Мислех си и за ксенон на дългите светлини при системи H1 и стигнах до извода, че не само е излишен но дори опасен, защо ???Карате на къси, около 30мин, решавате да преминете на дълги които са ксенон (присвятква като свткавица на фото апарат )не се пали веднага като халгенната крушка , може неволно да се разсеете от премигването му ............ !!! Решавате да присветнете на автомобила срещу вас, мисля че няма да му бъде приятно дори може би опасно да види ефект като от свткавица на фото апарат !!!Очаквам мнения !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон на дълги при системи H1, НЕ !!!
Collapse
X
-
С риск да ми се нахвърлят колегите, ама с тия ксенони напоследък стана ужасно. Всеки си е сложил на смотаната кола, която я струва колкото лаптоп от среден клас я не..., кой регулирал кой не... Просто вечер по слабо осветен път с трафик (като околовръстното) е мъка... всеки 3ти те заслепява, ни дупки можеш да видиш, ни завой, нито нищо...Сега сигурно всеки ще скочи, че неговите са идеално настроени а на другите не, и че то не зависи от фаровете а от човека зад тях и т.н...Но, като не можеш да се бориш със системата, стани част от нея, ще си сложа и аз
Коментар
-
не съм запознат с ефектна на ксенона, но не би ли трябвало като пуснеш дълги късите да не мигват, дотам захранването си е постоянно и те си светят просто за дълги псукаш и другата секция на фара. така че освен едно увеличаване на светлината колко плавно колко не не знам дали ще се получиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
аз пак ли не съм разбрал. значи при н1 има две абсолючтно еднакви крушки при във секцията къси и дълги. просто при дълги светят и 2-те крушки, а при къси само едната. нали така? т.е. караш си на къси и си свети едната, като минеш на дълги просто светва и втората и тва е.sev написа:не става въпрос за къситеа за дългите - просто ксенона пали по свой си начинв началото намаля интензитета, докато загреес две думи трябва да държиш лостчето повече времеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Според мен си се получава някъква адска лудница, преставяш ли си все едно с и в дискотека и святка блица :D :D :D !!!sev написа:не става въпрос за къситеа за дългите - просто ксенона пали по свой си начинв началото намаля интензитета, докато загреес две думи трябва да държиш лостчето повече времеFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Да такае !!!!pakumba написа:аз пак ли не съм разбрал. значи при н1 има две абсолючтно еднакви крушки при във секцията къси и дълги. просто при дълги светят и 2-те крушки, а при къси само едната. нали така? т.е. караш си на къси и си свети едната, като минеш на дълги просто светва и втората и тва е.sev написа:не става въпрос за къситеа за дългите - просто ксенона пали по свой си начинв началото намаля интензитета, докато загреес две думи трябва да държиш лостчето повече времеFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Абсолютно съгласен с всичко казано без последният ред! Аз на моя "лаптоп"Sashe написа:С риск да ми се нахвърлят колегите, ама с тия ксенони напоследък стана ужасно. Всеки си е сложил на смотаната кола, която я струва колкото лаптоп от среден клас я не..., кой регулирал кой не... Просто вечер по слабо осветен път с трафик (като околовръстното) е мъка... всеки 3ти те заслепява, ни дупки можеш да видиш, ни завой, нито нищо...Сега сигурно всеки ще скочи, че неговите са идеално настроени а на другите не, и че то не зависи от фаровете а от човека зад тях и т.н...Но, като не можеш да се бориш със системата, стани част от нея, ще си сложа и аз
няма да сложа xenon.
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Аде стига с това ксеноните ви пречили и така нататък, всяка една крушка заслепява ако не регулиран фара!!! Темата е съвсем различна !!!!chris написа:Абсолютно съгласен с всичко казано без последният ред! Аз на моя "лаптоп"Sashe написа:С риск да ми се нахвърлят колегите, ама с тия ксенони напоследък стана ужасно. Всеки си е сложил на смотаната кола, която я струва колкото лаптоп от среден клас я не..., кой регулирал кой не... Просто вечер по слабо осветен път с трафик (като околовръстното) е мъка... всеки 3ти те заслепява, ни дупки можеш да видиш, ни завой, нито нищо...Сега сигурно всеки ще скочи, че неговите са идеално настроени а на другите не, и че то не зависи от фаровете а от човека зад тях и т.н...Но, като не можеш да се бориш със системата, стани част от нея, ще си сложа и аз
няма да сложа xenon.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Сори, нема повече.Само за сведение - тия псевдо-ксенони пречат и като са регулирани.JO_666 написа:Аде стига с това ксеноните ви пречили и така нататък, всяка една крушка заслепява ако не регулиран фара!!! Темата е съвсем различна !!!!chris написа:Абсолютно съгласен с всичко казано без последният ред! Аз на моя "лаптоп"Sashe написа:С риск да ми се нахвърлят колегите, ама с тия ксенони напоследък стана ужасно. Всеки си е сложил на смотаната кола, която я струва колкото лаптоп от среден клас я не..., кой регулирал кой не... Просто вечер по слабо осветен път с трафик (като околовръстното) е мъка... всеки 3ти те заслепява, ни дупки можеш да видиш, ни завой, нито нищо...Сега сигурно всеки ще скочи, че неговите са идеално настроени а на другите не, и че то не зависи от фаровете а от човека зад тях и т.н...Но, като не можеш да се бориш със системата, стани част от нея, ще си сложа и аз
няма да сложа xenon.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Абсолютно съгласен с водещия пост! Не дай боже насрещния да е в лек завой и самите негови фарове да са слабички..... малииииии направо в канавката излита, а ти си мислиш "бе кво им става на тия хора тази нощ бе, ненормални ли са, кви са, камикадзета ли са...."Pakumba, късите мигват много готино като палиш дългите, ако говорим за браво/а преди 2000 година.Самото преминаване на колата през дупка води до ефекта на светкавицата за насрещния, ако си на къси, та какво остава ако му пуснеш насочения дълъг към него и го "светнеш".....
Коментар
-
Колега аиде да си направим среща да видиш "тия псевдо-ксенони" как светят и дали ще ти пречат и после ще говорим, става ли ?????????????Не казвам че няма гъзари дето ги дигат в небесата и тем подобни......... !!!!! Но при добра профилактика на фара добро регулиране и малко повечко отделени пари за ксенон и нямаш никакви грижи !!!!! А тея с голямите джипове дето заслепяват и пречат и те ли са с "тия псевдо-ксенони" а ??? Просто всичко опира до настройки и манталитета на водач, защото в града не е коректно да си държиш копчето на фаровете на макс, дори и с халоген да си пак ще пречиш !!!!!!!! И аиде стига с тази завист отдели си 200-400лв. и тогава ще прогледнеш !!!!! Сга ще има: "ксенон - излишна газария", не за мен е необходимост, както и за много други колеги !!!!!!! Аиде със здраве !!!!!chris написа:Сори, нема повече.Само за сведение - тия псевдо-ксенони пречат и като са регулирани.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
За срещата - не мерси, с глупости не ми се занимава. За манталитет също май не ти прилича да говориш щото като ти чета поста ми се струва, че нещо ми се караш без дори да ме познаваш. А за пари не ми говори щото това, че си си купил някво измислено спортно филтърче, някакви си ксенончета и кой знае още какви простотии, дето "вдигат" конете в никакъв случай не ти прави колата по-скъпа, пък да не говорим кой е по-богат и кой колко пари може да отдели. Да ти кажа ако исках отдавна да съм си сложил ксенон на колата, та дори и в хола! А относно завистта, вече се наака тотално - мислиш ли, че някой ти завижда на ксеноните.. оп извинявай - на "скъпите" ксенони. Айде и ти със здраве, дал Бог добро!JO_666 написа:Колега аиде да си направим среща да видиш "тия псевдо-ксенони" как светят и дали ще ти пречат и после ще говорим, става ли ?????????????Не казвам че няма гъзари дето ги дигат в небесата и тем подобни......... !!!!! Но при добра профилактика на фара добро регулиране и малко повечко отделени пари за ксенон и нямаш никакви грижи !!!!! А тея с голямите джипове дето заслепяват и пречат и те ли са с "тия псевдо-ксенони" а ??? Просто всичко опира до настройки и манталитета на водач, защото в града не е коректно да си държиш копчето на фаровете на макс, дори и с халоген да си пак ще пречиш !!!!!!!! И аиде стига с тази завист отдели си 200-400лв. и тогава ще прогледнеш !!!!! Сга ще има: "ксенон - излишна газария", не за мен е необходимост, както и за много други колеги !!!!!!! Аиде със здраве !!!!!chris написа:Сори, нема повече.Само за сведение - тия псевдо-ксенони пречат и като са регулирани.Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар