Аз съм ЗА !!!!както се казва Вярвам във Вас и ЗАЕДНО ЩЕ УСПЕЕМ !!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Върти се идея за протест - цени на горивата - какво мислите?
Collapse
X
-
Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239
-
deadairplane -
deadairplane -
само за протокола.... въпреки плоския данък през 2008 г. държавата ще преразпределя по-голям процент от брутния вътрешен продукт в сравнение с 2007 г. - за тези дето не го разбират - вместо на намалеят данъците събирани под всякаква форма и име през 2008 г. в сравнение с 2007 - увеличават се .....баси и комунистите гадни...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Ние донякъде с право недоволстваме от данъци, такси, акцизи и прочие, но трябва и да отчетем, че сме държава със затихващи функции - с толкова много пенсионери, социално слаби и цигани. И при най-добро желание от страна на държавата няма откъде да се вземат пари за всички тези групи, а и за нормалното функциониране на държавата. И това е само началото, при тази демографска криза нещата ще стават още по-зле. Затова по-добре да спрем да се оплакваме и да разберем, че поддържането и карането на кола в днешни условия в България е лукс и като такъв, не всеки може да си го позволи. Този, който зарежда например гориво за 5-10 лева, за него значи последна грижа е колата - той просто къса от залъка си, за да може и той някакси да се покаже на улицата с кола, а в същото време се оплаква от скъпите горива. Като нямаш пари за дадена услуга, просто не я ползваш и си правиш сметка на разходите. Виждате, че и без това сме с едни от най-ниските цени на горива в Европа. Ама, заплатите ни били също най-ниски. Да, но и производителността ни на труда е в пъти по-ниска от европейската, енергоемкостта на производствените ни процеси - най-голяма, а петролът е световна суровина, цената на която не се определя от тези фактори в България и те са си изцяло в наш ущърб.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Виж сега, един немски фаянсаджия едва ли поставя в пъти повече квадрати от български такъв, както и немски шофьор на камион не прави в пъти повече курсове от български, така че нека говорим доказуеми неща. Повишаването на цените на горивата оскъпява и донякъде възпира развитието на страната , която поне откъм строителство определено е в подем, това се вижда и използва от производители и продавачи на гориво, а "държавата" /крадците в костюми с бели якички/ да останата назад?! Не е било... Българинът трябва да се научи да протестира, в Европа го могат.sugarboy написа:Ама, заплатите ни били също най-ниски. Да, но и производителността ни на труда е в пъти по-ниска от европейската, енергоемкостта на производствените ни процеси - най-голяма, а петролът е световна суровина, цената на която не се определя от тези фактори в България и те са си изцяло в наш ущърб.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Точно строителството е олицетворение на цялостното развитие на държавата ни. 90% от него е абсолютно некачествено, в отрасъла са събрани хора от кол и въже, наричащи себе си "майстори", строителните предприемачи са съмнителни "бизнесмени", които са последните, за чийто икономически растеж ще се загрижа, така че - хайде, няма нужда. По черноморието вече почнаха да избухват бомбите от този строителен бум. Не съм виждал сграда от новото строителство, която да е в достатъчна степен качествена, а имам поглед върху нещата и познати в бранша. Така че този пример, който си дал, не е никакъв аргумент за производителността на труда, а по-скоро доказва моята теза, че се работи на празен ход и изключително некачествено.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега, за много неща съм съгласен, но за някои не съм. В Гърция Август месец зареждах на 1,04 евро за 95Н. В България беше 2,01 - 2,03 или там някъде. ПОсле падна до 1,98, което е 2 евроцента разлика.За тези които зареждат за 5-10 лв - в момента, според мен, в София автомобилът е необходимост. Точно необходимост. Повярвай ми, не знам как хората се оправят със заплати от по 500-600 лева. Аз ако печелех 500 лева изобщо нямаше да помисля за кола. За производителността и енергоемкостта съм съгласен. Но има и нещо друго - фирмената култура, като цяло, в България е на много ниско ниво. И голяма част от хората не получават реално това, което заработват. Лошо е, че са малко фирмите стимулиращи хората към развитие.sugarboy написа:Ние донякъде с право недоволстваме от данъци, такси, акцизи и прочие, но трябва и да отчетем, че сме държава със затихващи функции - с толкова много пенсионери, социално слаби и цигани. И при най-добро желание от страна на държавата няма откъде да се вземат пари за всички тези групи, а и за нормалното функциониране на държавата. И това е само началото, при тази демографска криза нещата ще стават още по-зле. Затова по-добре да спрем да се оплакваме и да разберем, че поддържането и карането на кола в днешни условия в България е лукс и като такъв, не всеки може да си го позволи. Този, който зарежда например гориво за 5-10 лева, за него значи последна грижа е колата - той просто къса от залъка си, за да може и той някакси да се покаже на улицата с кола, а в същото време се оплаква от скъпите горива. Като нямаш пари за дадена услуга, просто не я ползваш и си правиш сметка на разходите. Виждате, че и без това сме с едни от най-ниските цени на горива в Европа. Ама, заплатите ни били също най-ниски. Да, но и производителността ни на труда е в пъти по-ниска от европейската, енергоемкостта на производствените ни процеси - най-голяма, а петролът е световна суровина, цената на която не се определя от тези фактори в България и те са си изцяло в наш ущърб.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Това за фирмите съм 100% съгласен с теб, а за 5-10 лева в София, ако колата ти е такава необходимост, макар че за много хора е наистина така, едва ли ще стигнеш донякъде с 3-4 литра гориво. Но все пак нали става дума за данъци, акцизи на горива и всякакви такси, а не за фирмената политика в частния сектор, която в огромната си част или отсъства, или е под всякаква критика.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
прочетоха заглавието, после го показаха на камерата и с големи букви беше написано. Порових се в интернет и ето ти цялото интервю цък - да, може би вестникарите си търсят сензации като го пишат заглавието по този начин. Ако ти е интересно, чети го цялото, мен ме кефи заглавиетоdeadairplane написа:Това в случая е бъзик но по принцип е такаlllubo написа:поскъпват пломбите (на зъбите) заради поскъпването на петрола
Ти нали не си мислиш че ако не бяха въвели плоския данък, няма да има покачване на всичките тези неща? На мене ми е ясно че всичко се покачва и просто отбелязах че това с плоския данък ми идва екстра и ще съм добре с разходите, защото шефа няма да ми направи 200-300 лв увеличение на заплатата.deadairplane написа:А ти като спестиш 200 лв от плоския данък, колко губиш от покачването на ...Audi 1.8S златен талон
Коментар
-
Грешиш нещо, за какво става дума? Да се придържаме към основното обаче , темата е за повишаване цената на горивата, можем да пропуснем причините за слабата форма на женския ни биатлон.sugarboy написа:По черноморието вече почнаха да избухват бомбите от този строителен бум.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Може да ти се струва остроумно, но слабата форма на женския ни биатлон е точно следствие от състоянието на държавата ни - разнебитена, без никаква идея за утрешния ден, стихийност във всяко начинание и действие, в случая - бездействие. Без спортна база няма как да има успехи в спорта. Нямаме един стадион, който да става за пред хората. Изблиците ни за Националния красавец и въпроса към Колина на мача с Белгия дали е виждал такъв стадион, са по-скоро смехотворни и признак на комплекс. Нямаме една зала за колективен спорт, в която да играем по световните стандарти. По изключение Световната федерацията по волейбол си затваря очите за ДКС във Варна, защото изискването е за зала с най-малко 10 000 места, а там са не повече от 4000. Имаме всичко на всичко една ледена пързалка, останала от времето на социализЪма, на която се биехме в гърдите при провеждането на Универсиада - мероприятие пак измислено за гъделичкане на комплекса ни за малоценност. Примерите са много, ама да не задълбаваме. А що се отнася до строежите по морето - лъскавата страна на въпроса е едно, а многобройните изпищяли от некачественото строителство, заради влагане на пясък в бетона, са друго, а и тепърва там ще изникнат и други проблеми, но хайде и тук да не задълбаваме, че ще стане много дълго. Ей, че слънчево време днес...Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
[quote="Interceptor"]UK и Словакия са в ЕС - верно е че човек не мопже да знае всичко, ма като не знае, да не се хваща на бас толковаа самууверено. другите страни съм ги дал за да видиш, че и на други места е така.сори за грешното ми транскрибиране на латиницата ми от конвертора, но не ми се налага често да пиша на ПЦ без кирилица и още не съм я научил - колегата нино да приеме личните ми извинения, щото неще се е впечатлил най-многоcharlie написа:Ами не знаех че тези дъжави също са ги присединили към Европейския съюз, ама то човек не може да знае всичкоInterceptor написа:баса го губиш: http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?...nt&objno=14758 , http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?...58цените на дизела в УК, Сложакиа, Свеицариа и в ниакои не европеиски като Щатите и т.нт. са по-високи от тези на бензинаcharlie написа:аре на бас, че не е единствената?второ, срещу какво ще се вдигнеш - срещу хлебопроизводителите ли, или срещу месопроизводителите, или ....? аз мога да ти кажа само едно - в една свободна икономика всеки си определя сам цените. нещо повече, ако аз съм производител и/или търговец на нещо и през ум няма да ми мине да оправдавам цените си - просто ако в един бранш или дял от икономиката има прекомерни печалби, много бързо инвеститорите го надушва и нещата се оправятInterceptor написа:в страните от европейският съюз България е единствената с цени на дизела по високи от бензина
за другите неща ше пиша утре, че сега ме мързи...
Сори ама губиш 
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Слабата форма на женския ни биатлон според емн е, че ние очаквахме много. Катето Дафовска е олимпийски шампион, но всъщност който следи биатлона знае, че тя си беше посредствен състезател, който извадимного късмет в един старт. Стреляше точно и бързо, но бягането беше под всякаква критика. Никулчина бягаше като ... - времена на чисто бягане в първите 5, но ужасна стрелба. П. Филипова беше най-балансираният състезател, но когато Катето стана олимпийски шампион Павлина остана 4та за някаква хилядна или две от третото място.Катето 2 години след Нагано нямаше победа в старт от СК по биатлон!!!!Отборът ни си беше добър за нашите стандарти, но да се мерим с другие беше и си остава утопия.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар