 100 метра, а това че имало паркинг място- да- полакомил се колегата, иначе правилно са го пуснали полицаите, щом маркировката не е била изрядна. Всъщност какъв беше смисъла на тази тема? Може би трябва да има специален раздел с лафове как си баламосал КАТ. :D :D :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Явор Митев
прочети я пак и ще загрееш....та следващият път, като завиеш на подобен знак, да знаеш как да се защитиш, а не да кажеш "ми дубре, пишети.."Kimi_Raikonen написа:Всъщност какъв беше смисъла на тази тема? :D :D :D
Коментар
-
Благодаря за съвета! Още утре ще проуча къде е тази дирекция. Ако ги снимам това минава ли за доказателство или е безсмислено и да си подам само жалба. И друго да те питам, има една възрастна жена, която през ноща ходи в тъмно облечена до средната мантинела разделяща двете платна на пътя. Засичал съм я много пъти. Катаджиите знаят за нея и не правят нищо. Аз лично поне два пъти съм се разминавал с нея на косъм. Просто тя ходи точно на един десен завой, където се изпреварва напълно редовно, две ленти еднопосочно с прекъсната линия. Но в момента в който се влезе в завоя изведнъж се вижда един силует в тъмного, но няма как да се мине в ляво защото там е изпреварваната кола. Съвсем скоро някой ще я удари тази жена. Тя е видимо много стара и ми се струва, че прави всичко това нарочно или от старческа глупост. Но този който я блъсне, ще си почерни живота! И КАТ Благоевград нищо не правят по въпроса. Кой и какво трябва да се напрви за това. Ще съм ти много благодарен ако ме насочиш. Защото когато съм говорил с катаджиите тука всички дигат рамене и казват, че не е тяхна работа!?abarth77 написа:Да, има начин. Можеш да подадеш жалба до съответната областна дирекция на полицията - в твоя случай ОДП - Благоевград - в която описваш подробно случилото се. Бъди сигурен, че ще бъде извършена проверко по случая, има специални служители, които се занимават с това. Ще се установи, кои са били конкретните полицаи в колата, защото маршрутите на колите се следят с GPS и ще им се наложи да дават обяснения. Най-важното е всеки от нас да ни си казва "От мен нищо не зависи", "Кой ли ще ми обърне на мен внимание" и т.н., защото именно този тип разсъждения водят до ситуации като твоята.Scorpion_BV написа:Колега ако си от тая система искам да те питам. В тоя случай дето разказах по горе какво трябваше да направя? Има ли законен начин да се сезира някой и тези хора да бъдат наказани!? Питам съвсем сериозно, защото това рано или късно пак ще се случи. Преди да изгорят те няма да се променят. Това е въпрос на манталитет. Но на мен ми писна и искам да направя нещо по въпроса!abarth77 написа:Ей заради такива "ловци на вещици" хората ни слагат всички под общ знаменател и ни гледат на криво...Пфу...
Коментар
-
Авео, категорично си бил в нарушение. И то не в едно, а в три нарушения. 1. Нарушение - навлизане в насрещното движение(очевидно е оспоримо), но!2. Спираш от лявата страна.3. Паркирането е срещу посоката на движение.Абсолютно нищо друго не би те спасило, ако не е бил приятелят ти милиционер с теб!Авео написа:прочети я пак и ще загрееш....та следващият път, като завиеш на подобен знак, да знаеш как да се защитиш, а не да кажеш "ми дубре, пишети.."Kimi_Raikonen написа:Всъщност какъв беше смисъла на тази тема? :D :D :D

П.П. Знака се вижда чудесно, стига да имаш желание да го видиш. "Поставянето на място"на полицаите не е вариант. Няма да оправим света така. Според е много по-важно да не пречиш на другите, отколкото да показваш кривините на системата в спор с полицая...
Коментар
-
Явор Митев
Че съм в нарушение, много ясно / между другото, точка 2 и 3 са с еднакъв смисъл на нарушение, т.е. нарушенията са две /, но всички тези нарушения са вследствие на неспазване на изискванията на чл. 16 ал. 5, за което всъщност отговорност не знам кой носи. Та в такива случаи, в графата "Забележки" на акта / или каква графа беше там /, е достатъчно да посочиш, че "посочената обстановка в акта не отговаря на действителната" и с две-три думи, да оспориш наказанието. Дори не ми е нужен и адвокат-факир, за да докажа невинността си....Оспорването на акта няма да минело със сигурност, но при обжалване на наказателното постановление и съд, акта падал на секундата...така ми обясниха.А защо ми казаха да не слизам от автомобила - защото нямали право да ме проверяват по силата на ЗДП, ако съм извън автомобила и при загасен двигател.......Разбира се тези неща не знам дали са 100% така, казаха ми ги снощи. Колегата, който писа по-горе, може би ще сподели.Не можеш да обвиняваш водач на МПС, който е направил нарушение на ЗДП, вследствие на неизправност или пък някакво друго събитие непроизлизащо от него, изместващо в страни тълкуването на закона и не по негова вина...Другото е "дай пет лева" и заяждане, поради което както каза колегата по-горе, всички са под общ знаменател.......за съжаление.А това:...не знам как да го коментирам. Елементарното обяснение - ако е можел да се види, тази тема нямаше да е тук...виж пак по-горе снимкитеП.П. Знака се вижда чудесно, стига да имаш желание да го видиш
Коментар
-
Цял сайт са спретнали хората (май от конкуренцията), но заслужава да му отделите внимание:http://bezhaberie.com/index.phpКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Авео в казуса си е прав. Има закон и правилник за прилагането му в които точно 1/1 са обяснени ситуациите на пътя, също така къде и как се поставят знаци, значението им и тълкуването им. Бяха цитирани точки от този закон, който на всичкото отгоре е приет, обнародван и в СИЛА. Не може КАТаджия или длъжностно лице да пренебрегне точките посочени в ЗАКОНА, който обуславя съществуването му като служител по този закон. Това, че някои хора като Пасарела се правят на тълкователи на закона не обезсилва написаното в него. НАЙ-важното е, човек да знае правата и задълженията си!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ами аз бях пускал точно такава тема - легенди за възраженията в актовете. И там това с алкохола май се оказа повече мит отколкото реалност. Сега ще я потърся да я изровя, интересна тема стана.За възраженията в актовете - какви легенди сте чували?crush написа:Това със знаците е голяма драма. Като пример ще дам уличките около Нишава в София, на които половината от знаците или ги няма или са слрити зад някое дърво/храст.В случаите, когато не можем да стигнем до консенсус с катаджиите, цитирайки си законите аз знам една много порядъчна практика, която помяга в 98% от случаите. Тя е следната - оставете да ви напишат акт, след което в полето "забележки" напишете: "Катаджията беше във видимо нетрезво състояние и ми искаше пари". В 105% от случаите ще последва егати скандала
, но в предните 98% късат акта теглят една дълга и широка и си тръгваш. За другите 2% по-добре да не знаете... 
Коментар
-
Явор Митев
Деяне, сигурен ли си в това. На мен ми се е случвало да започват да пишат и да не го дописват, като бяха изписали имената, адреса, нарушението и т.н....вярно, че беше преди около две години......може би след това са променили условията...Immortal написа:Само не ми казвайте, че катаджия е скъсал вече написан акт. Защото актовете им са номерирани и прошнуровани, и ако някой номер липсва, ще трябва да пишат обяснения с една кофа мастило. Ако случайно сбъркат - то сбъркания акт се оставя на кочана и се отчита. Така че няма начин.
Коментар
-
То честно да си кажа сигурно са и прономеровани заедно със индигото и копията (3 броя)... както данъчните фактури, а? Пффф, баси легендите за катаджиите, актовете и възраженията... И на мен са ми започвали акт и са спирали на средата, само щото казах, че на толкоз натоварено в едната посока има само 1 лента за движение и точно в нея е забранено изпреварването... пишещия спря и вика на колегата си "Да го пуснем и без това не пречеше на никого"... дори не съм ги черпил. Благодарих им за човещината и потеглих.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар