Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внос на европейски автомобил от САЩ
Collapse
X
-
maiska
Никого не вкарвам в заблуда, именно за тези сантиметри говоря. В зависимост от габарита на товара понякога и 1 см е от значение.
-
Цък, 8703239000 е тарифния номер за коли с бензинов двигател, от 1500 до 3000кубика.http://ec.europa.eu/taxation_customs...ion=1#OKТук може да се провери тарифния номер на всички категории.А за САЩ - ако е с произход САЩ колата е като без произход - няма преференция, митото е 10%.Цвлия номер е в това какъв произход може да се даде, но в най-лошия случай е без произход - 10% мито на база фактурна стойност+транспорт. На общата сума (стоийност+транспорт+мито) се начислява ДДС.Тарифните номера са различни според обема на двигателя, според вида(бензин, дизел), според това дали са нови или употребявани.В името на уточнението изпаднах в подробности, ама нали това си работя.С две думи - автомобил от САЩ - (покупна фактурирана стойност+транспорт)*10% мито + 20%ДДС на сбора от стойност и мито.Immortal написа:А тарифният им номер е 870323901Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: Внос на европейски автомобил от САЩ
Ще плаща и мито, и ДДС, и акзиц - предполагам колата е бензинова, там дизели ML не съм виждал... И още нещо - ML-а се произвежда там - САЩ, след фейс-лифта има и от завод в Австрия (Щейр Пух), но те са само за Европа, щом е от САЩ - правен е там. Около 15 000 - 18 000 лв. излизат митните сборове грубо - http://auto.mitnica.com/Immortal написа:Колеги, някой запознат ли е с това, какво ще се плаща, ако се вкара кола европейско производство от САЩ?На познат синът му е там и иска да му подари един джип Мерцедес ML. Освен транспорта (с контейнер), който е ясен, какво друго ще се плати в България? Евентуално акциз, ако надхвърли 150 коня. А мито щр се плаща ли, при условие че колата е произведена в ЕС? (А дали е там произведена също незнам със сигурност, може да имат заводи и в САЩ, кой ги знае, но да допуснем че е европейска).
Коментар
-
За нищо! Друго което се сещам:1. за американските номера, както са наченали колегите горе - щом твоят познат сина му е там, най-добре да се внесе тук и да се кара с американската регистрация - ще си спести доста разходи. Единствено винетката и гражданската отговорност ще са му по-скъпи тук, с каското няма проблеми, но спрямо цената на митните сборове си заслужава. Виж какъв двигател е - ако е малък (163-180 к.с), и обмитяването отиде на 10 000 лв, и му се дават тия пари на твоя човек - да ги дава. Иначе най-много да го спират по-често полицаите и да го питат къв е-що е, други проблеми няма да има. Само сина му да е там и да му плаща номерата - те там са със срок, но да провери дали за удължаване на номерата колата трябва да е там (може и д ане трябва), ако не трябва - да си я кара тук със здраве. 2. Да си вземете контейнер от тук - по евтино ще излезе. (Нали на харизан кон зъбите не се гледат, ама 200-300 долара са си пари)3. Задължително каско, особено ако остане на американски номера.Immortal написа:Благодаря,emdless, за конкретния отговор.Иначе долу горе изяснихме нещата досега.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар