Не съм прочел какво си писал преди да си промениш мнението, не че ме и интересува де, просто си изказах мнението че това е абсолютно безмислен критерий. Просто няма никаква ама никаква връзка между този безинтересен вече спорт и темата
Да прав си грешката е моя сега видях, че киро не е мод Колкото до мен, никой не ме е убидил Надраснал съм го това да слушам простотийте на тоя и оня
Нищо, не знам какъв е проблема с Киро, но идеята е друга.Общо взето да се отворят очите на този предубеден народ, за да не плаща за емблемки много пари.Пожелавам ти още дълго време да нямаш проблеми с фаувето.Тази марка ме дразни единствено с това, че е просто НЕЗАСЛУЖЕНО НАДЦЕНЕНА на балканите.Не знам в какво състояние е бил фиатът ти и респективно фаувето когато са дошли при теб, но единствено ти пожелавам да се качиш на автомобил от НУЛА километра показания на километража, както аз за трети път го направих в моя живот, да покараш този автомобил толкова години на колкото си купил сегашната си кола и тогава да говорим за автомобили, нации, и др.Сполай ти!
Не съм прочел какво си писал преди да си промениш мнението, не че ме и интересува де, просто си изказах мнението че това е абсолютно безмислен критерий. Просто няма никаква ама никаква връзка между този безинтересен вече спорт и темата
Не съм убеден колко този спорт е вече безмислен, но съм убеден в едно! И то е, че в този "вече безмислен спорт" се ВЪРТЯТ ОГРОМНИ ПАРИЧНИ ПОТОЦИ и ТЕХНОЛОГИИ! А който е далеч от тези потоци и технологиите е просто аут от играта, въпрос на време. Виждаш, че Рено си купува тихичко компании, Тойта също, Фиат не остава по-назад, преструктурира си бизнеса, прави нови заводчета, примерно за мотори,иновира си бизнеса с нови съвместни модели, "гепва" тесните места като моторите, в тези съвместни проекти...така, че любимия ти концерн да не се окаже някоя понеделнишка сутрин купен от някой КИТАЙСКИ едноличен търговец!ФОРМУЛАТА е шоу на технологиите приятелю! На двигателите, горивата, гумите, маслата,... и най- накрая на спорта. :D
И затова 1 двигател изкарва 2 състезания нали Може да си говорим до утре така, аз съм си убеден в едно, а ти в твойто Всеки е щастлив нали А концерна не ми е любим, сменил съм 7-8 кошници дотук, живи и здрави да сме, ламарината е най лесна А "Любимия ми концерн" е на път да стане производител номер 1 в света на ... какво правеха те? А, автомобили бе
А не е ли? За ЕФ ЕДНОТО СЕ ИСКА "МОЩНА СНАГА И ДУПЕ" както се изразяват малко по на запад от Вас! Пеугеотът май преди няколко лета се отказаха от формулата, щото нема ПАРИ И ДУПЕ/ ПАК ПАРИ/! А онези "народните" не са и опитвали. Доста си е критерий приятелю.
Обаче ние не караме болиди от F1, а обикновени коли, затова и според мен не е критерий по темата.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
И затова 1 двигател изкарва 2 състезания нали Може да си говорим до утре така, аз съм си убеден в едно, а ти в твойто Всеки е щастлив нали А концерна не ми е любим, сменил съм 7-8 кошници дотук, живи и здрави да сме, ламарината е най лесна А "Любимия ми концерн" е на път да стане производител номер 1 в света на ... какво правеха те? А, автомобили бе
Какви автомобили приятелю? Фаетони, Туарези... автомобилите са много по видове и предназначение, а твоята кокошка носи яйцата си в единствен полог, дано някой ден някой не и ги счупи...
westdogg написа:
Обаче ние не караме болиди от F1, а обикновени коли, затова и според мен не е критерий по темата.
Нино, изглежда си народен човек и се изразяваш по твой си начин, обаче може би прекалено ми се спи и не мога да те разбера, не ми се сърди Утре ще прочета наново и дано разбера за какви кокошки полози и курници ми говориш Лека нощ, приятелю
Нино, изглежда си народен човек и се изразяваш по твой си начин, обаче може би прекалено ми се спи и не мога да те разбера, не ми се сърди Утре ще прочета наново и дано разбера за какви кокошки полози и курници ми говориш Лека нощ, приятелю
Добре, ще си поговорим друг път, и повече от страната на икономиката и бизнеса на тези компании...това според мен е интересното.Иначе говоря за "портфолиото", профилът, физиономията на тези марки. Зад емблемките на предния капак се крият много драми и интересни неща, които не подозираме.Лека нощ, до някой друг път!
момчета, моля ви не го "убиждайте" защото "убидите" не са хубаво нещо. скоро не се бях смял така(ако това е типичен представител на vw феновете) Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 а по темата: автомобила не се гледа коя марка и година е , а какво състояние е !ако си купил каруца на която са пийнали соса то каквато и марка да е спасение НЯМА
Аз в един по-горен пост (май на 2-ра или 3-та страница написах какво е дал концерна ФИАТ на европейското и световното автомобилостроене.А какво е дал VW? (освен че за народния любимец Голф и брат му Пасат е ползвал дизайнера на ФИАТ "Джуджаро Дизайн Студио" ?
Аз в един по-горен пост (май на 2-ра или 3-та страница написах какво е дал концерна ФИАТ на европейското и световното автомобилостроене.А какво е дал VW? (освен че за народния любимец Голф и брат му Пасат е ползвал дизайнера на ФИАТ "Джуджаро Дизайн Студио" ?
Най произвежданата и продавана кола в света за всички времена
Най-произвежданата и най-продавана кола за всички временав световен мащаб е "Тойота Корола", във всичките й разновидности - над 30’000’000 броя Даже, дали не бяха и над 31’000’000 броя
Коментар