jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика - в апартамента, не в колата..........
Collapse
X
-
...’що пък трябва да умираме?
Въпроса е принципен и това което казвам (пиша) е самата истина. Факт е , че моят климатик е на такова място , което е на течение , а и живея в близост до гора (влага , мъгла , по-голям студ). Обледява се всяка зима и то по начин какъвто не съм виждал при други климатици , но...никога не е правил проблеми. Дадох повечко пари и си взех "мицубиши" (оригинал Японски) ...и все пак твърдя , че го тормозя повече от колкото трябва. Не ме е предал вече трета зима (а дори не съм му правил профилактика). Идеята ми е , че наистина има огромна разлика от климатик до климатик...и е факт , че потребителите тормозим техниката повече от колкото тя може да понесе (понякога)
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
-
Това много ми хареса и е адски вярно повечето хора си мислят че може всичко да пробва щом е в гаранция.nikki_sixx написа:Идеята ми е , че наистина има огромна разлика от климатик до климатик...и е факт , че потребителите тормозим техниката повече от колкото тя може да понесе (понякога)Обичам си работата.
Коментар
-
Хм. За климатиците какво точно означава всичко "щом е в гаранция"??? В предвид, че 90% от машинките се продават с ръководство за потребителя съдържащо 3.4 листа...Аз все още не мога да намеря ръководство за потребителя за НЕО-то и какво точно прави автоматичния му режим. А и никъде не пише "ползвайте климатика за отопление при температури до Х градуса и не го ползвайте за охлаждане при температури над Х градуса.Тъпото китайско НЕО през лятото може да ти издуха мозъка през едното ухо и евентуално да ти го направи на фрапе докато пада, работило е при 42 градуса температура. Работило е и при по-високи
През зимата ме е топлило и при -12 и -18. Е вярно, вече не е в гаранция - скърца, пука, пръщи, но топли 1 коридор и 2 стаи... Изплатило си е парите и дори компресора му да гръмне и да пробие дупка на стълбищата (където съм го монтирал) няма да ме е яд. Национала е друга бира - спя на него - т.е. нито го чувам, нито ми пречи. Но пък на 21 градуса зададени - в стаята е 21.4 градуса, при 24 градуса - е 24.2 ... Работи 2ра зима, но тази е по-натоварен.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Днес имах една жена явно закусила нервозни кюфтета доиде да ми се кара че климатика капел и долу до блока заледил и понеже се нямала с никой от блока трябвало да ида и да го накарам да капе през тръбичката дето е за лятото. Като и казах че това е физичен закон не преодолим от мене тя ми изрева че бил в гаранция.Обичам си работата.
Коментар
-
Valentin_V написа:Днес имах една жена явно закусила нервозни кюфтета доиде да ми се кара че климатика капел и долу до блока заледил и понеже се нямала с никой от блока трябвало да ида и да го накарам да капе през тръбичката дето е за лятото. Като и казах че това е физичен закон не преодолим от мене тя ми изрева че бил в гаранция.
и да вземеш да си оправиш физичните закони
хаха била се нямала с другите... ми не се учудвам.
Коментар
-
агхахахахаххахахахахахаахахахКолега подобна случка имах и аз днес...само , че беше с бабка...и беше много сърдита защо климатика й капел от външното тяло :D а до миналата година нямала такъв проблем.Питам я "вие от кога не сте правили профилактика?" и тя ме навика... за какво да прави профилактика като нали три години му е гаранцията...Valentin_V написа:Днес имах една жена явно закусила нервозни кюфтета доиде да ми се кара че климатика капел и долу до блока заледил и понеже се нямала с никой от блока трябвало да ида и да го накарам да капе през тръбичката дето е за лятото. Като и казах че това е физичен закон не преодолим от мене тя ми изрева че бил в гаранция.
явно тръбите са се затлачили - баси 4 години да не го бара съвсем...ама нали е в гаранция!
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Абе Ники, абе градски, през зимата клиЗматиците точно от външното тяло капят бе. Квито и тръби да им слагате, квито и отводнения - като се напълни с вода и замръзне при -4 - въри обясни на тъпата физика, че водата трябва да мине през леда... Аз за това ненавиждам тръбичките на външните тела - живея до ХЕИ - над пътя съм - тук ветровете са по-усойни и от Владиславово и от Аспарухово - бяха ми сложили тръба да може да се оттича водата далече от на съседите прозорците - първата зима тръбата замръзна, духна я вятъра и я счупи мнооо красиво
А за профилактиките - много малко хора са чували, че има такова животно и то важи за всичката техника с К - климатици, компютри, коли
дори и Калорифери... В общия случай съм виждал климатици със затлачени прахови филтри, но никога не съм виждал проблеми по външно тяло монтирано на открито - ако е под стряха, тераса или на първи етаж - си е като кално от конденз и прахоляк, но радиаторната пита почти винаги е ок...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ами то щото пък е голяма философия да се почисти климатика така, че да е ефикасен.За вътрешното тяло, необходими "инструменти":1. Прахосмучкачка2. Четка с дълъг естествен косъм3. Четка с по-твърд косъм4. Пръскалка за стъкла (домакинска ей)5. Вода за пръскалката, но може и почистващ препарат за прозорци6. Стълба7. Течаща водаС включена прахосмукачка и дългата четка - изчеткваме старателно тялото в хола (или в която стая е монтирано). Почистваме особено внимателно местата от където дърпа стайния въздух и от където го издухва (препоръчвам да е спрян климатика).След това отваряме капака под който са филтрите - почистваме ги и тях с прахосмукачката и ги сваляме (може да ги свалите и без да ги смучете, но рискувате да върнете всичкия прахоляк обратно в атмосферата).Филтрите (обикновено 2) се измиват ОБИЛНО с течаща вода и се оставят да изсъхнат.Междувременно може да пуснете климатика на някаква поносима за сезона температура и така както е отворен с пръскалката отмивате мръсотията по алуминиевата пита, а защо трябва да е включен ли - за да дърпа водата навътре и тя да си изтича през лятната тръба. Ако имате домашна пароструйка - още по-ефикасно. Ако има датчици - постарайте се да не ги пръскате излишно
След като измиете хуууубаво питата - слагате филтрите - предполагам са изсъхнали. Затваряте капака
И ... имате почистен климатик... Някой да не пита сега за какво ни беше четката с твърд косъм??? Да изчеткаме пластмасите преди да ги отворим и след тази с мекия
Да свалим това което е полепнало с "наша" помощ - цигари, кухненски изпарения, влажен въздух от дишането и т.н. - всичко това "ецва" прахоляка в пластмасата.Гореописаната профилактика я правя 2 пъти годишно. А всеки месец пера филтрите.Ако имате достъп до външното тяло (живеете в къща и ви е на 1 стълба разстояние) можете с прахосмукачката или пароструйката да му измиете питата - там всичко е водоустойчиво и няма проблем, но препоръчвам климатика да е изключен. Айде сега по 15лв. за инструктажааа!
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Осака се правят в Китай по поръчка на фирма ЕКО Клима Бургас. Ние във Варна още не можем да правим климатициCoupe_S2 написа:Ми нашия инверторния го михме.Става въпрос за Панасоник инверторен за 1200 лева.Имаме и един боклук който го произвеждат във върна-еко клима.Той размразява за около 30 секунди и с него проблеми нямаме.Но и Панасоника е малък за нашия хол-само 12-ка е а хола е цях хангар.Да черпя по бира може ли???nikki_sixx написа:сега ти трябва да ни даваш пари...шото ни взе хляба бе...jenshen73 написа:Айде сега по 15лв. за инструктажааа!

Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар