Мерси!Давам и инфо за автомобилката ... 141 000 км. (по сервизната книжка си отговарят), както казах и по-горе е от първи собственик, някаква италианка 59-и набор, имам й адреса и телефона, та се чудя дали да не й звънна да я повозя
Нали не си мислиш, че тази жена я е карала..... И моето Купе е регистрирано на жена 56 набор Това се прави с цел да са им по-малки застраховките, данъците и таксите Представяш ли си тя да е карала колата
Като проверих номера на шасито в нета излезе името на жената, адреса, телефона, кой набор е, колко пъти е излизала с колата и кой номер обувки носи Бъзика настрана, ама колата наистина е много пазена. Това състояние, 18-20 годишен, е невъзможно да го задържи дълго време Личи си, че женска ръка го е пипала
Да найстина си е струвало чакането, личи си че е пазена. Дори и избеляли пластмаси няма до колкото може да се кьорне от снимките. Само дано колегата има желанието да сподели за ремонта и цените.
Мерси!Давам и инфо за автомобилката ... 141 000 км. (по сервизната книжка си отговарят), както казах и по-горе е от първи собственик, някаква италианка 59-и набор, имам й адреса и телефона, та се чудя дали да не й звънна да я повозя
Нали не си мислиш, че тази жена я е карала..... И моето Купе е регистрирано на жена 56 набор Това се прави с цел да са им по-малки застраховките, данъците и таксите Представяш ли си тя да е карала колата
Като проверих номера на шасито в нета излезе името на жената, адреса, телефона, кой набор е, колко пъти е излизала с колата и кой номер обувки носи Бъзика настрана, ама колата наистина е много пазена. Това състояние, 18-20 годишен, е невъзможно да го задържи дълго време Личи си, че женска ръка го е пипала
Такаа, първо - честито, колата е супер и ти пожелавам с много здраве и кеф да си я караш.А това с женската ръка според мен е точно обратното - така може да си поддържа колата само един мъж. Да не говорим, че за да няма драскотинка, жена тая кола не я е карала Другият вариант е да си е карана баш от таз девойка, ама след нея доста умело да се е намесил търговеца тип горублянски разбирач, а те знаеш, че колите така ге прават се едно току що слиза от конвейра. Ама няма смисъл да разследваме кой я карал и кой не - сега колата е твоя, карай си я с кеф и гледай да я запазиш такава, каквато е на снимките!
Да найстина си е струвало чакането, личи си че е пазена. Дори и избеляли пластмаси няма до колкото може да се кьорне от снимките. Само дано колегата има желанието да сподели за ремонта и цените.
Цените за части не са народни :D Въпроса е като я купуваш да се пазариш с джамбаза да сваля. Те разбира се не ти вярват, говорят за цени на ремотните в границите 5-10 лв, ама на диагностиката, като си покаже диагнозата, която си й поставил, траят като пу..и. Ако някой мисли да купува такава кола му препоръчвам да изчете целия Алфа форум (раздел 156) и да гледа за най-често срещаните проблеми при тези коли. Гледах 2 месеца за кола и всичките бяха зле или механично или външно. Тази, която купих, външно и вътрешно е кукла! Има за смяна обаче вариатор, който е 400 лв. и евентуално МПХ, което е 300 лв. Това са неща, които ги има при 90% от Алфите на пазара. Въпроса е да се пазариш и да знаеш какво говориш пред джамбаза. Колата беше обявена 8000, но я взех за 7000 след пазарлъка. Гледах за кола до 9000, така че сега има парички хем за първоначалното обслужване, хем и за нещата, за които плаче. Надявам се да са само тези, разбира се.Ако нямате пари след покупката ... по-добре не купувайте такава кола. Не, че казвам някаква революционна мисъл, но ако при другите коли очите и ушите са на 6, при тази ги дръжте на 12 :D
Да найстина си е струвало чакането, личи си че е пазена. Дори и избеляли пластмаси няма до колкото може да се кьорне от снимките. Само дано колегата има желанието да сподели за ремонта и цените.
Цените за части не са народни :D Въпроса е като я купуваш да се пазариш с джамбаза да сваля. Те разбира се не ти вярват, говорят за цени на ремотните в границите 5-10 лв, ама на диагностиката, като си покаже диагнозата, която си й поставил, траят като пу..и. Ако някой мисли да купува такава кола му препоръчвам да изчете целия Алфа форум (раздел 156) и да гледа за най-често срещаните проблеми при тези коли. Гледах 2 месеца за кола и всичките бяха зле или механично или външно. Тази, която купих, външно и вътрешно е кукла! Има за смяна обаче вариатор, който е 400 лв. и евентуално МПХ, което е 300 лв. Това са неща, които ги има при 90% от Алфите на пазара. Въпроса е да се пазариш и да знаеш какво говориш пред джамбаза. Колата беше обявена 8000, но я взех за 7000 след пазарлъка. Гледах за кола до 9000, така че сега има парички хем за първоначалното обслужване, хем и за нещата, за които плаче. Надявам се да са само тези, разбира се.Ако нямате пари след покупката ... по-добре не купувайте такава кола. Не, че казвам някаква революционна мисъл, но ако при другите коли очите и ушите са на 6, при тази ги дръжте на 12 :D
Ааа е те винаги казват 5- 10лв. абе направо без пари...аз като взимах мойта оня джамбо вика "Момче за 500 лв. и правиш основен ремонт на ДВГ и ходова част." Викам си аз брех много готини така тия фиати бре, ама то друго се оказа
Айде като дойда в Бл-град ще ме повозиш Имаме къща в центъра ама не съм ходил 2 години, че все не остава време. Ако си някъде около ТПК Рила може и да се познаваме хехе Със здраве да си я караш!
Коментар