5 страници изписано и накрая усещам как колежката ще продължи да си кара доброто старо Фиатче
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети
Collapse
X
-
Чекай ся са видиме дали няма да се размине тънко ... но едно е ясно : Тази кола повече НЕ става за дълъг пътwwweb написа:5 страници изписано и накрая усещам как колежката ще продължи да си кара доброто старо Фиатче
А аз като тръга и ги правя по 5 000 за седмица...така че си мисля искам или не ще трябва да я сменя
Коментар
-
Едно Фиат-че Стило 3-врати също е вариант, само май не се вмества много в 10-те бона. Почти не съм видял тема във форума някой да има сериозен проблем със Стило.А каквато и да е неподдържана кола ще ти изневери на път, когато най-малко очакваш. Преди година пред мен на светофара лумна в пламъци от под капака Ауди А6, така че тея съм ги отписал тотално
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Дааааа и задължително да е 1.2.... от толкоз километри на седмица гарантирано само ще се разпили на 1.3 (ще стане бегачка!)pakumba написа:вземи си едно браво, ама бензиново
Съжалявам за оффа ама не се сдържах ... те някой фиата са така, влагаш в тях 3-4 бона и живеят втори живот
Моят е така, така, че колежке не се отчайвай от където е текло пак ще тече!
Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
Аз точно защото съм се качвала на Волво мисля беше В70....преди 3 години моя приятелка го взе новичко за около 45 000 евро.Колата е дизел,екстри всякакви и невероятен комфорт и стабилност.Като я гледаш една такава голяма ,дълга и тежка кола...а колко е пъргава ... бедна ви е фантазиятаRigel написа:wweb качвал ли си се някога на волво или саабтова е истинатаwwweb написа:Мен, ако ме питаш, тия шведи, за 80 години история, не са мръднали грам в дизайнерско отношение.После Алфата била ръбеста
и само някой да каже че волво е било форд

Незнам но от всички БМВ Х5 - ци , М3 - ки , Мерцедели СЛК и Тойоти,а и малко Аудита бих се спряла само на Волво и Ауди 6 куатро.Но това е ако човек има 50 000 евро излишни и минимален доход на месец от 10 000 лева.
Коментар
-
Чак сега се замислям (не знам, защо), че ако ти се дават 10’000лв. на куп, то вече има не малко нови коли по 20’000лв., които на лизинг за две години може да са без оскъпяване, т.е. с едни 40% първоначална вноска от 8’000лв. (+ около 2000лв. разходи по лизинг, регистарции и т.н. - общо 10’000лв.), ще ти останат да изплащаш 12’000лв. за 2 години - както и да го смятам са по 500лв. на месец
Лесно ако решиш да заминеш на някъде ще "продадеш" колата с тристранно споразумение и някой ще продължи лизинга, а ти ще вземеш първоначалната си вноска
Мисля, че няма как да загубиш повече от инвестицията в една употребявана кола - не съм пресмятал, но предполагам, ако съде по себе си
Коментар
-
чисто ново (от магазинаBella написа:Аз точно защото съм се качвала на Волво мисля беше В70....преди 3 години моя приятелка го взе новичко за около 45 000 евро.Колата е дизел,екстри всякакви и невероятен комфорт и стабилност.Като я гледаш една такава голяма ,дълга и тежка кола...а колко е пъргава ... бедна ви е фантазиятаRigel написа:wweb качвал ли си се някога на волво или саабтова е истинатаwwweb написа:Мен, ако ме питаш, тия шведи, за 80 години история, не са мръднали грам в дизайнерско отношение.После Алфата била ръбеста
и само някой да каже че волво е било форд

Незнам но от всички БМВ Х5 - ци , М3 - ки , Мерцедели СЛК и Тойоти,а и малко Аудита бих се спряла само на Волво и Ауди 6 куатро.Но това е ако човек има 50 000 евро излишни и минимален доход на месец от 10 000 лева.
) волво S60 sport 2.4i 170коня с кожен салон, уникални алуминиеви джанти 17-ки, би-ксенон светлини, отопляеми седалки и още и още и още .... "само" за 57 000лв!и нека после новото браво колкото и да е хубаво да струва 40 000
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар